Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رشیدی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت خادم آستان مقدس حسینی و رضوی و مداح اهل بیت(ع)، «حاج محمد‌مسلم مقدسی» را تسلیت گفت.

متن پیام محمد رشیدی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
قالَ اللَّهُ هذا یَوْمُ یَنْفَعُ الصَّادِقِینَ صِدْقُهُمْ لَهُمْ جَنَّاتٌ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهارُ خالِدِینَ فِیها أَبَداً رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَ رَضُوا عَنْهُ ذلِکَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ

خبر درگذشت جانسوز برادرعزیزتر از جانم ، صدیق مجاهد، مداح دلسوخته آل‌الله و خادم پاکباخته اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) حاج محمدمسلم مقدسى دل‌هاى عاشقان حسینى را مملو از غم و اندوه فراوان نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوان ولایى که از مصادیق بارز مریدان امیرالمومنین (ع) بود عمر پربرکت خود را از طفولیت تا پایان حیات طیبه‌اش در عشق و دلدادگى و خدمت به دستگاه سیدالشهداء سپرى نمود، لحظه‌اى از انجام وظایف دینى و ایمانى غفلت نکرد و على الدوام خادمى مریدان على و فاطمه علیهماالسلام را کسب و پیشه خود قرار داد. هرچند در مقام نوکرى صاحب سبک و درجات عالى بود اما در بسیارى از مواقف حقش ناشناخته بود و انکار شد.

 ایشان از سرمایه‌هاى کم‌نظیر فرهنگى کشور و کرمانشاه قهرمان بود. در نشر آثار عترت و بلند آوازه کردن نام موالیان خود در مسیر مدح، مرثیه و شعر آیینى، جد وجهدى وافر داشت و در انجام تکالیف انقلابى و دفاع از حریم امام ، رهبرى معظم و شهدا نهایت سعى خود را بکار می‌گرفت.

امروز او یقینا مهمان ارباب بى‌کفنش حضرت على‌اکبر(ع) است و ما در فراقش مصیبت زده و اندوهناکیم مرگش ما را یادآور این فقره از مقتل اربابش میاندازد که:

یا بنىّ لقد استرحت من همّ الدنیا و غمّها وبقى أبوک فریداً وحیداً

اینجانب که سال‌هاى متمادى این برادر عزیز را در آغوش داشتم و هیچگاه فداکاری‌هاى او را فراموش نمی‌کنم.

اکنون با دلى غمبار مصیبت فقدانش را به جامعه جوانان ولایى و هیأتى و انقلابى و على‌الخصوص پدر بزرگوارشان پیر غلام اهل‌بیت حاج محمدتقى مقدسى و مادر دلسوخته و برادران و خواهران ایشان تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و از خداوند منان براى بازماندگانش صبر جمیل مسئلت می‌کنم و از خداوند متعال حشر با موالیانش را برایش آرزومندم.

در پایان خطاب به مسلم عزیز می‌گویم که مسلم جان زبان حال تو اکنون ابیات ذیل است:
بى‌مزد بود و منت هر خدمتى که کردم
یا رب مباد کس را مخدوم بى‌عنایت
بر زلف چون کمندش اى دل مپیچ کانجا
سرها بریده بینى بى‌جرم و بى‌جنایت
رندان تشنه لب را آبى نمی‌دهد کس گویى ولى شناسان رفتند از این ولایت.

گفتنی است، محمدمسلم مقدسی از مداحان و شاعران برجسته اهل بیت (ع) کرمانشاه روز گذشته(دوشنبه،هفتم تیرماه) بر اثر سانحه تصادف آسمانی شد.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: پیام تسلیت کرمانشاه درگذشت رشیدی تصادف اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۱۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام حسین علایی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

برادر ارجمند حضرت آیت الله جناب حاج حسن آقا خمینی دامت برکاته

انا لله و انا الیه راجعون

با تأسف فراوان، ضایعه درگذشت همسر مکرمه شهید آیت الله سید مصطفی خمینی را به جنابعالی و جناب حجت الاسلام والمسلمین حاج حسین آقا خمینی تسلیت عرض می کنم و مراتب همدلی و همدردی خود را ابراز می دارم. 

از خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و برای جنابعالی، عموزاده گرامی، خانواده محترم و خاندان معزی، صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم. 

حسین علایی

جمعه هفتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • قالیباف درگذشت آیت‌الله نجفی تهرانی را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت مدیر حوزه های علمیه درپی درگذشت همسر آیت الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام مدیر حوزه علمیه یزد در پی درگذشت والده شهیدان نیرنگ (حق شناس)
  • تسلیت حسین علایی در پی درگذشت همسر شهید آیت الله مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • پیام تسلیت آیت الله نریمانی در پی درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی