Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهزاد غلامپور سال ها در استقلال، پاس و سایپا بازی کرد و قهرمانی آسیا با پاس را در کارنامه دارد. او همچنین با تیم ملی ایران به قهرمانی بازی های آسیایی سال ۹۸ رسید. بهزاد غلامپور برای شرکت در پروژه بزرگ برترین های قرن به استودیو طرفداری آمد. مربی استقلال گفت به خاطر حسن روشن و ناصر حجازی به استقلال علاقه مند شده و رنگ تیم منتخبش هم تقریبا آبی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه تیم منتخب و برترین های قرن با بهزاد غلامپور را تماشا می کنید. همچنین فرم نظرخواهی تکمیل شده او در انتهای متن گفتگو قرار گرفته است:

 سلام و درود خدمت مخاطبین رسانه طرفداری. با یکی دیگر از برنامه های تیم منتخب قرن در خدمتتان هستیم. کنار من آقای بهزاد غلامپور پیشکسوت فوتبال کشورمان و مربی حال حاضر استقلال نشسته اند.

آقای غلامپور سلام خیلی ممنون که مقابل دوربین طرفداری قرار گرفتید.

سلام و عرض ادب خدمت مخاطبین رسانه طرفداری. در خدمتتان هستم.

به انتخاب هایتان فکر کرده اید؟

بله فکر کرده ام.

پس اگر موافق باشید با دروازه بان شروع کنیم.

بله آقای حجازی. الگوی خودم بوده اند. همیشه بازی هایش را دنبال می کردم. یک روز هم آرزو می کردم در استقلال باشم و به آرزویم رسیدم. هم مربی ام بود هم الگویم. افتخاری بود که کنار ایشان حضور داشتم.

دو مدافع وسط می خواهیم جلوی دروازه بان بازی کنند.

من آقایان رضا رجبی و رضا حسن زاده را انتخاب می کنم. آقای حسن زاده که جلوی خودم در استقلال بازی کرده. آقای رجبی هم خیلی صحبتش را شنیده ایم. آدم باهوش و نیرومندی بوده است.

به سراغ مدافع راست برویم.

آقای زرینچه. هم در تیم ملی و هم استقلال هم بازی خودم بود. او یک ستاره دست نیافتنی بود. یکی از شاهکارهای او در تیم ملی نیز پاسش به مهدوی کیا بود.

در پست دفاع چپ چطور؟

آندرانیک اسکندریان. فکر می کنم در کاسموس آمریکا هم بازی کرده است. باعث افتخار همه ما است. انتخاب من ایشان است.

به سراغ هافبک دفاعی برویم.

آقای نکونام که زبانزد همه است. گل های قشنگ و بازی های زیبایش در خاطر همه است.

انتخاب بعدی هافبک راست است.

مجید نامجو مطلق. واقعا استثنائی بود. با خودم در پاس و تیم ملی حضور داشت. اگر مصدوم نمی شد می توانست در پاری سن ژرمن بازی کند.

در پست هافبک چپ چطور؟

آقای دانایی فر. ایشان هم قابل توصیف نیست. بازیکنی خلاق و دونده. ایشان انتخاب من است.

به سراغ هافبک تهاجمی برویم.

آقای علی کریمی. بازیکنی استثنائی بود. هم بایرن مونیخ و دیگر تیم های خوب دنیا بود. تکنیک خوبی داشت. قلبا هم دوستش دارم.

علی کریمی یکی از گل های فوق العاده اش را به شما زده است.

بله. بازی پرسپولیس و سایپا بود. آمدم توپ را دفع کنم که روی پای کریمی افتاد. او هم از آن فاصله توپ را وارد گل کرد. حالا به شوخی به او گفتم در بایرن هرچه گرفتی نصف نصف زیرا این گل باعث شد بایرنی ها شما را بگیرند.

به سراغ دو مهاجم تیم برویم.

آقای حسن روشن و علی دایی. آقای دایی اسطوره همه ما ایرانی هاست. از لحاظ فنی قابل وصف نیست. از لحاظ اخلاقی نیز بسیار سخت کوش است. افتخار بزرگی بوده که من همکارش باشم و امیدوارم هرکجا باشد موفق باشد. یک سری آدم ها در حال حاضر حقش را می خورند. نمی گذارند کار کنند. ان شاءالله او هم به فوتبال برگردد. به علی اعتیاد داریم. او باید تجربیاتش را به جوانان انتقال دهد.

شما خودتان سال ها با علی دایی کار کردید. الان دوست دارید علی دایی به عنوان مربی به فوتبال بازگردد یا مدیر؟

علی این کار را دوست دارد چون زندگی اش را برای این کار گذاشته. علی در مربیگری خیلی باهوش است. کاراکتر تیم هایش همیشه شاداب هستند. واقعا جایش در فوتبال خالی است.

سه بازیکن برتر این تیم را انتخاب کنید.

علی دایی نفر اول، ناصر حجازی نفر دوم و حسن روشن نفر سوم.

دو مربی می خواهیم که این تیم را هدایت کنند. یک مربی داخلی و یک مربی خارجی که سابقه کار در ایران را داشته باشد.

آقای فیروز کریمی مربی داخلی. با آقای کریمی قهرمان آسیا شده ایم. بعد از آن هیچ تیمی قهرمان نشده و ان شاءالله استقلال می شود. مربی خارجی هم کی روش. کی روش هم تیم ملی را دو دوره به جام جهانی برد و نظم و کارایی اش مورد علاقه ام بود.

اکثر کسانی که با فیروز کریمی کار کرده اند، او را به عنوان برترین مربی انتخاب می کنند. سوالم این است او چطور بود و چگونه کار می کرد؟

در آن ۵ سال که قهرمانی های زیادی با پاس آوردیم، آقای کریمی خیلی زحمت می کشید و خیلی باعلاقه کار می کرد. تیم جوان و یکدستی داشتیم. آقای کریمی نشان داد مربی کاملی است. همین الان هم کامل است. دیگر از آن زمان به این طرف، فکر می کنم آقای کریمی بهترین مربی مان بوده. روی کارهایش فکر و مطالعه می کرد. مورد علاقه خودم هم است.

برترین داور قرن؟

آقای فغانی. او هم جام جهانی بوده و بهترین بازی های جام باشگاه های جهان را سوت زده است.

برترین تیم قرن؟ یک تیم باشگاهی یا ملی در یک برهه خاص.

استقلال ۹۰.

سه ورزشکار برتر قرن از نظر شما چه کسانی هستند؟

آقا تختی نفر اول. سیامند رحمان نفر دوم. محمد نصیری هم نفر سوم.

خیلی ممنون بابت حضور در این برنامه. اگر صحبتی مانده در خدمتتان هستیم.

این ترکیب نظر خودم بود. دوست داشتم نظری بدهم که همه دوستان در تیم منتخب باشند. ان شاءالله که نظرم بالا و پایین نشده باشد و همه در یک سطح باشند. فرم نظرخواهی تکمیل شده بهزاد غلامپور

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بهزاد غلامپور آقای کریمی علی دایی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۷۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد

اولین جلسه هیات‌ مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام آن توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس با حضور علی عسکری، رشید سمیعی، مهدی حیدرزاده، مهدی افضلی، علی خطیر، احمد شهریاری، حسین پناهیان، مهدی قربانی و مهدی سالم برگزار شد.

در این جلسه عبدالعلی علی عسکری، با اشاره به اهمیت رقابت تیم‌های بزرگ در عرصه داخلی، این مهم را موجب تقویت فوتبال ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و اظهار داشت: صنعت خودروسازی در آلمان به این دلیل از آمریکا پیش افتاد که دو شرکت بنز و بی‌ام و با هم رقابت می‌کردند و این رقابت موجب رشد این صنعت در عرصه جهانی شد. در حوزه فوتبال هم معتقدیم رقابت داخلی برای موفقیت جهانی بسیار مؤثر است، همچنین معتقدیم تیم‌های محبوب ملت باید مورد توجه باشند.

وی با بیان اینکه «استقلال ایران باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای، آسیایی و جهانی جزو برترین‌ها باشد»، تصریح کرد: گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس در حمایت از تیم استقلال ایران جدی است و ما نیز با توکل به خدا و توسل به معصومین و با حمایت هواداران پرشور استقلال ان‌شاءالله به سمت توفیقات ورزشی در عرصه‌های جهانی خواهیم رفت.

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس، موفقیت تیم‌های ورزشی و بخصوص فوتبال در عرصه‌های جهانی را موجب نشان‌دادن عظمت و اقتدار ایران در عرصه‌های بین‌المللی دانست و افزود: این موفقیت‌ها به همراه وحدت، همدلی و یکپارچگی در داخل باعث تولید قدرت ملی می‌شود و می‌بایست هر کدام از ما به نحوی برای رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

توجه ویژه باشگاه استقلال به حوزه فرهنگی از مواردی بود که در این جلسه موردبحث و بررسی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • مرد در سایه به زودی مدیرعامل استقلال می شود؟ | مدیری که علی دایی را آبی‌پوش کرد!
  • حمید مطهری: باید مثل سربازان جنگجو برای تراکتور بجنگیم
  • مطهری: مانند سرباز مقابل استقلال می‌جنگیم/ گل‌محمدی عزیز است، اما من مسئول فنی تراکتور هستم
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • حمید مطهری: گل‌محمدی فنی‌ترین مربی است
  • مطهری: گل محمدی بزرگتر و فنی‌ترین مربی ایران است
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود!
  • آرتتا در کادر فنی‌اش بهزاد غلامپور دارد! (عکس)‏
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد