Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- یک نظر سنجی جدید در آمریکا نشان می‌دهد که به رغم گذشت بیش از پنج ماه از آغاز ریاست جمهوری جو بایدن، اکثریت جمهوری‌خواهان آمریکایی همچنان اعتقاد دارند که او با تقلب در این انتخابات برنده شده است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری هیل، نظرسنجی وبگاه «هیل» و موسسه «هریس ایکس» نشان داد، 56 درصد از آمریکایی‌های جمهوری‌خواه بر این باورند که جو بایدن با تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا پیروز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این نظرسنجی؛ از نظر اکثریت جمهوری‌خواه دونالد ترامپ به دلیل تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته، از جو بایدن شکست خورد.
56 درصد از جمهوری‌خواهان در این نظرسنجی که 24 و 25 ژوئن (3 و 4 تیرماه) انجام شده است، گفته‌اند که جو بایدن با تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 دونالد ترامپ را شکست داد.
25 درصد از جمهوری‌خواهان شرکت‌کننده در این نظرسنجی هم گفتند که از نظر آن‌ها بایدن به صورت منصفانه در انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته آمریکا برنده شد و 19 درصد هم اعلام کردند که مطمئن نیستند بایدن با تقلب پیروز شده و یا منصفانه در این انتخابات برنده شده است.
88 درصد از دموکرات‌های شرکت‌کننده در این نظرسنجی گفتند، بایدن به صورتی منصفانه در این انتخابات پیروز شد و پنج درصد هم گفتند که در این انتخابات تقلب شده است.
50 درصد از آمریکایی‌های وابسته به احزاب مستقل تاکید کردند که پیروزی بایدن منصفانه بوده و 20 درصد گفتند که در این انتخابات تقلب شده است.
جنجال انتخاباتی دونالد ترامپ که از ساعاتی بعد از اعلام نتایج انتخابات شروع شد در نهایت در روز ششم ژانویه 2021 منجر به حمله هزاران نفر از هواداران وی به ساختمان کنگره آمریکا و کشته شدن حداقل 5 نفر شد. اقدامات ترامپ همچنین منجر به استیضاح وی در مجلس نمایندگان نیز شد، اما در مجلس سنا این اقدام با شکست مواجه شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بایدن تقلب انتخابات انتخابات ریاست جمهوری تقلب در انتخابات جو بایدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!

نتایج رصد و نظرسنجی های مختلف درباره میزان رویکرد مردم به سریال های نوروزی هشدار نگران کننده ای را به صدا درآورده است.   به گزارش خبرآنلاین، براساس این نظرسنجی سریال زیرخاکی ۱۹/۸۶ درصد مخاطب داشته و سریال رستگاری تنها موفق به جذب ۷/۳۴ درصد از مخاطبان صدا و سیما شده است. سریال هفت سر اژدها نیز ۱۸/۱۶ درصد مخاطب داشته است! نکته مهم و قابل تامل در این نظرسنجی این است که ۵۴/۶۴ درصد مردم اصلا این ۳ سریال را ندیده اند.   به عبارت دیگر، صداوسیما علی رغم تدارک ویژه و پرهزینه شب عید و ماه مبارک، هنوز نتوانسته مخاطبان گذشته خود را پیدا کند. این ارقام نشان می دهد که صداوسیما همچنان دچار ریزش مخاطب بوده و طرح های تحول مدیران این سازمان نیز موفقیتی در پی نداشته است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • ۹۶ درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به ایلام اجرایی شد
  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • مهاجرت غیرقانونی «بحران جدی» از نگاه آمریکایی‌ها
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!