Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کل دادگستری استان یزد انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به عنوان ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت. خبرگزاری میزان - غلامعلی دهشیری،رییس کل دادگستری استان یزد انتصاب حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به عنوان ریاست قوه قضاییه را تبریک گفت.   متن پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای
رئیس محترم قوه قضاییه (دامت توفیقاته)
سلام علیکم
با احترام، بدینوسیله انتصاب شایسته حضرتعالی به سمت ریاست قوه قضاییه که همراه با حُسن اعتماد رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)؛ نشان از لیاقت، درایت، مجاهدت، قاطعیت، کارآمدی، توانمندی و وجاهت علمی و فقهی و احاطه و سیطره شما به مسائل کلان قوه قضاییه دارد را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدر مسلم این حسن انتخاب و انتصاب مقام معظم رهبری برای خانواده دستگاه قضایی کشور مبارک و فرصت مغتنمی در جهش تحول و تعالی است.
بدون تردید مجاهدت‌ها و تلاش‌های وافر حضرتعالی در عرصه‌های مختلف اجرایی، قضایی و اطلاعاتی به ویژه حضور موثر در عرصه‌های مدیریتی کلان قوه قضاییه سرمایه و پشتوانه‌ای محکم و ذخیره‌ای ارزشمند برای ریاست قوه قضاییه، متناسب با نیاز‌های روز نظام اسلامی و شرایط بین المللی کشور با توجه به ضرورت‌ها و انتظارات و رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب است؛ لذا اینجانب شخصا و به نمایندگی از همه کارکنان خدوم و ساعی قضایی و اداری دادگستری کل استان یزد و مجموعه‌های وابسته ضمن اعلام آمادگی برای تحقق کامل آرمان‌های انقلاب اسلامی و پیشبرد برنامه‌های قوه قضاییه به ویژه اجرای کامل منویات مقام معظم رهبری و سند تحول قوه قضاییه و سیاست‌ها و تدابیر حکیمانه و عالمانه مستطاب عالی، از درگاه خداوند قادر متعال و در ظل توجهات خاصه حضرت، ولی عصر (عج) برای جنابعالی و همه کارگزاران دلسوز نظام اسلامی و به ویژه رئیس جمهور منتخب در مسوولیت جدید دوام توفیقات روز افزون توام با سلامتی و بهروزی مسالت می‌نمایم.
با عنایت به نعمت و فرصت خدمت فراهم شده، به عنوان حسن ختام شعری دعاگونه از، ولی نعمتمان حضرت امام رضا (ع) که همواره قرائت می‌نمودند اشاره می‌کنم:
اذا کنتٓ فی خیرٍ فلاتغْتر به
و لکن قُل اللهم سلّم و تمّم
دهشیری - رئیس کل دادگستری استان یزد   بیشتر بخوانید: پیام تبریک رئیس کل دادگستری استان هرمزگان به حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای انتهای پیام/ برچسب ها: انتصاب جدید رییس قوه قضاییه حجت الاسلام اژه ای دادگستری یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتصاب جدید رییس قوه قضاییه حجت الاسلام اژه ای دادگستری یزد کل دادگستری استان ریاست قوه قضاییه حجت الاسلام محسنی اژه ای استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900096

دیگر خبرها

  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • انتصاب رییس پارک علم و فناوری خراسان رضوی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • دستور استاندار لرستان بر خودداری از خرید گل و نصب بنر تبریک انتصاب