Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد هرمزی روز سه‌شنبه در حاشیه مراسم بهره برداری از ۱۰ طرح آبرسانی روستایی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای انجام طرح‌های آبرسانی روستایی انجام شده و عملیات اجرایی طرح‌ها که بیشتر در نواحی شمالی استان قرار دارد پس از تخصیص اعتبار آغاز خواهد شد.

وی به افتتاح ۱۰ پروژه آبرسانی روستایی گلستان در قالب پویش الف ب ایران اشاره کرد و گفت: برای اجرای این پروژه‌ها شامل تامین یا پایدار سازی آب شرب ۱۰ روستای نواحی شمالی گلستان و حدود هفت کیلومتر خط انتقال و ۷۴ کیلومتر شبکه داخلی به همراه احداث یک مخزن ذخیره و بهسازی چشمه ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: با افتتاح طرح‌های امروز هشت هزار و ۶۶۶ نفر از مردم ۱۰ روستا در هفت شهرستان گنبدکاووس، گرگان، آزادشهر، کلاله، مراوه تپه، علی آباد کتول، آق قلا از آب شرب سالم برخوردار شدند.

وی همچنین بابیان اینکه امسال گلستان به لحاظ منابع آبی به‌شدت فقیر است و شرایط مناسبی ندارد گفت: خشکسالی سال آبی جاری (مهر ۹۹ تاکنون) طی ۵۰ سال گذشته کم سابقه بوده که برای عبور از شرایط فعلی و گرمای بالای ۴۵ درجه آن نیاز به همراهی همه مشترکان و رعایت الگوی مصرف داریم.

فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز گفت که هم اکنون ساکنان ۱۵۴ روستای بخش مرکزی و داشلی برون این شهرستان از آب شرب و سالم استفاده می کنند.

عبدالقدیر کریمی از مردم گنبدکاووس خواست در مصرف انرژی برق و آب صرفه جویی کنند تا آب شرب سالم به همه مردم به ویژه مناطق روستایی برسد.

به گفته وی در حال حاضر به ۱۸ روستای گنبدکاووس با تانکر آبرسانی می شود.

هم اکنون ۴۷ درصد از جمعیت یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری گلستان در هزار و ۱۷ روستا و آبادی زندگی می کنند.

به گفته هرمزی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب گلستان در حال حاضر ۷۲.۷ درصد روستاییان استان از آب شرب بهداشتی استفاده می‌کنند که این رقم در سال ۹۲ حدود ۶۲ درصد بود.

برچسب‌ها گنبدکاووس استان گلستان آب و فاضلاب پویش هرهفته_الف_ب_ایران خشکسالی گلستان آبرسانی وزارت نیرو پروندهٔ خبری پویش #هرهفته_الف_ب_ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس استان گلستان آب و فاضلاب گنبدکاووس استان گلستان آب و فاضلاب پویش هرهفته الف ب ایران خشکسالی گلستان آبرسانی وزارت نیرو آبرسانی روستایی آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​

تین نیوز

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با توجه به اینکه هنوز در ارتباط با طرح ترافیک جدید به جمع بندی نرسیده ایم به همین جهت طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور؛ رئیس پلیس راهور تهران بزرگ امروز، شنبه، در حاشیه بهره برداری از تحکیم بستر 12 کیلومتر از بزرگراه آزادگان و تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی آزادگان با بزرگراه شهید لشگری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی دو سال گذشته در محور آزادگان اقدامات خوبی در راستای ایمن سازی و تسهیل در رفت وآمد از سوی شهرداری تهران انجام شده است.

وی افزود: در همین زمینه در محور شرق به غرب آزادگان در محدوده منطقه 16 با ایجاد کندرو باعث شد بار ترافیکی در این محدوده کاهش پیدا کند و شاهد روان سازی در مسیر تردد خودروها باشیم.

موسوی پور تصریح کرد: در بستر آزادگان نیز آسفالت ریزی خوبی انجام شده است به طوری که از اتوبان ساوه تا اتوبان شهید خرازی این آسفالت ریزی انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه های امروز گفت: یکی از اقدامات انجام شده در قالب بهره برداری پروژه های شهرداری تعریض و ایمن سازی کندروی شرقی آزادگان و بزرگراه شهید لشگری است که این اتفاق نیز تأثیر بسزایی در رفت وآمد خواهد داشت و بار ترافیکی این محدوده کاهش پیدا خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور در پاسخ به این پرسش که کدام یک از بزرگراه های پایتخت نیاز به آسفالت ریزی و مرمت دارند، گفت: بیشتر نیازها به بخش کمربندی شهر تهران به ویژه بزرگراه شهید یاسینی، آزادگان و حتی بزرگراه بسیح مربوط می شود که اقدامات جهت آسفالت ریزی انجام می شود.

وی درباره بازنگری طرح ترافیک پایتخت تصریح کرد: قطعاً این اتفاق باید انجام شود اما تاکنون با پلیس در رابطه با بازنگری طرح ترافیک صحبتی نشده است و ما نیز به صورت پراکنده مواردی را شنیده ایم.

موسوی پور با تأکید بر اینکه بازنگری طرح ترافیک خوب است گفت: حتماً باید بازنگری در محدوده کاهش آلودگی هوا و طرح آلودگی انجام شود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا طرح ترافیک جدید امسال عملیاتی می شود، گفت: قطعاً با توجه به اینکه کمیته ای در این خصوص با مدیریت شهری و پلیس تشکیل می شود و طرح ترافیک بررسی می شود، با توجه به این مسائل قطعاً طرح ترافیک جدید و اجرای آن به امسال نخواهد رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است
  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد​
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • بهره‌مندی اهالی روستای سرپله آبدانان ایلام از آب سالم