Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی گفت: کیفیت‌بخشی به آموزش در دانشگاه‌های فرهنگیان استان از ضروریات امروز جامعه است.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در نشست کمیته استانی هیات امنای دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی با اشاره اینکه تامین فضای مناسب برای آموزش از ضروریات این دانشگاه در استان است، گفت: در ارتباط با زمین ۱۰ هکتاری منصوب به دانشگاه فرهنگیان تا ۲ هفته دیگر جلسه کارشناسی با حضور راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان، شهرداری، نوسازی مدارس، آموزش و پرورش برگزار تا نسبت به مشکلات این حوزه تصمیم گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ملانوری در خصوص افزایش سه رشته دیگر به دانشگاه فرهنگیان با بیان اینکه افزودن این رشته‌ها با توجه به کمبود نیروی انسانی و تجهیزات توجیه پذیر نیست گفت: در صورت تامین زیرساخت‌های مناسب با افزودن یک رشته در حال حاضر موافقت خواهد شد.

وی در ارتباط با افزایش دانشگاه‌های شهرستانی که طبس اعلام نیاز کرده است، گفت: باید کیفیت بخشی را در نظر گرفت زیرا دانش آموختگان این دانشگاه باید دانشی تخصصی فرا بگیرند و آن را در فرهنگ دینی، انقلابی و ارزشی ملت گسترش دهند.

استاندار خراسان جنوبی در زمینه توسعه مراکز گفت:اگر آموزش عالی در مرکز استان به عنوان یک قطب آموزشی تقویت شود بهتر است.

رییس دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی نیز در این جلسه با بیان اینکه در حال حاضر ۲۹ نیروی آموزشی در این دانشگاه مورد نیاز است ، گفت: با توجه به بازنشسته شدن ۸۰ درصد از نیروی آموزشی تا ۱۴۰۳ شاهد سونامی کمبود نیرو خواهیم بود.

مهدیزاده افزود: این وضعیت در ارتباط با نیروهای اداری هم صدق می‌کند و تا این مدت شاهد بازنشستگی ۶۰ درصدی نیروهای اداری هم خواهیم بود که اگر الان فکری نشود با مشکلات عدیده‌ای روبه رو خواهیم بود.

وی در خصوص زمین ۱۰ هکتاری دانشگاه فرهنگیان که پس از سال‌ها محقق شده شهرداری بیرجند برای تغییر کاربری هزار متر چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از ما خواسته که با توجه به اهمیت ساخت پروژه و احتمال از دست رفتن اعتبارات درخواست تعیین تکلیف داریم.

مهدیزاده افزوده شدن سه رشته الهیات، ادبیات و علوم تجربی به سایر رشته‌های دانشگاه را مطرح کرد و گفت: با توجه به وجود هیات علمی مجرب در این زمینه امکان افزایش رشته در صورت تایید هیات امنا وجود دارد.

در این نشست مقرر شد در ارتباط با پروژه ۱۰ هکتاری دانشگاه فرهنگیان در جلسه کارشناسی با حضور دستگاه‌های مربوط مشکلات مرتفع و در ارتباط با کمبود نیروی انسانی هم قرار شد به زودی جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش هماهنگی و برگزار شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی

رییس جهاد دانشگاهی با حضور در محل برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روند برگزاری این آزمون بازدید کرد و گفت: برنامه ریزی شده تا نتایج آزمون در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام شود.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مسلمی نائینی، رییس جهاد دانشگاهی و هیات همراه صبح امروز (جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه) با حضور در دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه طباطبایی از دو حوزه برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش بازدید کردند.

مسلمی نائینی در حاشیه برگزاری این آزمون با بیان اینکه آزمون فوق با حضور بیش از ۴۰۶ هزار داوطلب به صورت همزمان در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر، ۸۰۲ حوزه و ۱۰۷۷ زیرحوزه در سراسر کشور برگزار شد، افزود: در استان تهران ۱۲ و در شهر تهران ۷ حوزه آزمون به این منظور در نظر گرفته شده است که دانشگاه‌های شهید بهشتی و علامه طباطبایی از جمله حوزه‌های آزمون در شهر تهران هستند.

وی با بیان اینکه آزمون فوق در ۴ رشته شغلی مربی تربیت بدنی و سلامت، امور تربیتی و مشاوره، امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور برگزار شد عنوان کرد: با برگزاری این آزمون توسط جهاددانشگاهی ۱۹ هزار و۱۷۴ نفر پس از مراحل مصاحبه و گزینش استخدام وزارت آموزش و پرورش خواهند شد.

رییس جهاددانشگاهی با اشاره به اینکه نتایج آزمون کتبی در نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می‌شود، مسئولان آموزش و پرورش پیش بینی کرده اند که پذیرفته شدگان مهر ماه مشغول به کار شوند.

وی تیم اجرایی و مدیریتی این آزمون را در سطح کشور با احتساب عوامل اجرایی دانشگاه‌ها بیش از ۱۰ هزار نفر ذکر کرد و گفت: مرکز آزمون جهاد از سال ۱۳۹۶ شروع فعالیت خود را آغاز کرده و در حدود ۶ سال گذشته ۶۵ آزمون برای دستگاه‌های مختلف اجرایی و بخش عمومی برگزار کرده که بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در مجموع آزمون‌های آن حضور داشته‌اند.

گفتنی است تعداد کل داوطلبان این آزمون ۴۰۶ هزار و ۲۱۴ نفر هستند که از این مجموع ۸۸۶۷۱ نفر (۲۲ درصد) را مردان و ۳۱۷۵۴۳ نفر (۷۸ درصد) را زنان تشکیل می‌دهند. همچنین استان‌های سمنان و قزوین کمترین داوطلب و استان‌های تهران و خراسان رضوی بیشترین داوطلب را داشته‌اند.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش از روز ۱۷ بهمن تا روز ۲۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ انجام گرفت که در مجموع ۷۹ درصد داوطلبان با مدرک کارشناسی، ۱۶ درصد با مدرک کارشناسی ارشد و ۵ درصد نیز با مدارک دیگر (دکتری، حوزوی و حافظین قرآن) در این آزمون ثبت نام کردند.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، همانگونه که رییس جهاددانشگاهی تاکید کرده‌اند، نتایج کتبی آزمون نیمه دوم خردادماه ۱۴۰۳ از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی (https://hrtc.ir) اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۴۰۶ هزار نفر در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش شرکت کردند
  • برگزاری آزمون گسترده استخدامی مشاغل کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی هرمزگان
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاد دانشگاهی
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی / امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • رقابت ۱۱ هزار گلستانی ؛ امروز در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • هوای پاک مهمان ۳ شهر خراسان جنوبی