Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-05@22:06:26 GMT

دبیرکل حزب موتلفه هم با دولت یکدست مخالفت کرد

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۲۷۶۴

دبیرکل حزب موتلفه هم با دولت یکدست مخالفت کرد

به گزارش جماران؛ دبیرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: رئیسی انسانی هوشمند است و می‌داند که انتخاب وزرا و معاونانش نقش مهمی در امیدوار کردن مردم و پیشبرد برنامه‌های آینده خواهد داشت. ما در مؤتلفه به ایشان تحمیل نمی‌کنیم که از ما فردی را انتخاب کن. اگر تمایل به استفاده از نیروهای ما را داشته باشند، صمیمانه همکاری می‌کنیم و اگر نخواست در سایر امور با او کار می‌کنیم

اسدالله بادامچیان در خصوص کابینه سید ابراهیم رئیسی، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی انسان هوشمندی است و می‌داند که در موقعیت سختی رئیس‌جمهور شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکلاتی که از دولت قبلی به جا مانده است، برای ایشان دردسر آفرین است. دولت آقای خاتمی بعد از آقای هاشمی،‌ با دست پر روی کار آمد. دولت آقای روحانی بعد از احمدی‌نژاد به علت ترقی قیمت نفت دست پر آمد! اما مشکلات پیش روی آقای رئیسی فراوان است و انتظار مردم هم بالاست، بنابراین آقای رئیسی می‌داند که انتخاب وزرا و معاونانش نقش مهمی در امیدوار کردن مردم و در پیشبرد برنامه‌های آینده خواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به فهرست‌های منتشر شده از کابینه احتمالی رئیسی افزود: اشخاصی که شایعه ایجاد می‌کنند و فهرست می‌دهند، قصد کار سیاسی و چهره‌پردازی دارند. هیچ یک از این شایعات تاثیری در تصمیم آقای رئیسی ندارد. ایشان برای انتخاب دولتی که بتواند گام دوم انقلاب را خوب اداره کند، در حال مشورت جدی و شناسایی نیروهاست، البته طبعاً هر رئیس‌جمهوری وقتی قصد اداره کشور را دارد، کسانی را انتخاب می‌کند که نسبت به آنها شناخت و اشراف دارد؛ بنابراین نباید احزاب به ایشان تحمیل کنند که از چه اشخاصی استفاده کنند.

وی اضافه کرد: ما در مؤتلفه به ایشان تحمیل نمی‌کنیم که از ما فردی را انتخاب کن. اگر تمایل به استفاده از نیروهای ما را داشته باشند، صمیمانه همکاری می‌کنیم و اگر نخواست در سایر امور با او کار می‌کنیم؛ چون رئیس‌جمهور منتخب مردم است و تنفیذ ولایت را نیز دارد و با او باید همراهی صمیمانه کرد. در مجموع چنین بحث‌هایی صرفاً گمانه‌زنی است.

بادامچیان در خصوص یک‌دست شدن حاکمیت و سه قوه گفت: هیچ زمانی در ایران شاهد یک‌دست بودن نخواهیم بود. حتی امروز در طیف اصلاح‌طلبان با وجود اینکه قصد یک‌دست شدن دارند اما اختلافات زیادی درونشان است. یا در میان اصولگرایان شاهد هستیم که چند طیف هستند. برخی هم مانند آقای احمدی‌نژاد ابتدا یک عقیده داشتند و به مرور زمان تغییر عقیده می‌دهند. بنابراین اینکه تصور کنیم دولتی یک‌دست روی کار بیاید، خیر؛ به این صورت نیست البته هرکسی هم که قصد داشته باشد دولتی یک‌دست روی کار بیاورد، ضرر کرده است. 

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: یکی از دلایل عمده نارضایتی مردم از دولت روحانی این است که ما بارها تذکر دادیم یک سویه عمل نکنید. در نظام مردم‌سالاری اسلامی و تحت رهبری ولی فقیه دولت باید تماما مردمی باشد.

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 اسدالله بادامچیان حزب موتلفه اسلامی ابراهیم رییسی سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 یک دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۲۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی محسنی‌ بندپی، نماینده نوشهر و چالوس در مجلس، در خصوص اینکه چرا اقتصاد و معیشت مردم روزهای خوبی را سپری نمی‌کند به «منیبان» گفت: مولفه‌های زیادی باعث شده تا حال و روز اقتصاد ایران و به تبع آن معیشت مردم نامساعد شود. اگر از نقش تحریم که خیلی هم مهم است بگذریم مولفه روی کار آوردن افراد متعهد که تخصص‌شان نیاز کشور است آن‌طور که باید و شاید عملی نشده است.

او در گفتگو با منیبان، افزود: باید سیاسی‌ کاری را در کشور کنار گذاشت. معنی ندارد فردی که متخصص است و دلش برای ایران می‌سوزد را به خاطر اینکه افکارش با افکار دولت در زاویه است کاملاً از خدمتگزاری محروم کنیم.

عضو مجمع نمایندگان استان مازندران تصریح کرد: ما باید در گزینش مدیران یک اصل را رعایت کنیم و آن هم اعتقاد فرد به نظام جمهوری اسلامی ایران است. اگر در برخی مباحث فکری، فرد با مدیران ارشد و تصمیم‌ گیر دولت اختلافاتی داشت نباید کنار گذاشته شود چون همه ایرانی هستیم و رشد و شکوفایی کشور و بهبود سطح زندگی مردم را می‌خواهیم. در دست داشتن قدرت نباید ابزاری برای خودی و غیرخودی کردن افراد در پست‌های مدیریتی شود.

محسنی‌بندپی اظهار کرد: ایران کشور پر منابعی است اما مدیریت بر منابع یکی از مولفه‌های هنرنمایی مدیر است. مدیریت منابع کار ساده ای نیست اتفاقاً حالا که اقتصاد ما مشکل دارد باید مدیران هنرمند، توانا و با افکار مختلف بر سر کار بیایند.

نماینده نوشهر در مجلس گفت: من در شکل‌گیری وضع موجود مجلس یازدهم را مقصر می‌دانم و یکی از انتقادات من به این مجموعه که خودم یکی از آن افراد هستم تمرکز زیادی بر تصویب قوانین و غفلت از نظارت است. ما در مجلس با دولت رودربایسی‌هایی داشتیم که حقیقتاً قابل قبول نبود.

او افزود: در مجلس یازدهم جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می‌شدند و هنوز هم این ضرورت حس می‌شود. در دولت وزرایی روی کار هستند که واقعاً کارآمدی آن‌چنانی برای کشور و مردم ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد: مجلس یازدهم از ابتدای کارش موضوعات اقتصادی را در دستور کار خود قرار داد و واقعاً رفتیم به سمتی که بی‌عدالتی‌ها را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنیم ولی اولویت‌بندی‌های دولت توام با اشکال بود.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902952

دیگر خبرها

  • رئیسی: عملیات «وعده صادق» ما را در باشگاه قدرت های منطقه ای در بالاترین رده ها قرار داد
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • رئیسی: آنچه دولت را در دل مردم جای می‌دهد، صداقت است
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • جز قدرت‌های برتر منطقه و جهان هستیم/ باید امیدآفرینی کنیم
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ادعای علیرضابیگی از مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد
  • مخالفت احمدی‌نژاد با گشت ارشاد / دولت به وزرا می‌گوید استیضاح نشو، استعفا بده!
  • ادعای علیرضا بیگی از مخالفت احمدی نژاد با گشت ارشاد