Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@07:36:36 GMT

دستگیری ۶ قاتل فراری در غرب استان تهران

تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۳۹۴۷۹۳

دستگیری ۶ قاتل فراری در غرب استان تهران

به گزارش ایرنا، «سردار کیوان ظهیری» روز سه شنبه در حاشیه اجرای یازدهمین مرحله طرح امنیت اجتماعی غرب استان تهران به خبرنگاران گفت: همچنین طی ۷۲ ساعت پنج پرونده مربوط به قتل کشف شد.

ظهیری ادامه داد: از سوی دیگر و با اجرای طرح امنیت اجتماعی، ۴۱۳ سارق و مالخر سابقه دار شناسایی و منهدم شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله از طرح امنیت اجتماعی ۲۰۰ حکم قضایی اجرایی شد، ادامه داد: ۸۵ فقره پرونده در زمینه جعل پرونده و کلاه برداری نیز کشف و در این راستا ۷۵ نفر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گفته ظهیری، با اجرای این طرح محله محور ۱۱۲ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه کشف و ضبط و در حوزه قاچاق کالا هم ۲۸ نفر دستگیر شدند.

وی ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این مرحله از طرح را ۶۶۰ میلیارد ریال عنوان و از مردم درخواست کرد: هرگونه اطلاعات و اخباری را در این باره را در اختیار پلیس قرار دهند.

این مقام ارشد انتظامی همچنین با اشاره به برخورد با پدیده زمین خواری در غرب تهران، اضافه کرد: یک قطعه زمین دولتی ۱۰هزار متری به ارزش ۳۵ میلیارد تومان که توسط زمین خواران سند سازی شده بود، نیز کشف و رها سازی شد.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: طرح های امنیت اجتماعی در غرب تهران به صورت مستمر و شبانه روزی ادامه خواهد داشت و تقاضای ما از مردم این است که هر نوع مورد مشکوکی را به پلیس اطلاع دهند.

برقراری نظم و امنیت شهرستانهای اسلامشهر، شهریار، بهارستان، رباط‌کریم، شهر قدس و ملارد برعهده فرماندهی انتظامی غرب استان تهران است.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران استان تهران تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران استان تهران تهران فرماندهی نیروی انتظامی غرب استان تهران استان تهران تهران غرب استان تهران امنیت اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۴۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان،  فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل ۳ نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ سید قاسم موسوی افزود:  کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

وی  با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، بیان کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شد.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری قاتل زباله گرد در سلسله
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • ‌ دستگیری قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان
  • ‌ دستگیری قاتل ۳ عضو یک خانواده در شادگان ‌