Web Analytics Made Easy - Statcounter

منتخب مردم تهران در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران مبارزه با فساد را از نقاط درخشان کارنامه قوه قضائیه طی دو سال اخیر برشمرد و اظهار داشت: قوه قضائیه در کوتاه کردن دست مفسدین در این مدت یک رکورد بزرگی را زد و یک کارنامه مثبتی دارد. مهدی چمران در گفت‌وگو با میزان، با اشاره عملکرد دستگاه قضا هم‌زمان با ایام هفته قوه قضائیه، گفت: قوه قضائیه از گذشته با اسامی مختلف مانند عدلیه و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. محل رسیدگی و حل مشکلات مردم بود و این قوه با پیروزی انقلاب اسلامی جایگاه خاصی پیدا کرد و اهمیت آن در قانون اساسی نیز تأکید شده است.

منتخب مردم تهران در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: مشکلاتی را قبل از حضور جناب آقای رئیسی در سمت ریاست این قوه شاهد بودیم، ولی با آمدن ایشان و انجام اقداماتی مانند طرح «تحول قضائی»، تحول شگرفی را در این قوه شاهد بوده و هستیم.   بیشتر بخوانید: گزینه‌ای برای انتخاب شهردار آینده تهران نداریم
چمران با اشاره به اینکه قوه قضائیه در فضای نا امیدی مردم از دولت با وجود مشکلات در حوزه‌های مختلف به خوبی درخشید، تصریح کرد: مردم هم این تحول را به خوبی احساس کردند و امیدوار شدند.

منتخب مردم تهران در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه آقای رئیسی در مدت ریاست کوتاه خود در قوه قضائیه برنامه‌های جان‌دار و مبتکرانه‌ای را اعمال کردند، اضافه کرد: امیدواریم رئیس جدید قوه قضائیه این برنامه‌ها را به جلو ببرد.
چمران مبارزه با فساد را از نقاط درخشان کارنامه قوه قضائیه طی دو سال اخیر برشمرد و اظهار داشت: قوه قضائیه در کوتاه کردن دست مفسدین در این مدت یک رکورد بزرگی را زد و یک کارنامه مثبتی دارد.   بیشتر بخوانید: شرکت بیش از یک میلیون و ٥٠٠ هزار تهرانی در انتخابات شورای شهر

انتهای پیام/

برچسب ها: مهدی چمران قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مهدی چمران قوه قضائیه انتخابات شورای قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • سه سال انتظار برای ارشاد مدیران
  • مبارزه جدی برای مقابله با فساد
  • جذب نیروی بومی در صنایع شهرستان جم بسیار پایین است
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند