Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یزد؛ جعفر امین مقدم در نشست هیئت مدیریت سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری ضمن تشکر از تلاش سازمان در توسعه شبکه آبیاری مدرن و فنی از مدیران این سازمان خواست تمام تلاش خود را برای پیاده سازی روش های نوین آبیاری به کار گیرند.

وی افزود: مدیران سازمان سیما منظر شهرداری در شرایط موجود و به لحاظ حفظ کیفیت فضای سبز تلاش خود را برای کاهش دوره آبیاری نیز به کار ببندند و به خصوص در بحث واکاوی ها تلاش سازمان باید مضاعف باشد تا هزینه های انجام شده به سرانجام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امین مقدم تاکید کرد: برای فراهم کردن دیتای مناسب، سازمان می بایست تمام ماشین آلات مرتبط با آبیاری را به سیستم GPS وحس‌گر سطح سنج تجهیز کرده تا کیفیت و کمیت آبیاری فضای سبز را به صورت علمی رصد و تصمیم سازی نحوه مدیریت این بخش را  تسهیل کند.

 معاون خدمات شهری شهرداری یزد به طرح تجهیز چاه های آب به پلاک خوان اشاره کرد و گفت: طراحی نرم افزار بررسی میزان آب برداشت شده از چاه ها نیز باید در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اجرای پروژه مناسب سازی سیما و منظر ورودی های شهر یزد از پژوهشکده هنر و معماری دانشگاه شیراز خواست تا گزارشی از برداشت های ورودی سمت تهران و همچنین پیشنهاد های علمی و اجرایی خود را در این زمینه ارائه کند.

جعفر امین مقدم در پایان خاطرنشان کرد: به لحاظ اهمیت ساماندهی ورودی های شهر در بودجه مصوب سال جاری اعتبار مناسب برای این منظور پیش بینی شده است.

46

کد خبر 1530585

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان یزد فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ابوطالبی افزود: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آنها راه‌بند نصب شده است.
وی گفت: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

دیگر خبرها

  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • افزایش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • استفاده از «گنبد بیزانسی» در ساخت‌وساز شهر قم ممنوع است
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار در اصفهان
  • جهش ۲۵۳ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان کرمانشاه
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • جابه‌جایی بیش از یک میلیون تن کالا از کهگیلویه و بویراحمد