Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب مقامات کشور پیام تبریک صادر کردند.

خبرگزاری میزان - در پی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به عنوان رئیس جدید دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب مقامات کشور پیام تبریک صادر کردند.

متن این پیام‌ها به شرح زیر است:

 

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک: سابقه درخشان و تجارب گران‌سنگ شما در دستگاه عدلیه نوید بخش قوه قضاییه‌ای در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۰

خداییان  در پیامی انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به ریاست قوه قضاییه از سوی مقام معظم رهبری را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، به شرح زیر است:

حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای

ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و تحیت
انتصاب شایسته جنابعالی با حکم مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان ریاست قوه قضاییه راصمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بی شک سابقه درخشان و تجارب گران‌سنگ در دستگاه عدلیه و روحیه ولایی، خستگی ناپذیر، انقلابی و جهادی توام با قانونمندی وتقید به اجرای عدالت حضرتعالی نوید بخش قوه قضاییه‌ای در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تداوم بخش افزایش سرمایه‌های اجتماعی نظام و ذخیره‌ای ارزشمند جهت استمرار مسیر تحول دستگاه قضایی و پیشبرد منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب خواهد بود.

اینجانب و مجموعه همکاران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، ضمن اعلام آمادگی کامل برای اجرای سیاست‌ها و راهبرد‌های حضرتعالی در راستای تحقق اهداف عالیه قوه قضاییه، دوام توفیق، عزت و سربلندی شمارا تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) از درگاه خداوند منان خواستارم.

رئیس سازمان بازرسی: این انتصاب تداوم بخش امید در گسترش سرمایه اجتماعی ایجاد شده در دوران تحول قضایی شد ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۸

رییس سازمان بازرسی کل کشور در پیامی با تبریک انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای، آمادگی کامل این سازمان را برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر رییس جدید قوه قضائیه اعلام کرد.

متن پیام حجت الاسلام والمسلمین درویشیان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
محضر حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی اژه‌ای دامت توفیقاته
ریاست محترم قوه قضاییه

سلام علیکم
باصلوات بر حضرت محمد و آل محمد، انتصاب شایسته حضرتعالی را به ریاست قوه قضاییه از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.


سوابق درخشان جنابعالی در نظام مقدس اسلامی به ویژه سنگر قضا و برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و اجرای قانون با برپایی دادگاه‌های عادلانه و نیز توانمندی‌ها و اشراف کامل حضرتعالی به چالش‌ها و ظرفیت‌های عدلیه، موجب اعتماد رهبر معظم انقلاب به جنابعالی با انتصاب فردی خوشنام از بدنه‌ی قوه قضاییه به ریاست آن گردید و تداوم بخش امید در گسترش سرمایه اجتماعی ایجاد شده در دوران تحول این قوه مهم شد.


اینجانب و مجموعه همکاران سازمان بازرسی کل کشور، ضمن اعلام آمادگی کامل برای اجرای سیاست‌ها و تدابیر حضرتعالی در پیشبرد اهداف عالیه قوه و این سازمان به منظور نظارت موثرتر بر حسن جریان امور و اجرای صحیح قوانین در دستگاه‌های اجرایی کشور، دوام توفیق بیش از پیش جنابعالی را در پرتو عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از خداوند منان خواستارم.

دادستان کل کشور: کلیه همکاران و قضات در راستای نیل به اهداف و تحقق کامل تحول در دستگاه قضایی همه سعی و تلاش خود را به کار می‌برند ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۳۴

حجت‌الاسلام و المسلمین منتظری، دادستان کل کشور، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت و موفقیت ایشان را در ایفای وظایف و تکالیف تعریف شده در حکم انتصاب و سایر قوانین و مقررات، از درگاه حضرت احدیت مسئلت داشت.

متن پیام دادستان کل کشور به شرح ذیل است:

باسمه تعالی
حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب محسنی اژه‌ای
سلام علیکم
اکنون که با افتخار مورد اعتماد مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی‌خامنه‌ای‌(مدظله‌العالی) قرار گرفته و به سمت ریاست قوه قضاییه منصوب گردیده‌اید و با لحاظ سابقه خدمات ارزنده در آن قوه و تجربیات گرانبها چنین مسئولیت و مأموریت مهم را عهده‌دار شده‌اید، ضمن عرض تبریک، موفقیت جنابعالی را در ایفای وظایف و تکالیف تعریف شده در حکم انتصاب و سایر قوانین و مقررات از درگاه حضرت احدیت مسئلت دارم.

اطمینان دارم کلیه همکاران محترم در حوزه‌های گوناگون و سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه خصوصاً مدیران عالی و قضات گرانقدر در راستای نیل به اهداف و تحقق کامل تحول در دستگاه قضایی همه سعی و تلاش خود را به کار برده و جنابعالی را در این ماموریت خطیر همراهی و مساعدت خواهند کرد.

محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور

رئیس دیوان عالی: امید است تجربیات جنابعالی در دوره چهل ساله قضایی بیش از پیش موجبات تحقق اهداف سند تحول قضایی را فراهم آورد ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۳

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور، طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای محسنی اژیه، ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و تحیت

اعتماد مقام معظم رهبری به حضرتعالی و انتصاب آن جناب را به سمت ریاست قوه قضاییه به جنابعالی تبریک می‌گویم.

امید است که تجربیات جنابعالی در دوره چهل ساله قضایی بیش از پیش موجبات تحقق اهداف سند تحول قضایی را فراهم آورد، دیوان عالی کشور نیز در انجام وظایف قانونی خود همواره در کنار آن جناب خواهد بود.

موفقیت و توفیق روزافزون جنابعالی را از محضر خداوند متعال مسئلت دارم.

سیداحمد مرتضوی مقدم
رئیس دیوان عالی کشور

دبیر شورای عالی امنیت ملی: این انتصاب نشان از اعتماد وثیق مقام معظم رهبری، تجارب گران‌بها و سابقه درخشانتان در امر قضا است ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۱

دریابان علی شمخانی در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای را به ریاست قوه قضائیه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

 

بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت برکاته)
سلام‌علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه که نشان از اعتماد وثیق معظم له، تجارب گران‌بها و سابقه درخشانتان در امر قضا می‌باشد؛ تبریک و تهنیت می‌گویم.

ضمن آرزوی تداوم موفقیت برای جناب‌عالی در اجرای مأموریت‌های اساسی قوه قضائیه، لازم می‌دانم به سهم خود از همکاری ارزنده و پشتیبانی مؤثر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی از نهاد امنیت ملی در مدت تصدی مسئولیت قوه قضاییه صمیمانه سپاسگزاری نمایم.

 

سرلشکر باقری: تعهد، کارآمدی و توانمندی‌های علمی و فقهی محسنی‌اژه‌ای پشتوانه محکمی برای استقرار عدالت است ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۰ سرلشکر محمد باقری در پیامی انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای را به سمت ریاست قوه قضائیه تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای
سلام علیکم

انتصاب شایسته جناب‌عالی به سمت ریاست قوه قضاییه با حکم مبارک رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که بیانگر حسن اعتماد معظم له به آن برادر گرانقدر است را تبریک عرض می‌نمایم.

بی شک تعهد، کارآمدی و توانمندی‌های علمی و فقهی و همچنین سوابق ارزنده و درخشان شما در قوه قضائیه، پشتوانه محکمی برای همت و تلاش در استقرار عدالت و تداوم راهبرد تحولی آن دستگاه در راستای منویات و انتظارات مقام معظم رهبری خواهد بود.
دوام توفیق جنابعالی در این جایگاه خطیر، تحت عنایات حضرت، ولی عصر (عج) و تبعیت از منویات و رهنمود‌های مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت می‌نمایم. روحانی به رئیس جدید قوه قضائیه تبریک گفت ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۷

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در پیامی، انتصاب حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای را به ریاست قوه قضاییه تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:


بسم‌الله الرحمن الرحیم

حجت‏ الاسلام والمسلمین جناب آقای غلامحسین محسنی اژه‌ای (دامت توفیقاته)

با سلام و تحیت

انتصاب شایسته جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به سمت ریاست قوه قضائیه را که نشان دهنده، کارآمدی و تجارب مدیریتی ارزشمندتان به ویژه در عرصه فعالیت‌های قضایی است، تبریک و تهنیت می‌گویم.

در شروع گام دوم انقلاب اسلامی و در شرایط حساس کنونی که کشور با دشمنی قدرت‌های خودکامه و استکباری مواجه است و جنگ اقتصادی و روانی آنان با هدف ایجاد شکاف در صفوف ملت و همبستگی نظام و مردم، هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد، نقش بی ‏بدیل قوه قضائیه در تقویت سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی و تعمیق ارزش‌های اسلامی اهمیت مضاعفی دارد.

امیدوارم با حسن تدبیر جناب‌عالی در رأس دستگاه قضائی، شاهد آثار و برکات فراوانی در زمینه گسترش عدالت اجتماعی بدور از هرگونه مسائل جناحی و حزبی، احقاق حقوق عمومی و شهروندی، اهتمام بیشتر در حفظ کرامت انسانی و ایجاد امنیت بیشتر برای فعالان اقتصادی و سرمایه گذاری در کشور باشیم.

همچنین ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده و ماندگار ریاست پیشین قوه قضائیه، توفیق روزافزون شما را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و خدمت بیشتر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. اعلام آمادگی آیت‌الله رئیسی برای همکاری با رئیس قوه قضاییه به منظور تحقق مأموریت‌های دستگاه قضایی ۱۴۰۰/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۷ آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی طی پیامی انتصاب حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای را به سمت ریاست قوه قضاییه تبریک گفت و آمادگی خود و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های دستگاه قضایی اعلام داشت.
متن پیام، رئیس جمهور منتخب به شرح ذیل است:

بسمه‌تعالی
برادر ارجمند جناب حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
با سلام و احترام
انتصاب شایسته جناب‌عالی از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی به سمت ریاست قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران، باتوجه به سوابق درخشان علمی، عملی و قضایی و داشتن روحیه انقلابی برای جنابعالی و نظام قضایی ایران اسلامی مبارک و مایه خیر و برکت است.
این جانب ضمن تبریک اعتماد معظم‌له و انتخاب جنابعالی، به آن برادر عزیز، با تأکید بر لزوم تعامل و همکاری بیش از پیش قوای سه‌گانه در جهت پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران و خدمت‌رسانی به مردم این مرز و بوم، آمادگی خویش و دولت آینده را جهت همکاری و کمک به تحقق مأموریت‌های قوه قضاییه اعلام می‌دارم.
توفیق بیش از پیش جنابعالی را در اجرای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و استمرار، تحول و ارتقای قوه قضاییه از خداوند متعال خواستارم.

خبر در حال تکمیل است...

برچسب ها: رئیس قوه قضاییه دستگاه قضا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رئیس قوه قضاییه دستگاه قضا حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای پیامی انتصاب حجت الاسلام المسلمین محسنی اژه ای سمت ریاست قوه قضاییه حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای قوه قضائیه تبریک گفت جمهوری اسلامی ایران ریاست قوه قضائیه رهبر معظم انقلاب مقام معظم رهبری بسم الله الرحمن دادستان کل کشور ریاست قوه انقلاب اسلامی المسلمین جناب شرح زیر انتصاب شایسته تبریک و تهنیت دستگاه قضایی مدظله العالی سابقه درخشان متن این پیام شایسته جناب سوی رهبر تجارب گران دیوان عالی دستگاه قضا بیش از پیش نظام مقدس جناب عالی آیت الله متن پیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۳۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • حقیقت بندگی خدا در بیان امام صادق (ع)
  • سومین حرم اهل بیت شاهچراغ (ع) در سوگ امام صادق (ع) + تصاویر
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی
  • قوه قضاییه به دنبال اصلاح رویه‌ها در برخورد با فعالان اقتصادی است
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • تشکیل کارگروهی برای رفع مشکلات کارکنان قضایی و قضات هرمزگان
  • شناسایی بیش از ۸۰۰ نوع نیت برای وقف