Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ استاندار کردستان گفت: فرودگاه سقز روز عید قربان در تیرماه جاری و راه‌آهن همدان ـ سنندج هفتم مردادماه امسال افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، بهمن مرادنیا صبح امروز در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان کردستان که با حضور مسئولان کشوری و استانی در این شهر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: از تلاش و کوشش همه مدیران دلسوز در استان تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنده به نمایندگی از اعضای شورای تامین استان از همه زحمات و تلاش‌های رئیس سابق سازمان نیروهای مسلح در استان کردستان تشکر کرده و ای کاش این فرصت برایمان باقی می‌ماند که از تجربیات و توانمندی‌های این مدیر خدوم استفاده می‌کردیم.

استاندار کردستان کسب رتبه نخست کشوری توسط سازمان نیروهای مسلح استان کردستان را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: رئیس سابق نیروهای مسلح کردستان در طول دوران خدمتش اجازه ندادند حق‌الناسی از کسی ضایع شود.

وی با بیان اینکه شیرودبزرگی رئیس سابق نیروهای مسلح استان کردستان مدیری توانمند، لایق، دلسوز، متدین، متعهد و بدون حاشیه بودند، افزود: برای رئیس جدید این‌ حوزه نیز آرزوی موفقیت کرده و انتظار می‌رور رویکرد قبلی و همکاری با شورای تامین در کردستان همواره تداوم یابد.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح: کاهش 10درصدی وقوع جرم در نیروهای مسلح کشور/ تمام تلاش‌مان ‌پیشگیری از جرائم استنماینده ولی‌فقیه در کردستان: حرکات جهادی باعث تحول در کشور می‌شود

مرادنیا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه افتتاح پروژه ‌جاده جدید سنندج ت مریوان هدیه نظام به مردم کردستان بود که در سایه همکاری همه مسئولان کشوری و استانی پس از گذشت 18سال به پایان رسید،  خاطرنشان کرد: این پروژه در سه سال اخیر 58درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اگر همکاری بسیار خوب سپاه بیت‌المقدس، نیروی انتظامی، دستگاه قضایی و مسئولان استانی نبود به این هدیه ارزشمند دست نمی‌یافتیم.

وی با ذکر اینکه امیدواریم این خدمات ارزشمند به مردم تداوم داشته باشد، اعلام کرد: فرودگاه سقز نیز روز عید قربان در تیرماه جاری و راه‌آهن همدان-سنندج هفتم مردادماه افتتاح خواهد شد.

استاندار کردستان یادآور شد: امیدوارم با همکاری مسئولان ارشد استانی بتوانیم عقب‌ماندگی‌های استان کردستان را جبران کنیم.

انتهای پیام/481/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار کردستان استان کردستان نیروهای مسلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۰۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: برای ساخت این مدرسه ۶ میلیارد تومان هزینه از آورده خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان هزینه شده است.

ابراهیم مرادی گفت: مساحت این مدرسه ۴۲۰ متر مربع است.

وی افزود: با اضافه شدن این ۶ کلاس بخشی از نیاز دانش آموزان ابتدایی شهرک بهاران بر طرف شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج
  • پیدا شدن یک جسد در سد قشلاق سنندج / علت مرگ در دست بررسی است
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • راهکار دولت برای پایان بلاتکلیفی ۳۲ ساله مالکان هفت‌آسیاب
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند