Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_ نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: مسئله غدیر یک موضوع دینی فقط نیست و باید ابعاد گسترده سیاسی اجتماعی آن برای مردم تبیین شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد ، امروز در نشست ستاد غدیر استان خوزستان اظهار داشت: غدیر یک مسئله صرفاً مذهبی نیست و باید ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی آن برای مردم تبیین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توجه به آرمان‌‌ها و اهداف اصلی رویداد غدیر که در جهت زمینه سازی و پایه‌ریزی حکومت براساس عدالت و بر اساس شعارهای اصلی اسلام ناب محمدی است باید محور اصلی برنامه‌ها بنیاد غدیر امسال باشد.

استاندار خوزستان: منافقین با ترور شهید بهشتی و بزرگان انقلاب درصدد نابودی نظام جمهوری اسلامی بودندراه‌اندازی پویش بازسازی مقبره "سردار هور" توسط قهرمانان ورزش خوزستاندستگاه قضا مانع تخریب شرکت لوله سازی خوزستان شد

به گزارش تسنیم سید موسوی بلادیان، دبیر بنیاد غدیر خوزستان نیز در این نشست ضمن بیان گزارشی از عملکرد سال گذشته این بنیاد در ترویج گفتمان غدیر، اظهار داشت: در سال گذشته با اجرای برنامه‌هایی همچون اطعام بیش از 124 هزار نفر، بازسازی واقعه غدیر در بیش از 10 نقطه استان و بیش از 100 برنامه خیابانی در جهت تبیین گفتمان غدیر بودیم که امسال برنامه ریزی خود را در جهت افزایش محتوایی برنامه‌های ایام غدیریه متمرکز کرده‌ایم.

به گزارش تسنیم در این نشست، تعدادی از مسئولین استانی، با بیان عملکرد یک ساله خود در ترویج موضوع غدیر، برنامه امسال خود را طرح کردند.

انتهای پیام/ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۶۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 

ایسنا/خوزستان دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان از  برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در استان با امنیت کامل خبر داد. 

دکتر رحیم پیغان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد:  آزمون سراسری ۱۴۰۳ در نوبت اول، صبح و عصر روزهای پنج‌شنبه و جمعه، ششم و هفتم اردیبهشت‌ماه امسال هم‌زمان با سراسر کشور در ۴۷ حوزه استان خوزستان برگزار شد.

وی افزود: داوطلبان آزمون سراسری امسال در گروه‌های «علوم انسانی»، «علوم ریاضی و فنی»، «هنر»، «زبان خارجه» و «علوم تجربی» به رقابت با یکدیگر پرداختند. از مجموع ۷۱ هزار و ۶۴۹ نفر ۴۶ هزار و ۷۴۳ نفر دختر و ۲۴ هزار و ۹۰۶ نفر پسر بودند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: در این دوره، آزمون گروه‌های «علوم انسانی» و «علوم ریاضی و فنی» صبح روز پنج‌شنبه، آزمون گروه‌های «هنر» عصر روز پنج‌شنبه و آزمون گروه «علوم تجربی» صبح روز جمعه برگزار شد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، خاطرنشان کرد: در آزمون امسال، دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان ۱۰ هزار و ۱۲۲ داوطلب بود.
 
دبیر ستاد آزمون استانی خوزستان با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در امنیت کامل گفت: در آزمون مرحله اول، خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت و به جز دو مورد ضبط و گرفتن وسایل غیر مجاز، اشکال خاصی مشاهده نشد. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • جریمه 350 میلیون تومانی باشگاه استقلال خوزستان
  • رای کمیته انضباطی به برگزاری دیدار استقلال ملاثانی - فجر
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • رضایتمندی مردم از اجرای طرح نور در سطح استان سمنان
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری در خوزستان با امنیت کامل 
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان