Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-03@11:30:46 GMT

شکایت مدیر پرحاشیه از باشگاه پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۰۴۷۶۰

شکایت مدیر پرحاشیه از باشگاه پرسپولیس

مهدی رسول‌پناه که حواشی زیادی در باشگاه پرسپولیس داشت، حالا برای دریافت طلبش از این باشگاه اقدام کرده است.

خبرگزاری تسنیم نوشت: مهدی رسول‌پناه سرپرست پیشین باشگاه پرسپولیس روز دوشنبه به فدراسیون فوتبال رفت و همین موضوع سؤالاتی را به وجود آورد. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌دهد که رسول‌پناه با حضور در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسول‌پناه مبلغی حدود 2 میلیارد و 500 میلیون تومان از این باشگاه طلبکار است و به همین دلیل با شکایت به کمیته انضباطی خواستار دریافت این مبلغ شده است. رسول‌پناه در زمان سرپرستی‌اش در باشگاه پرسپولیس این مبلغ را بابت پرداخت مطالبات برانکو هزینه کرده بود.

سرپرست پیشین پرسپولیس در ماه‌های گذشته جلساتی با مسئولان این باشگاه برای دریافت مطالباتش برگزار کرده بود و طبق توافق قرار بود هر زمان شرایط باشگاه از لحاظ مالی مناسب بود پول وی پرداخت شود اما رسول‌پناه روز دوشنبه بابت این موضوع به کمیته انضباطی شکایت کرد.

باشگاه پرسپولیس این روزها با مشکلات مالی فراوانی مانند پرداخت مطالبات کالدرون و احتمال بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات و حتی کسر امتیاز مواجه است و از سوی دیگر بازیکنان نیز از وضعیت مالی به‌شدت گلایه‌مند هستند.

همزمان با این موضوع، امیر ساعد وکیل؛ وکیل سابق باشگاه پرسپولیس نیز اظهارنامه‌ای به این باشگاه ارسال کرده و خواهان دریافت حق و حقوقش شده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی رسول پناه پرسپولیس باشگاه پرسپولیس رسول پناه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۴۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند

 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش در دیدار شب گذشته ٢ تیم در ورزشگاه آزادی تهران شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان کردند.

ادامه اطلاعیه حاکیست: این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

در اطلاعیه باشگاه سپاهان عنوان شده است: همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند، از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.

کد خبر 749942

دیگر خبرها

  • واکنش تند مدیر پرسپولیس؛ حرف‌های پیرمرد پرحاشیه وقیحانه بود | سپاهان به جای شکایت بی‌جا عذرخواهی کند
  • ماجرای اتمام حجت دانشگاه فرهنگیان با معلمان تازه استخدام شده چیست؟
  • شکایت پرسپولیس رد شد
  • مدیررسانه‌ای پرسپولیس: سپاهان به جای شکایت بیجا، عذرخواهی کند
  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • پرحاشیه و بی‌کیفیت مثل پرسپولیس - سپاهان/ فقط اعتراض و فریاد!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی