Web Analytics Made Easy - Statcounter

«حامد احمدیان» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: خانه صنعت و معدن جوانان تشکلی جدید است که نسل دوم و سوم صنعت گران استان در آن حضور دارند و هدف اصلی آن آشنایی و کمک به کارآفرینان بالقوه و جوان است که نمی‌دانند کار خود را از کجا شروع کنند.

او یکی از اهداف اصلی این خانه را توسعه صنعت در استان اعلام کرد و گفت: اعضا و هیات مدیره خانه صنعت و معدن جوانان کرمانشاه را افرادی تشکیل داده که  خود مدیر واحدهای صنعتی و تولیدی موفق و فعال استان هستند و این فرصتی ارزشمند برای کارآفرینان جوان برای بهره مندی از تجربیات آنها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدیان با بیان اینکه خانه صنعت و معدن جوانان زیر مجموعه خانه صنعت استان است ، افزود: در خانه صنعت و معدن جوانان نیز ذیل رسته های مختلف خانه صنعت اعم از صنایع غذایی، صنایع شیمایی، داروی و کشاورزی، کمیسیون های تخصصی دارد و هدف اصلی آن نیز مشاوره دادن به کارآفرینان و توسعه محور صنعت در استان است.

دبیر اجرایی خانه صنعت و معدن جوانان استان کرمانشاه یکی از اقدمات این تشکل را برگزاری جلسات مشاوره و راهنمایی کارآفرینان و دانشجویان در محیط  کار و واحدهای تولیدی اعلام کرد و گفت: بدین شیوه کارآفرینان از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدید می کنند و از نزدیک از نحوه راه اندازی واحد تولیدی و محیط کار از نزدیک آشنا می شوند و می بینند چطور باید شروع کنند و وارد بازار شوند.

احمدیان همچنین یکی از برنامه های این خانه را مشاوره و آشنایی از نزدیک کارآفرینان جوان با بازار کار و چگونگی آشنایی با بازار رقابتی اعلام کرد.

او در بخش دیگر از سخنان خود؛ یکی از برنامه های خانه صنعت و معدن جوانان را ارتقاء ارتباط صنعت و دانشگاه عنوان کرد و افزود: در این بخش هدف ما این است فضای سنتی حاکم بر صنعت استان را بشکنیم به همین خاطر خانه صنعت؛ مجتمع آموزشی فنی و حرفه ای را برای دانشجویان در ۱۲ رسته کارگاهی راه اندازی کرده است.

او توضیح داد که دانشجویان واحدهای درسی خود را در این مجتمع و در محیط کار می گذارنند و از نزدیک با محیط و فرهنگ کار عملا آشنا می شوند و بعد از دانش آموختگی دیگر بی تجربه نیستند و دارای مهارت اند می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند.

احمدیان همچنین یکی دیگر از برنامه های خانه صنعت و معدن جوانان را آشنایی کارآفرینان و کارگران با فرهنگ کار و رفاه کارگران در راستای افزایش راندمان تولید در واحدهای تولیدی دانست.

در استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت بیش از هزار واحد تولیدی و صنعتی با بیش از ۳۰هزار اشغالزایی فعال است.  

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید کارآفرینی کرمانشاه پروندهٔ خبری ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت رونق تولید جهش تولید کارآفرینی کرمانشاه خانه صنعت و معدن جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه

رحمان فیض قربانی مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه سطح گلستان‌های گل محمدی در استان کرمانشاه را ۲۸۰ هکتار اعلام کرد و گفت : پیش بینی می‌شود امسال ۶۰۰ تن گل محمدی در استان برداشت شود.

وی افزود: امسال به نسبت سال گذشته شرایط بهتری داریم و اگرچه افزایش سطح زیرکشت گل محمدی را در استان نداشته ایم، اما احتمالا افزایش حدود ۱۰ درصدی تولید گل محمدی در استان را شاهد خواهیم بود.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه توضیح داد: سال گذشته در روز‌های ۱۳ و ۱۴ فروردین در استان سرمازدگی داشتیم که عملکرد گلستان‌های گل محمدی را در استان تحت تاثیر قرار داد.

وی با بیان اینکه به جز در مناطق گرمسیر استان در بقیه نقاط استان گلستان گل محمدی داریم، گفت: بیشترین گلستان‌های گل محمدی را در شهرستان‌های کرمانشاه و هرسین داریم.

فیض‌قربانی در ادامه با بیان اینکه عمده گل محمدی تولیدی در استان در دو کارخانه گلاب گیری و واحد‌های سنتی گلاب گیری استان به گلاب و اسانس تبدیل می‌شود، افزود: بخشی از گل محمدی هم به صورت غنچه خشک روانه تهران می‌شود که در سال‌های اخیر بازار خوبی پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از گل محمدی برداشت شده از گلستان‌های استان در داخل استان به فروش می‌رسد، یادآورشد: بخشی از گل محمدی تولیدی در استان در واحد‌های فرآوری استان به گلاب تولید شده و روانه عراق و کشور‌های عربی حاشیه خلیج فارس می‌شود که ارزش افزوده خوبی برای استان به همراه دارد.

فیض‌قربانی سپس با بیان اینکه سرمایه گذاری در زمینه صنعت تولید عطر و ادکلن می‌تواند برای استان با بازدهی خوبی همراه باشد، ادامه داد: اسانس گل محمدی در داخل کشور فراوری نمی‌شود و همه اسانس تولیدی در واحد‌های فرآوری استان روانه کشور‌های اروپایی می‌شود تا در صنعت عطرسازی مورد استفاده قرار گیرد.

فیض قربانی افزود: برداشت گل محمدی در استان کرمانشاه از یکی، دو روز پیش شروع شده و تا اوایل خرداد ادامه خواهد داشت .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۲۵ درصد معادن استان بوشهر در دشتی است
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • بزرگترین واحد تولید اسپری در تویسرکان آماده راه‌اندازی است
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه