Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@08:26:05 GMT

آیا کانادا بهشت مهاجرین است؟

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۱۵۵۶۷

آیا کانادا بهشت مهاجرین است؟

سومین گور دسته جمعی دانش آموزان بومی کانادا حاوی بقایای ۱۸۲ جسد در محوطه یک مدرسه شبانه روزی کودکان بومی در کانادا کشف شد.

 به گزارش مشرق به نقل از «گاردین»، یک جامعه بومی در غرب کانادا از کشف سومین گور دسته جمعی در محوطه یک مدرسه شبانه روزی کودکان بومی در استان «بریتیش کلمبیا» این کشور خبر داد. این گور حاوی بقایای ۱۸۲ جسد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین گور دسته جمعی در محوطه مدارس شبانه روزی کودکان بومی در بریتیش کلمبیا و سومین گور در این نوع در سراسر کاناداست. برخی از اجساد دفن شده در این گور در نزدیکی سطح زمین کشف شدند. مدرسه مذکور در سال ۱۸۹۰ افتتاح و در سال ۱۹۶۹ تعطیل شد. براساس گزارش کمیسیون آشتی و تحقیق کانادا، این مدرسه به دفعات به محل شیوع بیماری‌های همه گیر مانند آنفلوآنزا، اوریون، سرخک، آبله مرغان و سل تبدیل شده بود.

ببینید: فیلم/ کشف گورهای جدید بومیان در کانادا

از قرن نوزدهم تا اواخر دهه ۱۹۹۰، حدود ۱۵۰ هزار کودک بومی به اجبار و با هدف جذب در جامعه کانادایی به زور به ۱۵۰ مدرسه شبانه روزی منتقل شدند. در این مدارس که توسط کلیسای کاتولیک و دولت کانادا اداره می‌شدند، کودکان بومی مورد انواع آزار و تجاوز جسمی و جنسی قرار گرفته و جان خود را از دست می‌دادند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا کودکان بومی شبانه روزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۵۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود

 به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد؛ گروه درمانی و مشاوره انفرادی «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی، تست هوش کودکان (وکسلرویون) و... از جمله مشاوره‌های افرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

ضمن آنکه در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی و... مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

علاقمندان به منظور بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • نمایشگاه دست ساخت‌های دانش آموزی در سنندج
  • برپایی نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان مدارس شبانه‌روزی کردستان
  • نمایشگاه خوداتکایی دانش‌آموزان کردستان برپا شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • ۳۴۰ هزار دانش‌آموز در آزمون مدارس سمپادونمونه دولتی رقابت می‌کنند