Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار و رییس ستاد انتخابات آبادان گفت: در راستای رسیدگی به 44 اعتراض واصله از سوی نامزدهای انتخابات شورای شهر آبادان، تغییرهایی در تعداد آرا حاصل شد، اما منجر به تغییر افراد اصلی و علی البدل راه یافته نشد.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، سید زین العابدین موسوی معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان شامگاه سه شنبه(هشتم تیرماه جاری) ضمن قدردانی از صبر و حوصله داوطلبین معترض و مردم آبادان به نتیجه انتخابات شورای شهر، اظهار کرد: به منظور صیانت از آرای مردم شریف آبادان، مقرر شد به تمامی 44 اعتراض واصله از سوی کاندیداهای معترض شورای اسلامی شهر آبادان، رسیدگی دقیق شود و همه شکایت ها با جزییات ثبت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل در جلسه های مشترک هیات اجرایی با هیات نظارت تک تک اعتراض ها با حساسیت و دقت لازم  مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در پاسخ به اعتراض  کاندیداهای، آرا بازشماری شوند.

او گفت: همانگونه که قبلا نیز اطلاع رسانی شد، پیشنهاد هیات اجرایی و نظارت شهرستان بررسی درصد بالایی از صندوق ها بود که با شروع مقدمه آن، نامه ایی از ریاست هیات نظارت بر انتخابات شوراهای شهر کشور به هیات نظارت استان و از استان به هیات نظارت شهرستان واصل شد که بر درصد خاصی از  بازشماری صندوق ها، آن هم تحت شرایطی خاصی تاکید کرده بود.

فرماندار آبادان افزود: طبق نامه واصله از هیات نظارت اولا درصد بازشماری نباید بیشتر از 10 درصد تعیین می شد و ثانیا باید انتخاب صندوق های بازشماری به صورت قرعه(رندوم) انجام شود.

رییس ستاد انتخابات شهرستان آبادان در پایان با تاکید بر اینکه هر دو هیات با بررسی نامه هیات نظارت کشور مکلف به اجرای مُر دستورالعمل شدند، بیان کرد: پس از انجام قرعه و تعیین صندوق ها، اقدام به بازشماری 10 درصد از صندوق ها شد که در نتیجه نهایی بازشماری، تغییری در تعداد رای منتخبین و سایر کاندیداها حاصل شد اما در خروج منتخبین اعم از اصلی و علی البدل تغییری حاصل نشد و فقط در رتبه برخی از منتخبین اصلی و علی البدل جا به جایی هایی اتفاق افتاد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانداری ویژه آبادان انتخابات 1400 ستاد انتخابات آبادان بازشماری آرا انتخابات شوراهای شهر آبادان اصلی و علی البدل هیات نظارت صندوق ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۳۹۹۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رسول عطائی در جلسه شورای تامین مسکن آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: نمایندگان استانداری، راه وشهرسازی، بانک مسکن، بانک ملی به عنوان رییس شورا هماهنگی بانک‌های دولتی در استان، اداره اقتصاد و دارایی و بنیاد مسکن در این هیات ویژه حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: بررسی عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن از مهمترین اهداف تشکیل هیات ویژه نظارت است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: در بخش مسکن حمایتی بانک‌های عامل کمتر از ۳۰ درصد عملکرد در پرداخت دارند و این رقم باید ظرف ۲ ماه آنده به بالای ۵۰ درصد برسد.

عطائی افزود: بانک‌های عامل مکلف شدند نسبت به عقد قرارداد مشارکت مدنی برای طرح‌های دارای پروانه ساخت اقدام کنند.

وی اضافه کرد: عملکرد بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات بانکی در طرح خود مالکی شهری ۲۹ درصد و در بخش روستایی نیز ۵۰ درصد است.

وی اظهار داشت: بانک‌های عامل باید ظرف ۲ ماه آینده نسبت به تعیین و تکلیف کل پرونده‌های ارجاع داده شده اقدام کنند و درصد مشارکت را به بالای ۶۰ درصد برسانند.

دیگر خبرها

  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس
  • تشکیل هیات ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی نامزد‌های انتخابات مجلس در مازندران
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات دور دوم مجلس در صدا و سیمای مرکز آبادان
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان