Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد - مدیران حوزه نظارت بیمه مرکزی از بخش های مختلف کارخانه نوآوری موسوم به شبکه پلنت بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در این برنامه ابتدا، معاون اجرایی شبکه نوآوری پلنت به تشریح برنامه ها و شیوه کار شبکه پرداخت.

ایمان جلیلی با اشاره به بخش ها و تیم‌های کاری متنوع شاغل در این حوزه که در قالب ۱۱ تیم به فعالیت می پردازند، گفت در این مرکز دفتر کاری به شکل مرسوم، وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه صنعت بیمه در این بخش علاقه برای حضور داشت ولی تجربه ای در این زمینه نداشت، گفت : کار ما تهیه و تولید محتوا و زمینه سازی برای حضور صنعت بیمه در حوزه های استارتاپی و فناوری برای شناسایی مسائل و ارائه راه کارهای لازم برای حل مسایل است.

حمیدرضا نورعلی زاده معاون شرکت بیمه سامان هم با خوش آمدگویی به حاضران گفت؛ امیدواریم که صنعت بیمه بتواند حرکتی را که در این حوزه شروع کرده است را با قدرت بیشتر ادامه بدهد و در این زمینه اکوسیستم مختص خود را در این حوزه با هدف فروش بهتر و با رویکرد بازی سازی تولید کند.

وی با اشاره به ارزش آفرینی و کمک به کارآفرینی به عنوان مزایای صنعت بیمه، گفت این شبکه می تواند محملی برای تقویت این مسیر باشد هرچند این مسیر تازه آغاز شده و نیازمند حمایت است.

آقای فتحعلی زاده هم به عنوان مدیر بخش دیتالیکس با اشاره به برخی از آمارها و اطلاعات بیمه ای گفت: این دیتاها پیرامون خسارت تجمیع شده اند و با توجه به مواردی چون امکان پرداخت چندین خسارت در یک حادثه گفت: این دیتاها بسیار ارزشمند هستند ولیکن به علت ذخیره نادرست امکان تحلیل برای آنها وجود ندارد. بنابرین در حال حاضر باید در مدلهای جاری بازنگری صورت بگیرد تا به یک مدل استاندارد نزدیک شویم.

در این برنامه مدیران کل «نظارت بر بیمه های غیر زندگی»، «نظارت بر بیمه های زندگی» و «نظارت مالی» به همراه مشاوران معاون نظارت حضور داشتند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: صنعت بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۶۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد اسدیان پیش از ظهر سه شنبه در حالی که توسط امین اسدی سرپرست فرمانداری ملارد، سهراب خان رئیس منطقه یک سازمان بازرسی استان تهران و جمعی از مدیران استانی همراهی می‌شد، از دو واحد تولیدی ناحیه صنعتی «دهک» ملارد بازدید کرد.

معاون نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور در جریان این بازدید که بیش از سه ساعت به طول انجامید، بخش‌های مختلف این دو واحد که تولید کننده صنایع غذایی و مکمل‌های دارویی و ورزشی بودند، را مورد بازدید و سرکشی قرار داد.

در جریان این بازدید مدیران عامل واحدهای تولیدی توضیحات پیرامون مراحل تولیدات و برخی مشکلات و مسائل پیش رو ارائه دادند.

در ادامه این بازدیدها و در جلسه‌ای که به منظور بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این دو واحد تولیدی برگزار شد، موارد و خواسته‌های مطرح شده از سوی مدیران این واحدهای تولیدی پس از بحث و تبادل نظر بین اعضا در قالب مصوبه‌ای همراه با قید زمان اجرا به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شد.

کد خبر 6099230

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد فاضلاب درپی بارندگی‌های اخیر ایلام
  • رفع ۳۲ مورد حادثه انسداد و پس زدگی فاضلاب در شهر ایلام
  • تصفیه فاضلاب ١١ شهر و روستای استان همدان
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • «اصپاک» در شهر اصفهان ۱۳ هزار مشترک دارد/ بیش از ۱۰ هزار خانه بیمه آتش‌سوزی شد
  • شنبه‌های بدون دست‌فروش در محدوده مرکزی تبریز
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • مفقودی کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی