Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،جمعه بازار جویبار که با آغاز شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، از روز جمعه ۱۱ تیر ماه امسال بار دیگر با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی آغاز می‌شود.

همت محمد نژاد شهردار جویبار با بیان اینکه فعالیت جمعه بازار این شهر با آغاز شیوع ویروس کرونا تعطیل شده بود، گفت: تصمیم برای بازگشایی این بازار که نقش مهمی در معیشت مردم منطقه دارد، در شورای تامین شهرستان و با مشورت شبکه بهداشت و درمان اتخاذ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: البته فعالیت این بازار با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی و به صورت آزمایشی جمعه هفته جاری از سر گرفته می‌شود و جمعه هفته آینده هم باز خواهد بود.

محمد نژاد گفت: شهرداری برای این که فاصله فیزیکی در بازار رعایت شود، اقدام به خط کشی محوطه کرده و ضرورت رعایت سایر شیوه نامه‌های بهداشتی کرونایی را به فعالان این بازار یادآور شده است.

او با فراخواندن کاسبانی که جمعه هفته جاری بساطشان را در بازار سنتی این شهر پهن می‌کنند به رعایت تمامی مقررات کرونایی، افزود: تمامی کاسبان و بازاریان باید در زمینه رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توسط خودشان و مراجعه کنندگان احساس مسئولیت کنند، چون تداوم فعالیت بازار بستگی کامل به ارزیابی این مهم در دوره فعالیت آزمایشی دارد.

شهردار جویبار همچنین تاکید کرد که جمعه بازار همانند قبل از کرونا با حضور تمامی مشاغل به فعالیت باز نمی‌گردد و گفت: برای بازگشایی کباب فروشی‌ها هنوز تصمیمی اتخاذ نشده و چنانچه تصمیم جدیدی در این زمینه گرفته شود، اطلاع رسانی خواهد شد.

فعالیت بازار جویبار آزمایشی است

مهدی فکوری رئیس شبکه بهداشت و درمان جویبار هم با بیان اینکه جمعه بازار این شهرستان روز یازدهم تیر ماه به شکل محدود و بدون فعالیت کبابی‌ها و قصابی‌ها برپا می‌شود، گفت: فعالیت این بازار در جمعه این هفته به صورت آزمایشی است و پس از آن در نشستی با ارزیابی میزان رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در باره فعال ماندن یا تعطیلی تصمیم گیری خواهد شد.

او علت موافقت با بازگشایی این بازار را کاهش شمار بیماران بستری در بیمارستان این شهرستان برشمرد و بدون ذکر آمار، افزود: میزان بستری در بیمارستان شهید عزیزی جویبار به کمترین تعداد در یک سال اخیر رسیده است.

جمعه بازار جویبار با قدمتی بیش از یک قرن تا پیش از شیوع کرونا هر هفته پذیرای خریداران بی شماری از نقاط مخلف شهرستان‌های مازندران و سایر استان‌ها بود. در این بازار میوه، سبزی، ماهی، صنایع دستی، ابزار و ادوات کشاورزی، پوشاک و دیگر کالا‌های مورد نیاز عرضه می‌شود.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا بازار جویبار شیوه نامه های بهداشتی شیوه نامه های بهداشتی جمعه بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر قدیمی به کما رفت

او در بسیاری از فیلم‌های سینمایی ایفای نقش کرد. فیلم هایی، چون برخورد، روزی که خواستگار آمد، معصوم و ... از فعالیت‌های او پس از انقلاب است.

طوفان‌پناه از دوستان نزدیک مرحوم رضا صفایی کارگردان قدیمی و مرحوم منوچهر وثوق هنرپیشه سینمای پیش از انقلاب است. او در کنار بازیگری به عنوان مدیر تولید فیلم هم فعالیت داشت.

علی‌اکبر طوفان‌پناه پیش از انقلاب در بیش از ۱۶ فیلم سینمایی بازی کرد. آخرین فیلمی که در آن ایفای نقش کرد، عروسی مامان در سال ۱۳۸۵ بود.

این بازیگر در تعدادی از سریال‌های تلویزیونی، چون باغ گیلاس، عیاران و.. هم نقش‌آفرینی کرد.

همکاران این هنرمند با تایید این خبر از مردم خواستند برای بهبودی این هنرپیشه دعا کنند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • بازگشایی راه ارتباطی مازندران به قزوین
  • پانی پوری ؛ غذای سنتی خیابانی در هند با رعایت کامل بهداشت! (فیلم)
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • نظارت بهداشتی بر تولید فرآورده‌های غذایی در کارگاه‌های سنتی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز