Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)،امیر کریمی؛ پس از صعود تیم ملی فوتبال کشورمان از مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی، اولین خبری که همه را شوکه کرد، پایان قرارداد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بود که با گمانه زنی‌های زیادی همراه شد و در نهایت مدیران فدراسیون فوتبال تصمیم به ادامه همکاری با این مربی گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین خصوص فرزاد آشوبی در گفتگویی اختصاصی به خبرنگار ما گفت: فدراسیون فوتبال تصمیم عاقلانه ای گرفت و بنده کاملا موافق ادامه کار ایشان در تیم ملی هستم. اگرچه به اعتقاد برخی از دوستان اسکوچیچ رزومه چندان قوی ندارد اما فکر میکنم که ایشان عملکرد قابل قبولی در فوتبال ایران و خصوصا باشگاه های کم امکانات تر کشورمان از خود بجا گذاشته است و در تیم ملی نیز با توجه به اوضاع و شرایط فعلی حاکم بر تیم ملی عملکردی عالی داشتند.

وی در خصوص سطح کیفی لیگ برتر در قیاس با سالهای گذشته اضافه کرد: به نظرم میتوان رگه هایی از تغییر را در فصل جاری لیگ برتر مشاهده کرد، اما این تغییرات برای رسیدن به بلوغ و شکوفایی مستلزم صبر و حوصله بیشتری میباشد. در مجموع فکر میکنم سطح امسال لیگ از سال گذشته بهتر بوده است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که شانس موفقیت نماینده های ایران در لیگ قهرمانان آسیا چقدر است، اظهار داشت: معتقدم نمایندگان ایران در آسیا تا اینجای کار عملکرد خوبی از خود نشان دادند، حتی فولاد هم که به موفق به صعود از مرحله گروهی نشد عملکرد شایسته ای داشت. اینکه چقدر سه نماینده ایران در ادامه مسیر موفق ظاهر شوند منوط به این است که ما در زمان باقی مانده به چه شکل عمل خواهیم کرد. ما نیز باید مانند الهلال و سایر تیم های لیگ قهرمانان با حفظ شاکله اصلی تیم ها و خرید بازیکنان باکیفیت در نقاط مورد نیاز تیم هایمان را تقویت کنیم. پارامترهایی نظیر ثبات مدیریتی و فنی وجود دارند که با رعایت آنها میتوانیم به موفقیت در آسیا امیدوار باشیم. کاملا واضح است که در میان تیم های ایران پرسپولیس بیشترین شانس موفقیت در آسیا را دارد.

آشوبی در مورد لیگ داخلی نیز خاطرنشان کرد: قطعا پرسپولیس مدعی اصلی قهرمانی هست، البته از ده هفته پیش این مسئله را مدعی بودم اما نمی توان از کیفیت و روند رو به رشد ساهان به سادگی رد شد، آنها در تمام ساختارهای مدیریتی و ابرزارهای لازم آن صاحب معیارهای قهرمانی دارند ولی با تمامی تفاسیر ساختار پرسپولیس نشان داده که می تواند امسال قهرمان باشد.

وی در پایان در مورد بحث موفقیت بازیکنان در کسوت مربیگری افزود: برای اینکه بازیکن ها در زمان دوران بازیگری چه افتخاراتی داشته اند الزاما دلیلی بر موفقیت آنها در این عرصه نمی باشد البته که می توان از آن یک معیار پیش زمین باشد ولی تضمینی در این مورد وجود ندارد و مربیگری خیلی شرایط خاص و سخت تری نسبت به زمان بازیگری دارد حتی اگدر در مقاطعی بتوانی موفقیت هایی بدست آوردید، بطور مثال آقای گل محمدی از آن دسته مربیانی هست که فلسفه دارد و می تواند آنها را در باشگاههای مختلف پیاده کند و جلو ببرد و حتی اصلاح کند ، پس معیارهای موفقیت  را دارا هست، البته انتخاب های درست هم در سطوح مختلف نشان دهنده کیفیت های یک مربی در به عنوان یک رهبر هست.

انتهای پیام/

هومن جعفری کد خبر: 1101377 برچسب‌ها فرزاد آشوبی تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فرزاد آشوبی تیم ملی فوتبال ایران پرسپولیس تهران استقلال تهران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۷۹۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران

پس از گذشت حدود یک هفته از اعلام قانون جدید فدراسیون فوتبال، مدیر تیم فوتبال سپاهان به کمیته اخلاق احضار شد که به نظر می‌رسد راهکار جدید فدراسیون برای پیشگیری از حواشی تقابل سپاهان و پرسپولیس و پیرو آخرین بخشنامه جرایم باشگاهی باشد.

به گزارش ایسنا، در چند روز گذشته فدراسیون فوتبال در ادامه قوانین جدید این فصل، این بار سراغ صحبت‌های اعضای تیم‌ها رفت و اعلام کرد که بیانیه‌ها و مصاحبه‌های غیر فنی اعضای تیم‌ها علیه فدراسیون، سازمان لیگ، هیات فوتبال استان، باشگاه‌ها، کمیته‌های فدراسیون و اعضای باشگاه‌ها جریمه حداقل ۲ میلیارد تومانی در پی خواهد داشت که البته این قانون سکه‌ای است که دو رو دارد.

با اینکه هدف فدراسیون‌نشینان از این قوانین جلوگیری از حواشی میان باشگاهی و درگیری‌های رسانه‌ای است اما در سوی دیگر می‌تواند دموکراسی و حق انتقاد را از روح فوتبال بگیرد و تیم‌ها حق خود را در حال ضایع شدن ببینند. البته این محکومیت‌ها عموما دامن‌گیر تیم‌هایی می‌شود که در جنگ رسانه‌ای کمتر از رقبا دست دارند و با افزایش بار مالی، رغبتی به ادامه نخواهند داشت.

مجتبی فریدونی، مدیرعامل پیشین ذوب‌آهن در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: جریمه‌های فدراسیون بار مالی باشگاه‌ها را سنگین‌تر کرده و شاید لیگ را از پویایی خارج کند. باشگاه‌ها همین الان هم در بودجه‌هایشان مشکل دارند و پرداختی‌هایشان عقب افتاده است. باشگاهی که در مخارج فعلی‌اش مانده، جریمه را نمی‌تواند بپردازد.

فریدونی همچنین با انتقاد از «سیاست کسب درآمد فدراسیون از طریق جرایم،» ادامه می‌دهد: رویکرد سازمان لیگ در این مدت تنها جریمه کردن است و ظاهرا تنها ممر درآمدی سازمان لیگ و فدراسیون است. درست است که این جرایم بازدارندگی ایجاد می‌کند اما به هر حال بازیکن یا سرمربی تحت شرایط و فشار بازی ممکن است چیزی بگوید و نمی‌توان آن را با جرایم کنترل کرد. لیگ همین است و شاید با این قوانین آزادی انتقاد گرفته شود.

فرشید طالبی، بازیکن پیشین سپاهان نیز تصمیمات فدراسیون را پاک کردن صورت مساله دانست و در خصوص راه حل درست گفت: باید مشکلات را بپذیرند و برای حل آن اقدام کنند. برای این کار باید به جای اتخاذ تصمیمات سفت و سخت، با شیوه هم‌اندیشی پیش بروند.

او خاطرنشان کرد: در لیگی که تمام تیم‌ها مشکل و شکایت دارند، پس قطعا یک جای کار می‌لنگد. باید به جای محکومیت، هم‌اندیشی شود. کمیته انضباطی امسال پول کمی از جرایم نگرفته و فکر کنم لیگ ما با پول جرایم می‌چرخد! باید فدراسیون بپذیرد که در این قوانین ابهاماتی وجود دارد که باید رفع شوند.

طالبی ادامه داد: قبول دارم که برخی تیم‌ها شور موضوع را درمی‌آورند و این هم بد است. انتقاد و بیان مشکل، روش دارد. اگر قرار است حقی ضایع نشود تا زمان ورود VAR حل نخواهد شد.

مجید محافظت‌کار، مربی تیم آلومینیوم نیز در واکنش به این موضوع تصریح کرد: ما موظفیم که به قانون احترام بگذاریم اما اگر قوانین به طور یکسان اجرا شوند. اگر سرمربی تیم ما به خاطر یک مصاحبه سریعا محروم می‌شود، برای دیگر تیم‌ها نیز همین طور باشد. همسان نبودن در اجرای قوانین ما را اذیت می‌کند ولی باید احترام بگذاریم.

با این حال ابراهیم صادقی، مربی ذوب‌آهن معتقد است که بیانیه‌نویسی هیچ کمکی به فوتبال نمی‌کند و باید به مسائل فنی بپردازیم.

قوانین باید ابتدا به تصویب هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برسند و اجرایی شوند اما شاید تدوین این مقررات دست فضاهای رسانه‌ای غیررسمی را به فضای انتشار محتوا باز کند که حقوق تیم‌ها در این موضوع یکسان نخواهد بود و همین امر می‌تواند تنش در بازی‌های حساسی چون تقابل سپاهان و پرسپولیس را بیشتر کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعادملی، منطقه‌ای و جهانی برترین باشد
  • علی عسکری: استقلال باید در ابعاد ملی، منطقه‌ای و جهانی جزو برترین‌ها باشد
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی ایران
  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد