Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود احمدی بیغش در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از عملکرد برخی از دولتمردان در روزهای پایانی دولت، اظهار داشت: ما شاهد اقداماتی از سوی دولتمردان برای ایجاد حیاط خلوت در روزهای پایانی از عمر دولت تدبیر و امید هستیم.

وی بیان کرد: برخی از دولتمردان فعلی در حال حاضر تلاش می‌کنند که یکسری منافع مادی غیرمشروع را نصیب خود و بستگانشان کنند و یا اینکه سمت‌هایی را بین خودشان تقسیم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی از دولتمردان این روزها به دنبال آن هستند که هیئت مدیره ها و مدیرعاملی شرکت‌ها و نهادهای مهم را بین خود و اطرافیان شان تقسیم کنند.

احمدی بیغش ادامه داد: علاوه بر این، برخی مسئولان تلاش می‌کنند که امتیازات و مجوزاتی‌ را در زمینه معدن، پتروشیمی و منابع نفتی برای خودشان کسب کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا شما مدارک مستندی در این زمینه دریافت کرده‌اید، گفت: بله.‌ ما در این زمینه گزارش و اسناد کافی داریم.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این دولتمردان به دنبال آن هستند که تا زمانی که روی کار هستند، این اقدامات را انجام دهند تا در آینده بتوانند از رانت های بزرگ و منابع مالی کلان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه اخیراً نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحقیق و تفحص از نحوه احداث پتروشیمی الوند موافقت کردند، گفت: اسحاق جهانگیری در حوزه انتخابیه بنده یک پتروشیمی خیالی را تشکیل داده است و ما به دنبال انجام این تحقیق و تفحص هستیم تا ماهیت این شرکت جعلی برای همگان رو شود.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این شرکت بسیاری از مجوزها را ندارد و مجوزهایی را هم که تاکنون گرفته، با لابی معاون اول رئیس جمهور دریافت کرده است.

کد خبر 5247879 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود احمدی بیغش دولت روحانی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اسحاق جهانگیری مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی سیدابراهیم رئیسی قوه قضاییه هیئت دولت انتخابات 1400 اسحاق جهانگیری آیت الله خامنه ای جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام حسن روحانی ایران محمد باقر قالیباف نیروی دریایی ارتش غلامحسین محسنی اژه ای صحن مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی

خبرگزاری مهر، گروه استان‌ها: در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه آبادان، اروندکنار، منیوحی، چوئبده و بخش مرکزی انتخاب نماینده مجلس به دور دوم رسید که در این راستا مردم در ۲۱ اردیبهشت ماه دوباره پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

یکی از نامزدهایی که در انتخاب ۲۱ اردیبهشت ماه در گردونه انتخاب مردم آبادان، اروندکنار، منیوحی، چوئبده و بخش مرکزی قرار دارد، «سید محمد مولوی» است که برای آشنایی با دیدگاه‌های این نامزد، خبرگزاری مهر مصاحبه‌ای با وی در قالب چند سوال انجام داده است.

در مجلس آینده تقسیم بندی حزبی و سیاسی را چگونه پیش بینی می‌کنید؟

انتخابات باشکوهی برگزار شد و علیرغم اینکه معاندین با استفاده از رسانه‌های خود جریان‌سازی گسترده‌ای برای عدم حضور مردم راه انداختند ولی شاهد ازدحام جمعیت رأی دهنده از همان دقایق اولیه آغاز فرآیند رأی بودیم و قطعاً وقتی مجلس شورای اسلامی با چنین پشتوانه مردمی تشکیل می‌شود، مجلسی فراجناحی و انقلابی خواهد بود.

مهم‌ترین موضوعی که با توجه به حوزه تخصصی شما باید بیشتر در مجلس آینده مورد توجه قرار بگیرد، چیست؟

هر موضوع بنا به اقتضای زمان و نیاز مردم باید مورد پیگیری قرار گیرد و در شرایط فعلی باید اقتصاد مهم‌ترین اولویت کشورمان باشد؛ رهبر معظم انقلاب نیز طی سال‌های گذشته برای نامگذاری شعار سال بر موضوعات اقتصادی به ویژه در زمینه تولید تاکید کرده‌اند.

ضرورت دارد به همه شاخه‌های اقتصادی از جمله اقتصاد آموزش، اقتصاد فرهنگ و هنر، اقتصاد ورزش، اقتصاد پژوهش و … توجه شود.

اولویت شما در مجلس آینده برای حضور در کدام کمیسیون خواهد بود؟

کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی

مهمترین چالش استان خود را چه می‌دانید و برای حل آنچه راه‌کاری دارید؟

ابتدا بیکاری باید رفع شود ولی رفع آن بدون آسیب شناسی عملاً میسر نیست. یکی از موارد بیکاری مربوط به حوزه کشاورزی است که چنانچه مشکلات کشاورزان رفع شود برای حجم بالایی از جوانان جویای کار اشتغالزایی صورت می‌گیرد. از سوی دیگر شهرهایی همچون آبادان که صنایع دارند، باید طرح‌های صنعتی مانند پالایشگاه دوم که به مرحله اجرا نرسیده سریع‌تر عملیاتی شود.

کد خبر 6078915

دیگر خبرها

  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • لیست نهایی جبهه انقلاب جهت مرحله دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • مردم تقسیم‌بندی‌های سیاسی مجلس را مشخص می‌کنند
  • بیکاری معضلی جدی/ ضرورت رفع مشکلات حوزه کشاورزی
  • باید افراد اصلح را به مردم معرفی کنیم
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از پنجشنبه آغاز می‌شود
  • مسئولان عملیات فرهنگی و جهاد تبیین را جدی بگیرند
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده