Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، محمدباقر نوبخت، رییس سازمان برنامه و بودجه کشور،  گفت: لایحه رتبه‌بندی معلمان به محض تصویب در مجلس از ابتدای فروردین‌ماه اجرا می‌شود و اعتبارات آن نیز در بودجه سال 1400 دیده شده است.

فرهنگیان مانند همه کارمندان و کارکنان دولت مشمول فوق‌العاده حقوق می‌شوند، اما با توجه به مسئولیتی که دارند، باید برای آنها رتبه‌بندی نیز در نظر گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از تصویب نظام رتبه بندی در مجلس، از ابتدای سال اجرایی می‌شود.

وی افزود، با مصوبه مجلس، نظام رتبه بندی از فروردین ماه سال جاری اجرایی می شود و اعتبارات آن نیز در نظر گرفته شده است.در سال 98 ، نظام رتبه‌بندی را با اعتبار 2 هزار و 200 میلیارد تومان اجرا کردیم سال گذشته این رقم به 8 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.تعدادی از فرهنگیان جوان اعلام کردند که از فوق العاده 21 درصد سقف قانونی استفاده نمی‌کنند؛ در جلسه با فرهنگیان توافق کردیم که تمامی فرهنگیان باید از این سقف قانونی استفاده کنند.

افزایش 400 میلیارد تومانی اعتبار حمایت از معلولان

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، در مورد تسری قانون فوق‌العاده ویژه کارکنان سازمان زندان‌ها  گفت: این قانون در سازمان زندان‌ها اجرایی شده است. گویا در احتساب برخی ضرایب ایراداتی وجود دارد که امور کارگزینی سازمان زندان‌ها متولی آن است. سازمان برنامه و بودجه اعتبار لازم را تامین کرده است.

وی افزود: در گفت وگو با رئیس سازمان دامپزشکی موضوع تسری قانون فوق‌العاده را مطرح کرده و شیوه نامه اجرایی این کار تنظیم شده است، در مورد همسان‌سازی حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها مراتب رضایت‌مندی اعضای هیات علمی از اجرای قانون به سازمان برنامه و بودجه منعکس شده است. البته اعضای غیرهیات علمی نیز مطالباتی دارند که در صورت ارتباط با سازمان، حتما پیگیری خواهیم کرد.

نوبخت گفت: در اجرای قانون حمایت از معلولان در سال گذشته ١٣ میلیارد تومان تخصیص داده شده بود که در سال جاری به هزار و 700 میلیارد تومان افزایش یافت. همچنین، ماهانه 105 میلیارد تومان به صورت یارانه پرداخت می‌شد که به 140 میلیارد تومان افزایش یافته است.

 

منبع: الف

کلیدواژه: سازمان برنامه و بودجه نظام رتبه بندی میلیارد تومان فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان گفت: پروژه‌ای به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال به مدت شش ماه آغاز شد که این پروژه در راستای تسهیل در عبورومرور و ایمنی بالاتر برای شهروندان در خروجی شهر اصفهان به سمت تهران بوده‌ است.

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با اظهار کرد: پس از احداث پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای ورزشکار که برای تسریع در عبور و مرور شهروندان احداث شده، این پروژه به دلیل تردد بالا، عرض کم ترافیکی موجود در خروجی میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم و حوادث ایجاد شده در این مسیر آغاز و در حال اجراست.

وی افزود: ۳۰ درصد ردیف اعتباری برای تعریض، ساماندهی و ایمن‌سازی خروج میدان استاد یاوری و خیابان کاوه به بزرگراه معلم در ۱۴۰۲ اختصاص داده شد و عملیات اجرایی آن نیز در ماه‌های پایانی سال قبل آغاز گردید و ۷۰ درصد بودجه آن در سال جاری تأمین اعتبار گردید.

سلطان‌آقایی با اشاره به تأثیرگذاری این پروژه در منطقه و شهر اصفهان تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین تأثیرات این پروژه کاهش آلودگی هوا و تسهیل ترافیک به‌دلیل روان‌سازی ترددها است.

مدیر منطقه ۷ شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی در سطح منطقه خاطر نشان کرد: امسال بودجه عمرانی منطقه بیش از ۳۰ درصد افزایش و هم اکنون در حال تکمیل پروژه‌های قبلی و آغاز عملیات اجرایی طرح‌های جدید هستیم.

کد خبر 747753

دیگر خبرها

  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • واکنش صحرایی به گزارش مهر/ ۱۰ امتیاز در رتبه بندی دانشجو معملمان
  • ۱۰ امتیاز برای دانشجومعلمان در مرحله ارتقای رتبه‌بندی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • اعتبار ۳۵۰ میلیارد ریالی برای افزایش ایمنی تردد شهروندان در منطقه ۷ اصفهان
  • ۳۵ درصد از قانون جوانی جمعیت اجرا شده
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • واحد تولید و بسته بندی غیر استاندارد زعفران در مرکزی محکوم شد
  • واحد تولید و بسته بندی زعفران غیر استاندارد در مرکزی محکوم شد