Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک پرسپولیس از مشکلات مدیریتی این تیم صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، احمد نوراللهی پس از برتری ۳ بر یک پرسپولیس مقابل گل‌گهر سیرجان گفت: توانستیم بازی خیلی مهمی را ببریم و سه امتیاز آن را کسب کنیم که به آن نیاز داشتیم. جای هیچ اشتباهی نداریم و خدا را شکر توانستیم برنده بازی شویم.

وی درباره گلی که زد، گفت: کار گروهی مهم است نه کار فردی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدا را شکر می‌کنیم که تیم توانست سه امتیاز را به دست بیاورد و امیدوارم بتوانیم بازی‌های بعدی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.

هافبک پرسپولیس در واکنش به این مسئله که تیمش عزم خود را برای قهرمانی پنجم جزم کرده است، خاطرنشان کرد: کادرفنی زحمت می‌کشد و بازیکنان عزیز هم تلاش خود را می‌کنند، اما از مدیریت باشگاه گلایه داریم. نمی‌دانیم در این شرایط واقعاً چه کاری می‌کنند. بازیکنان زحمت می‌کشند اما باشگاه حرکت مثبتی نمی‌کند که بازیکنان و کادرفنی همه گلایه دارند.

نوراللهی در واکنش به این پرسش که آیا منظور او از مشکلات مسائل مالی است، اظهار داشت: قطعاً بحث مالی هم هست. بچه‌ها از جان مایه می‌گذارند. در این پنج هفته که باقیمانده، بازیکنان هر شب با استرس می‌خوابند و با استرس بیدار می‌شوند که نکند اتفاقی رخ دهد تا قهرمان نشویم. همه تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند.

وی درباره اینکه بازیکنان پرسپولیس چند درصد دریافتی داشته‌اند، گفت: درصد نمی‌دانم، فکر کنم ۶۰-۵۰ درصد گرفتیم، اما به عشق هواداران زحمت می‌کشیم. با این حال اگر باشگاه کاری برای بازیکنان و کادرفنی انجام ندهد، می‌شود یک طرفه. تا آخر مدیون هواداران هستیم و برای آنها زحمت می‌کشیم، اما به شرطی که مدیریت باشگاه و هیئت مدیره بتوانند کاری برای بازیکنان انجام دهند.

هافبک پرسپولیس در خصوص اینکه قرارداد او هم تمدید نشده است، خاطرنشان کرد: کاری به تمدید ندارم. فصلی که هنوز تمام نشده و یک سال و خورده‌ای طول کشیده است. بازیکنان و کادرفنی تلاش کرده‌اند، اگر مدیریت بخواهد کم کاری کند، جایز نیست. از آنها می‌خواهیم که به پرسپولیس کمک کنند.

نوراللهی در خصوص بحث درخواست بازیکنان برای انتشار قراردادشان گفت: نمی‌خواهم وارد حاشیه شوم، اما باشگاه باید به تعهداتی که دارد عمل کند. بازیکنان و کادرفنی از جان مایه می‌گذارند. در این لیگ فرسایشی چقدر تلاش کردیم و بچه‌ها دویدند تا تیم را هنوز صدر جدول نگه دارند. هنوز پنج هفته باقی مانده و تلاش می‌کنیم که قهرمان شویم و جام حذفی را هم خواهیم داشت که تلاش می‌کنیم با قهرمانی در هر دو جام، دل هواداران واقعی پرسپولیس شاد شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس احمد نوراللهی احمد نوراللهی پرسپولیس بازیکنان و کادرفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۰۹۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵ در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند.

پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.
در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.

این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد.
پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد.

کد خبر 6095811

دیگر خبرها

  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • نکونام: هر کاری دلم بخواهد می‌کنم
  • برای دیدار بااستقلال من تصمیم نمی‌گیرم/فوتبال همیشه غافلگیری دارد
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • برخی بازیکنان پرسپولیس از اوسمار حرف‌شنوی ندارند!
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • خشم پوچتینو: شایعه اخراجم احمقانه است!
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • گواردیولا: موفقیت فودن برای خودش است، نه من!
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی