Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

با وجود درخواست های مکرر رانندگان در مورد حل مشکل مربوط به ایجاد صف های طولانی و وقت گیر در ایست و بازرسی نایین، این مشکل همچنان ادامه دارد.

به گزارش تین نیوز، چند روز پیش رانندگان کامیونی که از  مسیر ذکر شده تردد می کنند، بار دیگر فیلمی از صف طولانی و چند کیلومتری کامیون ها در ایست و بازرسی نایین را منتشر کرده و از خستگی و رنجی که در این گرمای هوا متحمل می شوند، انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش تر یک راننده عضو جمعیت طرفداران ایمنی راه‌ ها و همیار جامعه ایمن کشور در گفت و گو با تین نیوز، مشکلات ایست بازرسی نایین اصفهان را برشمرده و پیشنهاد داده بود: برای کاهش معطلی رانندگان کامیون به‌جای یک لاین عبور 2 لاین منظور شود که وقت راننده تلف نشود.

بیشتر بخوانید: ثبت رکوردی دیگر در حمل و نقل جاده ای کالا+ عکس عکس| صف پنج کیلومتری خودروها در نایین ازدحام کامیون ها در ایست و بازرسی نایین اتوبان را مسدود کرد

محمد اتحادی تاکید کرده بود: رانندگانی که ساعت‌های طولانی از بندرعباس و استان‌ های سیستان بلوچستان و کرمان در حال رانندگی بوده، وقتی وارد محدود این ایست و بازرسی می‌شوند، خسته هستند و توان این همه معطلی در صف ایست و بازرسی را ندارند.

وی افزوده بود: معطلی و ایستادن در صف طولانی این بازرسی، موجب بروز حادثه و تصادف می‌شود. آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تین مشکلات حمل و نقل جاده ای تصادف راننده کامیون دستگاه ایکس ری در ایست و بازرسی نایین ایست و بازرسی نایین رانندگان و کامیون داران ایست و بازرسی نایین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب

ایلان ماسک در مطلبی در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر) ارزیابی کرده که یک جنگ داخلی در غرب بابت وضعیت کنونی مهاجرتی اتفاق می‌افتد.

به گزارش ایسنا، ایلان ماسک کارآفرین و میلیاردر آمریکایی در پاسخ به اظهارات یک استاد کانادایی لبنانی‌الاصل که تاکید کرده بود راهی که غرب در پیش گرفته به جنگ داخلی می‌انجامد، نوشت: «جنگ زمانی اتفاق می‌افتد که ما آن را بخواهیم یا نه.»

به نقل از خبرگزاری تاس، این استاد دانشگاه گفته بود که کشورهای غربی در حال انجام یک «خودکشی تمدنی» هستند.

وی نوشت: «بسیاری از مردان غربی که در حال حاضر خوابیده‌اند، بیدار می‌شوند و متوجه می‌شوند که دوست ندارند در سرزمین مادری خود مورد استثمار قرار بگیرند. آنها دوست ندارند زنانشان مورد حمله قرار گیرند. آنها دوست ندارند آزادی‌هایشان محدود شود. دوست ندارند به اعتقاداتشان بی احترامی شود.»

ماسک پیشتر گفته بود که مسائل مربوط به مهاجرت در آمریکا موجودیت آمریکا را تهدید می‌کند.

وی همچنین سیاست‌های مهاجرتی آمریکا را دیوانه‌وار خوانده بود چون در سه سال گذشته اجازه داده که بیش از هفت میلیون مهاجر غیرقانونی وارد کشور شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ نماینده مجلس: این‌ها جزو وظایف عادی فراجا است!
  • کارگاه آموزشی وسایل نقلیه کشاورزی ویژه رانندگان و کشاورزان فریدنی
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • رفع نقاط حادثه‌خیز راه‌های زنجان اعتبار ویژه می‌خواهد
  • رفع نقاط حادثه خیز در زنجان نیازمند تأمین اعتبارات است
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • ◄ روش ابطال کارت هوشمند رانندگان کامیون اعلام شد+ سند
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • کنه‌های تار عنکبوتی از آفات نخیلات
  • پیش‌بینی ایلان ماسک از بروز جنگ داخلی در غرب