Web Analytics Made Easy - Statcounter

امروزه پیشرفت تکنولوژی زمینه ابداع و تولید لوازم الکتریکی مختلفی را فراهم کرده است. لوازم الکتریکی در یک دسته بندی کلی به چند بخش لوازم برقی منزل، سنسورها و سیستم‌های هوشمند، سیستم‌های کامپیوتری، قطعات و تجهیزات ریز و درشت مانند کلید پریز، لامپ، منبع تغذیه و غیره تقسیم می‌شوند. این تجهیزات به قدری زندگی آدمی را تحت تأثیر قرار داده اند که زندگی بشر بدون این لوازم عملاً مختل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل فروش لوازم الکتریکی همواره با رونق بالایی همراه است. فروش لوازم الکتریکی مزایای بسیار زیادی برای بشر دارد. این لوازم به قدری در جای جای رندگی آدمی رسوخ کرده‌اند که دست به هرکاری بزنید به نوعی با این لوازم سروکار دارید. در ادامه بیشتر راجع به این تجهیزات صحبت خواهیم کرد.

لوازم الکتریکی کارایی فوق‌العاده و کیفیت بالایی دارند، در نتیجه راندمان کاری و در نهایت کیفیت زندگی افراد را بهبود می‌بخشند. از این رو فروش لوازم الکتریکی و استفاده از آن‌ها از پیچیدگی کارهای روزمره افراد در منازل و ارگان‌های مختلف کاسته و زندگی را برای بشر ساده می‌کند. برخی از لوازم الکتریکی به صورت پیوسته در طول شبانه روز مورد استفاده قرار می‌گیرند. این لوازم به قدری برای بشر عادی و ملموس شده‌اند که ممکن است کمتر توجهی به آن‌ها شود. قیمت فروش لوازم الکتریکی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برخی لوازم مانند لامپ‌های ال ای دی با وجود کارایی بی نظیر قیمت ارزانی دارند اما برخی دیگر از لوازم مانند لوازم برقی آشپزخانه شاید چندان استفاده نشوند اما قیمت گرانی دارند. در ادامه دو وسیله الکتریکی مهم در زندگی آدمی را معرفی می‌کنیم.

قیمت و خرید انواع لامپ LED

 لامپ‌های ال ای دی ملموس‌ترین و رایج‌ترین نوع لوازم برقی هستند. لامپ ال ای دی انواع مختلفی از جمله حبابی، اشکی و غیره دارد. این تنوع بالا هنگام فروش لوازم الکتریکی  به نفع مصرف کننده  است. این لامپ‌های ارزان قیمت جایگزین مناسبی برای لامپ‌های رشته‌ای پرمصرف هستند. انواع لامپ LED  شامل لامپ با سرپیچ معمولی، شمعی و فیلامینتی می‌شود که برای هر کدام کاربردهای مخصوصی تعریف شده است و می‌توان آن را در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد. این لامپ مزایای بسیار دارد، قدرت نوردهی آن بسیار بالا است، انرژی کمی مصرف می‌کند و هزینه‌های برق مصرفی را به شدت کاهش می‌دهد، به محض رسیدن برق به آن‌ روشن می‌شود، با روشن و خاموش کردن زیاد خراب نمی‌شود، شدت نور آن با گذشت زمان کاهش پیدا نمی‌کند.

قیمت انواع لامپ ال ای دی بسته به نوع لامپ، سایز آن، نوع سرپیچ، شکل لامپ و غیره متغیراست اما در کل این لامپ‌ها به دلیل قیمت مناسب و ارزانی که دارند، جایگزین مناسبی برای لامپ‌های پر مصرف رشته‌ای هستند. انواع لامپ ال ای دی در بین فروش لوازم الکتریکی روشنایی بیشترین درصد را به خود اختصاص داده‌اند.

قیمت و خرید انواع منبع برق اضطراری UPS

پیشرفت تکنولوژی علاوه بر تولید تجهیزات برقی بر روی فناوری ارتباطات نیز اثر گذاشته است. جامعه امروزی در عصر اطلاعات به سر می‌برد. تمام اطلاعات محرمانه شرکتی و غیره از طریق نیروی الکتریکی بین بخش‌‌های مختلف شبکه رد و بدل می‌شود. این سیستم‌ها باید به صورت شبانه روزی کار کنند. بنابراین برای تامین انرژی پیوسته به یک تجهیزات اضطراری بدون وقفه و البته دقیق نیاز دارند. منبع برق اضطراری از فاکتورهای ضروری سیستم‌های مختلف از جمله: سیستم رایانه‌ای، سیستم‌های امنیتی و غیره می‌باشد. فروش لوازم الکتریکی اضطراری مانند UPS بسیار حائز اهمیت است چون می‌تواند ولتاژ ثابت و مطمئنی را ایجاد کند.

سیستم‌های رایانه‌‌ای حامل اطلاعات با کوچک‌ترین اغتشاش در برق شهری خاموش می‌شوند. در بین ممکن است حجم زیادی از اطلاعات از بین برود یا هماهنگی بین بخش‌های مختلف یک دستگاه بهم خورده و عملکرد سیستم مختل شود. بنابراین باید دستگاهی باشد که بتوان آن را در مواقع اضطراری جایگزین برق شهری قرار داد. UPS یا منبع تغذیه اضطراری همان جایگزین برق شهری است. یو پی اس بین سیستم و برق شهری قرار می‌گیرد و در مواقع عادی باتری خود را با برق شهری شارژ می‌کند. این منبع تغذیه با قطع برق در کمتر از چند میلی ثانیه به ولتاژ ۲۲۰ تبدیل شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.  یو پی اس ‌انواع مختلفی دارد که برخی از انواع آن می‌توانند هنگام نوسانات ولتاژ برق را به صورت اتوماتیک تنظیم کنند. در واقع می‌توانند عمل تثبیت ولتاژ را در محدوده مشخصی انجام دهند.‌

فروش لوازم الکتریکی یو پی اس باعث نجات کسب‌ و کارها شده است. قیمت این نوع تجهیزات در مقایسه با کارای فوق العاده آن بسیار مناسب است و خرید آن جزو واجبات هر شبکه‌ای است. قیمت و خرید انواع منبع برق اضطراری UPS از این جهات بسیار ایده آل است.

نکات مهم هنگام خرید لوازم الکتریکی

رشد چشمگیر صنعت در دهه‌های اخیر باعث تولید انواع مختلفی از لوازم الکتریکی شده که کارایی یکسان اما قیمت‌های مختلف و ظاهری خاص و متفاوت دارند. از این رو کاربر هنگام خرید دچار تردید و سردرگمی می‌شود. از طرفی به دلیل نوسانات شدید بازار ارزی فروش لوازم الکتریکی بی کیفیت و فیک با طول عمر کوتاه محصول زیاد شده است. بنابراین باید هنگام خرید به نشان استاندارد، کیفیت بدنه، سال تولید، برند محصول الکتریکی و همچنین بازخوردهای آن در بین مردم جامعه به عنوان مصرف کننده آن توجه کرد. حتی اگر تشخیص کیفیت و اصل بودن کالا برایتان دشوار است، خرید از یک مرکز فروش لوازم الکتریکی معتبر جهت اطمینان کفایت می‌کند.

برای اطلاع از قیمت و خرید لوازم الکتریکی به کدام سایت فروش مراجعه کنیم؟

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم یک فروشگاه معتبر می‌تواند سندی برای اطمینان به کیفیت محصول باشد. گذشته از بحث کیفیت، قیمت فاکتور مهمی است که هنگام خرید این تجهیزات مطرح می‌شود چون با توجه به وجود برندهای مختلف طبیعتاً قیمت‌ها نیز در نوسان‌اند. فروشگاه الکتروتک اولین فروشگاه اینترنتی در کشور است که قیمت فروش لوازم الکتریکی در آن به دو شکل عمده و تک درج شده و تمام اجناس مطابق با شرایط اقتصادی جامعه قیمت گذاری شده است. یعنی قیمت‌ها منصفانه و عادلانه هستند. ضمن این که کیفیت کالاها و تجهیزات الکتریکی تضمین شده است. برای استعلام قیمت لوازم و یا جهت خرید لوازم مورد نیاز منزل، شرکت محل کار، کارخانه و غیره می‌توانید به سایت فروش لوازم الکتریکی الکتروتک مراجعه کنید.

آدرس اینترنتی فروشگاه الکتروتک: https://electro-tech.ir/

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فروش لوازم الکتریکی قیمت و خرید انواع لامپ هنگام خرید برق شهری سیستم ها ال ای دی لامپ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر

اینتر برای خرید زیرکزی به فروش برخی بازیکنانش نیاز دارد

طرفداری | هرتیمی مارکوس تورام را می خواهد، باید بند فسخ 85 میلیون یورویی قرارداد مهاجم فرانسوی با اینتر را فعال کند. 

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در قرارداد مارکوس تورام با اینتر بند فسخ 85 میلیون یورویی وجود دارد و نراتزوری پیشنهادهای کمتر از این رقم برای او را رد خواهد کرد زیرا قصد حفظ مهاجم 26 ساله خود را دارد. اگر تیمی بند فسخ قرارداد تورام را فعال کند، آنگاه تصمیم نهایی با او خواهد بود. در صورت پاسخ مثبت تورام، اینتر برای جذب یاشوا زیرکزی وارد عمل می شود اما حتی بدون فروش تورام هم نراتزوری این مهاجم 22 ساله را می خواهد. با این حال اینتر قبل از اقدام برای زیرکزی نیاز به فروش دارد.

والنتین کاربونی که به صورت قرضی در مونتزا حضور دارد، یکی از گزینه های اصلی فروش به حساب می آید و قیمت او 30 میلیون یورو تعیین شده است. فیورنتینا پس از رد شدن پیشنهاد 20 میلیون یورویی‌اش در ژانویه همچنان به وینگر 19 ساله آرژانتینی علاقه دارد درحالی که آتالانتا نیز وضعیت او را دنبال می کند. تیم های انگلیسی به ویژه استون ویلا نیز توجه ویژه‌ای به کاربونی دارند.

فیلیپ استانکوویچ، دروازه بان اینتر که در تابستان 2023 به صورت قرضی راهی سمپدوریا شد نیز دیگر گزینه اینتر برای فروش است. امپولی به جذب قرضی پسر دژان علاقه دارد اما مشتریان دست به نقد او در فرانسه هستند.

بولونیا 60 میلیون یورو برای فروش زیرکزی می خواهد و اینتر می تواند با حذف کردن بند بازخرید 12 میلیون یورویی قرارداد جووانی فابیان (قابل فعال سازی در سال 2025)، از بولونیا برای مهاجم هلندی تخفیف بگیرد. این کار باعث می شود روسوبلو بتواند این هافبک 20 ساله را با رقمی بیشتر از 12 میلیون یورو به تیمی مثل آاس رم بفروشد یا اینکه او را حفظ کند. باید دید نراتزوری می تواند با فروش به موقع بازیکنان جوانش پول مورد نیاز برای خرید زیرکزی را فراهم کند یا نه. 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • تجهیزات و لوازم آزمایشگاهی
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • راهنمای تشخیص کالای اصل از تقلبی | کدام کالاها بیشتر در معرض تقلب هستند؟
  • خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
  • افت فروش خودرو‌های برقی فولکس واگن/ چرا اروپایی‌ها دوباره به خودرو‌های بنزینی روی آوردند؟
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر