Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در پیامی به حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای، انتصاب وی را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب تبریک گفت.

متن پیام اسحاق جهانگیری به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه ای

با سلام و احترام

انتصاب جنابعالی را به ریاست قوه قضائیه از سوی رهبر معظم انقلاب صمیمانه تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم با توجه به سوابق متعدد و تجارب ارزشمند جنابعالی در دستگاه قضایی، شاهد آغاز فصل جدیدی از گسترش عدالت در ابعاد مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و قضایی باشیم و از این طریق موجبات تقویت و افزایش سرمایه اجتماعی کشور فراهم آید. بی تردید اولویت امروز کشور حل مسائل و مشکلات اقتصادی است و این مهم جز با تامین امنیت سرمایه گذاری و پاسداشت شان و منزلت فعالان عرصه اقتصادی ممکن نیست که عنایت به آن بیش از پیش ضروری به نظر می رسد.

توفیق جنابعالی را در مسئولیت خطیر ریاست قوه قضائیه تحت هدایت‌های مقام معظم رهبری از خداوند متعال خواستارم.

اسحاق جهانگیری

معاون اول رئیس جمهور

کد خبر 611518 برچسب‌ها قوه قضائیه غلامحسین محسنی‌ اژه‌ای اسحاق جهانگیری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه غلامحسین محسنی اژه ای اسحاق جهانگیری اسحاق جهانگیری قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۰۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه

حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رئیس قوه قضا در جریان سفر به استان هرمزگان، از نمایشگاه دستاورد‌های قضایی این استان که در محل دادگستری هرمزگان برپا شده بود، بازدید به عمل آورد.

 

در جریان بازدید از این نمایشگاه، از غرفه مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه نیز بازدید کرد. پیگیری ارائه خدمات حقوقی در مساجد از جمله مواردی بود که قاضی القضات کشور در غرفه مرکز مورد توجه قرار داد.

دراین بازدید اعضای مرکز درمورد ارائه خدمات حقوقی رایگان به مردم به صورت هفتگی و در نماز جمعه به حجت الاسلام اژه‌ای توضیحاتی را ارائه کردند.

دیگر خبرها

  • حل معضل ۷۱۴۲ سند جزیره قشم بعد از ۵۳ سال
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه در هرمزگان با حضور ۵۰ خبرنگار
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • محمودزاده: رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند
  • زندان‌های مازاد مولدسازی می شوند
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • رقبای قالیباف به دولت نزدیک هستند؛ مجلس در زمینه چای دبش و پتروشیمی باختر کوتاهی کرد
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است