Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات دوچرخه‌سواری و دبیر کمیته ورزش همگانی مهاباد روز سه‌شنبه در حاشیه این آیین که با حضور فرماندار ویژه این شهرستان برگزار شد گفت: در این همایش، دوچرخه‌سواران مسیر ۶ کیلومتری ورزشگاه آزادی، خیابان سرباز، پل حکمت، خیابان ساحلی، میدان شهرداری، چهارراه مولوی تا پارک استاد مجدی را رکاب زدند.

دیاکو توتونچی با اشاره به اینکه هم اکنون مهاباد در شرایط زرد مقابله با کرونا قرار دارد، افزود: در تلاش برای استمرار برگزاری همایش‌های عمومی به مناسبت‌های مختلف با حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ترویج و تبلیغ فرهنگ دوچرخه‌سواری و ایجاد رغبت بیشتر جوانان به ورزش همگانی را از اهداف این برنامه دانست و گفت: برای هفته آینده از طرف فرمانداری مبلغ ۱۰ میلیون ریال جهت اهدا به دوچرخه سوران به قید قرعه درنظر گرفته شده است.

توتونچی با بیان اینکه همایش دوچرخه‌سواری سه‌شنبه هر هفته در قالب طرح ملی پویش سه‌شنبه‌های بدون خودرو در این شهرستان نیز برگزار می‌شود، تاکید کرد: این برنامه به‌طور منظم در چهار سال گذشته در سطح مهاباد برگزار شده است و  روز به روز بیشتر با استقبال شهروندان مواجه شده است.

وی اظهار داشت: این برنامه با شروع سال تحصیلی جدید برای حضور بیشتر دانش‌آموزان از روز سه‌شنبه‌های به روزهای پنج‌شنبه موکول خواهد شد.

به گزارش ایرنا، رژیم بعث عراق در هفتم تیر ۱۳۶۶ با استفاده از بمب‌های شیمیایی چهار نقطه پرازدحام سردشت را بمباران کرد که در این حمله ناجوانمردانه ۱۱۹ نفر از ساکنان غیرنظامی شهر شهید و بیش از هشت هزار نفر نیز در معرض گازهای سمی قرار گرفتند و دچار مصدومیت شیمیایی شدند.

بمباران شیمیایی شهر مرزی سردشت فجیع‌ترین تهاجم شیمیایی بود که آثار و مشکلات بسیاری به وجود آورد و در پی آن سردشت اولین شهر قربانی جنگ افزارهای شیمیایی در جهان پس از بمباران هسته‌ای هیروشیما نام گرفت.

امروز همچنین به همین مناسبت رژه خودرویی شماری از مصدومان شیمایی این شهرستان برای گرامیداشت این روز در سردشت با حضور جمعی از مسوولان برگزار شد.

شهرستان مرزی سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و ۸۵۷ شهید و چهار هزار جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

رشته دوچرخه‌سواری یکی از رشته‌های پرطرفدار در میان جوانان و نوجوانان مهابادی است؛ سه‌شنبه‌های بدون خودرو پویشی است که با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌سرنشین و ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه و وسایل حمل و نقل عمومی راه‌اندازی شده است.

برچسب‌ها مهاباد ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد ورزش همگانی آذربایجان غربی مهاباد ورزش همگانی آذربایجان غربی فدراسیون دوچرخه سواری وزارت ورزش و جوانان دوچرخه سواری برگزار شد سه شنبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مطابق با فراخوان منتشرشده در هشتم اسفندماه سال ۱۴۰۲، ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران با شعار «امکانات بومی در ژانر‌های آمیخته (هیبریدی) و اهمیت چرخه‌های تولید» روز یک‌شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۳ برگزیدگان خود در بخش‌های مختلف را معرفی خواهد کرد.

در این دوره از همایش، که با حمایت انجمن سینمای جوانان ایران و در چهار بخش «مقالات پژوهشی»، «جستار‌های آزاد»، «فیلم‌-جُستار» و «ترجمه» پذیرای آثار است، علاوه‌بر افزوده شدن بخش رقابتی «فیلم-جُستار»، میزان جوایز نقدی در بخش‌های مختلف هم افزایش پیدا کرده است.

فیلم-جُستار (Video Essay) که برای اولین‌بار در این دوره به همایش فیلم کوتاه تهران افزوده شده است، یکی از گونه‌های پژوهش‌های بصری است که محقق، دستاورد‌های تحقیقاتی خود را نه در قالب متنِ مکتوب که در شکل بصری ارائه می‌دهد. همایش مطالعات فیلم کوتاه در ششمین دوره برگزاری علاوه‌بر منابع مکتوب، پذیرای این شکل پژوهشی نیز خواهد بود.

مبلغ جوایز نقدی این دوره از همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران به شرح زیر است:

• «مقالات پژوهشی»
نفر اول سی میلیون تومان
نفر دوم بیست میلیون تومان
نفر سوم پانزده میلیون تومان

• «جُستار‌های آزاد»
جُستار برگزیده بیست میلیون تومان

• «فیلم‌-جُستار»
جُستار برگزیده بیست و پنج میلیون تومان

• «ترجمه»
ترجمه برگزیده پانزده میلیون تومان


آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات و طرح‌نامه فیلم‌-جُستار به ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران، یک‌شنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ است و اسامی چکیده مقالات پذیرفته شده روز یک‌شنبه ۳ تیرماه ۱۴۰۳ اعلام خواهد شد.

شرکت‌کنندگانی که چکیده مقالاتشان در این دوره از همایش پذیرفته می‌شود، باید تا روز یک‌شنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، آثار کامل خود را ارسال کنند. مطابق گاه‌شمار فراخوان، عناوین مقالات پذیرش شده برای ارایه؛ یکشنبه ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۳.

اعلام برگزیدگان و آیین پایانی، یک‌شنبه ۲۵ آذرماه ۱۴۰۳، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعلام جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم کوتاه تهران
  • میزان جوایز نقدی ششمین همایش مطالعات فیلم‌کوتاه تهران اعلام شد
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • گرامیداشت یاد شهدای معلم و مدافع حرم تویسرکان
  • همایش پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت درسلماس
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • همایش دوچرخه سواری عمومی شهر غلامان
  • عطر افشانی مزار شهدای کارگر خوزستان
  • گرامیداشت شهدای کارگر استان همدان
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت