Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با بیان اینکه قوه قضائیه از یاران صمیمی ما در میدان مبارزه با بیماری کروناست، تاکید کرد: این قوه در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در شرایط کرونایی حاکم بر کشور عملکرد خوبی دارد. سعید نمکی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره عملکرد دستگاه قضا هم‌زمان با ایام هفته قوه قضائیه، گفت: هفته قوه قضائیه را خدمت همه قضات شریف، همه دادستان‌ها و مجموعه این قوه تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با اشاره به تعامل خوب قوه قضائیه با این وزارتخانه در ایام کرونا، تصریح کرد: قوه قضائیه واقعاً در ایام کرونا به مجموعه وزارت بهداشت و کادر درمان در راستای خدمت بیشتر و بهتر به مردم کمک کرد.
قوه قضائیه از یاران صمیمی ما در میدان مباررزه با بیماری کروناست
نمکی با تأکید بر اینکه قوه قضائیه از یاران صمیمی ما در میدان مبارزه با بیماری کروناست، اضافه کرد: این قوه به ویژه در بحث  رعایت پروتکل‌ها، تعاملات خوبی با ما در جهت بهبود شرایط دارد و بسیار با ما همراهی کردند.
وزیر «بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» با بیان اینکه قوه قضائیه در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا در شرایط کرونایی حاکم بر کشور عملکرد خوبی دارد، تصریح کرد: قوه قضائیه در تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم به ویژه ماسک بسیار با وزارت بهداشت همراه بودند.
نمکی با تأکید بر اینکه مبارزه با فساد یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت قوه قضائیه با راهبری آقای رئیسی بوده است، اضافه کرد: اقدامات خوب و امیدوار کننده‌ای ارائه کردند.
وزیر بهداشت و درمان و آموزش پزشکی گره‌گشایی و رفع موانع از تولید را یکی دیگر از اقدامات مهم در قوه قضائیه در دوران ریاست آیت‌الله رئیسی برشمرد و اظهار داشت: اعتماد عمومی نسبت به این قوه را در رابطه با عدالت گستری و فساد ستیزی بالا بردند.   بیشتربخوانید: سلامت قوه و کارآمدی؛ دو هدف اعلی در قوه‌ قضائیه تسهیل و تسریع دسترسی مردم به عدالت، مهم‌ترین هدف تحول فناورانه در دستگاه قضایی است/ پیگیری کار تحول در قوه قضاییه از ضروریات است   انتهای پیام/ برچسب ها: سعید نمکی آیت الله رئیسی قوه قضائیه

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سعید نمکی آیت الله رئیسی قوه قضائیه درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۸۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • نظریه پزشکی قانونی یکی از ارکان اساسی رأی قاضی است
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • گزارش وزارت بهداشت از سرطان‌زایی سیگارهای الکترونیک
  • ایجاد ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی در دولت سیزدهم
  • وزارت بهداشت زیر بار صدور مجوز به سیگارهای الکترونیک نمی‌رود