Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، نجف زاده معاونت تربیت بدنی سپاه تبریز گفت: مراسم تجلیل از مدال‌آوران و نخبگان ورزشی بسیج به همت معاونت تربیت بدنی سپاه ویژه تبریز برگزار شد در این مراسم ۲۵۰ نفر از مدیران ورزشی بسیجی در سطح پایگاه و حوزه‌های بسیج تبریز حضور داشتند.

او افزود: حمایت‌های مالی و معنوی از بسیجیان نخبه ورزشی شهر تبریز از وظایف و رسالت‌های سپاه ویژه تبریز بوده و ما در راستای رسالت خود عمل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ایجاد نشاط اجتماعی در جامعه با بهره‌گیری از پتانسیل‌های بسیج و سپاه، توسعه و ترویج ورزش همگانی از دیگر وظایف معاونت تربیت بدنی سپاه بوده و به همین جهت نیز سپاه ویژه تبریز همیشه آمادگی خود را در بحث ورزش اعلام کرده است.

معاون تربیت بدنی سپاه تبریز در پایان خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج همیشه حامی ورزشکاران خود بوده و همیشه سعی بر این است که حمایت‌های معنوی و مادی از ورزشکاران نخبه بسیجی ادامه‌دار باشد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نخبگان ورزشی سپاه تبریز مراسم تجلیل تربیت بدنی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مراسم تجلیل از مربی و هادیان سیاسی رده‌های بسیج سپاه ناحیه بندرعباس گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه بوشهر: معلم محرک علم و مولد قدرت است
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران آذربایجان شرقی
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • احداث ۵ دهکده جامع ورزشی/ جذب نخبگان در دانشگاه فرهنگیان
  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • انجام کارهای بی‌منت در گروه داشتن تفکر بسیجی است
  • تجلیل از معلمین فرزندان شهدا و بسیجی بمناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم