Web Analytics Made Easy - Statcounter

هواداران ایتالیا با کنایه و طعنه به سراغ پاتریک ویرا رفته اند

هواداران ایتالیا، صحبت های پاتریک ویرا پس از پیروزی 3-0 تیم ملی ایتالیا مقابل سوئیس در مرحله گروهی یورو 2020 را از یاد نبرده اند. در یک هشتم نهایی یورو، فرانسه با قبول شکست مقابل سوئیس در ضربات پنالتی خیلی زود حذف شد و به همین دلیل، پاتریک ویرا مورد تمسخر هواداران آتزوری قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال پیروزی 3-0 ایتالیا مقابل سوئیس، ویرا به عنوان کارشناس شبکه ITV انگلیس گفت: 

 

فکر می کنم دو بازی اول ایتالیا، بازی های آسانی بودند. البته ایتالیا دو حریف خودش را آسان شکست داد اما من هنوز تردید دارم که آن ها می توانند تا فینال مسابقات پیش بروند. من معتقدم ایتالیا برای پیشروی تا فینال، فاقد شدت، قدرت و سرعت لازم است و من هنوز برای مدعی خواندن آن ها صبر می کنم. به نظرم هنوز خیلی زود است که بگوییم ایتالیا می تواند تا فینال پیش برود.  

پاتریک ویرا: دو بازی اول ایتالیا آسان بود؛ آن ها فاقد سرعت و قدرت لازم هستند 

 حالا در پی این اظهارات ویرا پس از پیروزی 3-0 ایتالیا مقابل سوئیس و حذف فرانسه از یورو 2020 هواداران ایتالیا در توییتر به تمسخر او پرداخته اند:

پاتریک ویرا باید حالا متواضع تر باشد.
او پس از بازی با سوئیس، به ایتالیا احترام نگذاشت اما فرانسه خوش شانس بود که 2-0 عقب نیفتاد و توانستند پیش از باخت در پنالتی ها، بازی را 3-1 کند ویرا: ایتالیا بازی های آسانی داشته و آن ها قدرت، نظم و سرعت لازم را ندارند
بارتز: ایتالیا هنوز با هیچ تیمی بازی نکرده، آن ها مدعی نیستند و زیاد بالا نمی روند
هه هه هه هه هه ویرا بیا بیرون، ایتالیا باهات حرف داره اظهارات ویرا بعد از پیروزی مقتدرانه و آسان ایتالیا مقابل سوئیس خنده دار بود.
شاید اگر تیم کشور تو کمی به حریف احترام می گذاشت و به تهدیدها توجه می کرد، مثل ایتالیا می توانست راحت پیروز شود
ایتالیا در هر بازی شدیدا پرس می کند و هیچ چیزی را به شانس واگذار نمی کند

پاتریک ویرا که در فصل 20-2019 از هدایت نیس برکنار شد، الان گزینه جدی سرمربیگری کریستال پالاس است.

اخبار داغ 

فیلم 18+ / رسوایی زن شوهردار و همخوابی مرد متاهل با معشوقه اش برترین های قرن با مهدی پاشازاده؛ روی دست ناصر حجازی نمی آید | کریم باقری نامبر وان است راهکار پرسپولیس برای جذب بازیکن با احتمال بسته شدن پنجره نقل و انتقالات رحمان رضایی در طرفداری: ونتورا مربی خودم بود، می دانستم موفق نمی شود | این ایتالیا می خواهد تاریخ را رقم بزند! منچستریونایتد و دورتموند بر سر مبلغ انتقال جیدون سانچو به توافق رسیدند کاپیتان واقعی مثل گرانیت ژاکا در بازی سوئیس مقابل فرانسه / عکس

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!

به گزارش "ورزش سه"، در نشست خبری امروز منچستر یونایتد پیش از بازی مقابل برنلی اتفاق جالبی رخ داد. تن‌هاخ سه روزنامه‌نگار از سه روزنامه مختلف را به دلیل گزارش آنها پس از پیروزی منچستر یونایتد در ضربات پنالتی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی، از پرسیدن سوال در کنفرانس مطبوعاتی محروم کرد.

این مرد هلندی در جریان نشست امروز به سوالاتی از خبرنگاران روزنامه‌های سان، میرر و منچستر ایونینگ نیوز پاسخ نداد و اعلام کرد که به آنها توجه نخواهد کرد.

آینده تن‌هاخ در منچستر یونایتد پس از نتایج ضعیف در بازی‌های اخیر در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. از سوی دیگر سر جیم راتکلیف، مالک جدید هم علاقه‌ای به این مربی ندارد و در حال جستجو برای مربی مدنظرش است.

‌پس از پیروزی مقابل کاونتری در نیمه‌نهایی جام حذفی بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها، عملکرد یونایتد در این بازی و سپس واکنش برخی بازیکنان و اریک تن‌هاخ به پیروزی را «خجالت‌آور» و «رسوایی» توصیف کردند و این گزارش‌ها که به مذاق تن‌هاخ خوش نیامده بود منجر به رخ دادن اتفاقات امروز شد.

روزنامه‌نگاران مختلفی که این مربی را ناراحت کرده بودند، امروز اجازه حضور در کنفرانس را پیدا کردند اما با خشم او مواجه شدند و از پرسیدن سوالات‌شان محروم ماندند.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم مولر و دلیخت مقابل کیم مین جائه و چوپوموتینگ در بازی EFootball2024 / فیلم
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • خلاصه بازی ایران (5) 3-3 (4) ازبکستان (نیمه نهایی جام ملت های فوتسال آسیا - 2024)
  • بازیکن آلومینیوم: خدا به تلاش ما نگاه کرد و پیروز شدیم
  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • توماس توخل: درخواست هواداران؟ برایم خوشایند است؛ سرژ گنابری مقابل رئال مادرید گل می‌زند
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز