Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@04:02:45 GMT

رستمی: هدفم این است به 20 گل برسم

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۲۲۴۷

رستمی: هدفم این است به 20 گل برسم

 مهاجم خیبر خرم آباد با ۱۶ گل زده در پی کسب عنوان کفش طلای لیگ دسته یک است و می گوید دوست دارد آمار گلش به بالای ۲۰ برسد‌.

به گزارش ورزش سه، عارف رستمی در مورد پیروزی چهار بر یک خیبر خرم آباد مقابل شهرداری آستارا گفت: از آنجایی که شهرداری آستارا گزینه  سقوط است  آقای ویسی گفت با تمام وجود بجنگید که حق تیمی ضایع نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در دقایق ابتدایی بازی روی غافلگیری گل خوردیم ولی توانستیم بازی را برگردانیم و ۴ گل بزنیم.


او در  مورد اینکه این چندمین پیروزی پرگل آنها بود ادامه داد: در نیم فصل دوم اگر اشتباه نکنم ما ۳,۴ برد پرگل داشتیم. در مقابل رایکا، گل‌ریحان، قشقایی. ما هم از لحاظ گل زده و هم گل خورده از بهترین تیم ها هستیم . در چند بازی که گذشت نتوانستیم امتیازات لازم را جذب کنیم که صعود کنیم ولی امیدوارم در جام حذفی بتوانیم نتایج خیلی خوبی بگیریم.


خیبر خرم آباد در مورد گلزنی در دیدار با شهرداری آستارا عنوان کرد:  در چند بازی خیلی از توپ هایم درون دروازه حریف جای نگرفت ولی خدا را شکر در این بازی تبدیل به گل شد. بچه ها همه کمک کردند که من گل بزنم و بتوانم آقای گل شوم و از همه آنها تشکر می‌کنم. انشاالله در این چند بازی هم گل بزنم و بتوانم با یک آمار  خوب فصل را تمام کنم.


وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند تا پایان لیگ یک چند گل به ثمر برساند گفت: من الان ۱۶ گله هستم. چیزی که پیش‌بینی کرده بودم این بود که بتوانم تا پایان فصل بالای ۲۰ گل بزنم و سعی و تلاشم را می کنم و هر اتفاقی افتاد به فال نیک می گیرم.


رستمی در پایان در مورد دیدار بعدی با مس کرمان افزود: بازی بعدی مان بسیار حساس است و من فکر می‌کنم آنها با بردی که آوردند به صعود امیدوار شدند ولی ما با تمام وجود در این چند بازی به میدان می رویم امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی  کسب کنیم و بهترین رتبه را در جدول بیاوریم.

خیبر خرم آباد دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: خیبر خرم آباد دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • هدفم شکستن رکوردهای استقامت ایران است
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • ورود سامانه بارشی به استان ایلام از سه‌شنبه
  • میز خدمت ادارات و خدمت‌رسانی به مردم تداوم داشته باشد
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • نماز جمعه سنندج
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در تالش
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی