Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰ شب گذشته (جمعه) از ساعت ۲۳:۳۰ در حالی با برگزاری دیدار حساس و مهیج بین تیم‌های ایتالیا و بلژیک به اتمام رسید که آتزوری موفق شد در ورزشگاه آلیانتس آرنا شهر مونیخ با نتیجه ۲ بر یک از سد شیاطین سرخ بگذرد تا شاگردان روبرتو مانچینی با کسب این پیروزی حریف اسپانیا در مرحله نیمه نهایی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  نیمه نخست این بازی بسیار مهیج و پرگل دنبال شد  و درحالیکه بازیکنان ایتالیا تسلط بیشتری بر بازی داشتند جورجیو کیه‌لینی موفق شد روی یک ارسال ایستگاهی گل نخست ایتالیا را بزند، اما کمک داور ویدئویی این گل را آفساید اعلام کرد. در ادمه روملو لوکاکو هم دو بار فرصت گلزنی داشت، اما دوناروما با درخشش خود مانع از این کار شد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در حالیکه بازیکنان ایتالیا برتری محسوسی در تصاحب توپ داشتند در دقیقه ۳۰ نیکولو بارلا روی یک حرکت انفرادی گل نخست آتزوری را به ثمر رساند تا حساب کار یک بر صفر شود.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   با رسیدن به لحظات پایانی نیمه نخست لورنزو اینسینیه با شوتی دیدنی گل دوم ایتالیا را در دقیقه ۴۴ زد تا حساب کار دو بر صفر شود، اما این پایان کار نبود و لوکاکو با گلزنی در دقیقه ۴۷ از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند تا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود ایتالیا به اتمام برسد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   در نیمه دوم باوجود تلاش‌های بازیکنان دو تیم توپی از خط دروازه‌ها رد نشد و مهاجمان زهردار بلژیک در بازکردن دروازه دوناروما ناکام ماندند. همچنین اسپینازولا در دقیقه ۷۷ و در هنگام دویدن دچار مصدومیت شد و با چشمانی اشکبار زمین را ترک کرد. تا این بازی حساس و زیبا در پایان نود دقیقه با نتیجه دو بر یک به اتمام برسد تا ایتالیا در ادامه نوار پیروزی‌هایش راهی رحله نیمه نهایی شود و شیاطین سرخ در شب غیبت ادن هازارد وداع تالخی با یورو ۲۰۲۰ داشتند.

ترکیب اصلی این دو تیم به شرح زیر بود:

بلژیک : تیبو کورتوا، توبی آلدروایرلد، یان فرتونگن، توماس فرمائلن، اکسل ویتسل، کوین دی بروینه، یوری تیلمانس، توماس مونیه، تورگان ازار، روملو لوکاکو و جرمی دوکو

ایتالیا : جان‌لوئیجی دوناروما، جیوانی دی‌لورنتزو، جورجو کیه‌لینی، لئوناردو اسپیناتزولا، مارکو وراتی، جورجینیو، لورنزو اینسینیه، فدریکو کیه‌زا، چیرو ایموبیله، نیکولو بارلا و لئوناردو بونوچی

در دیگر بازی مرحله یک چهارم نهایی دیشب اسپانیا در ضربات پنالتی از سد سوئیس گذشت و باید درمرحله نیمه نهایی به مصاف ایتالیا برود.  

  بیشتر بخوانید: یورو ۲۰۲۰| صعود دشوار ماتادور‌ها به نیمه نهایی با شکست سوئیس ۱۰ نفره در ضربات پنالتی + فیلم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یورو 2020 تیم ملی ایتالیا تیم ملی بلژیک کد ویدیو دانلود فیلم اصلی نیمه نهایی یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۱۸۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مدافعان سپاهان با آنالیز دقیق و تمرکز کافی تمام راه‌های نفوذ اوستون اورنوف را بسته بودند و به نظر می‌رسید پرسپولیس برای خلق موقعیت از کانال‌های کناری و مرکز زمین به مشکل برخورده است مهدی ترابی مهمترین موقعیت گل تیمش را با حرکتی انفرادی خلق کرد.

در نیمه نخست بازی پرسپولیس و سپاهان و در لحظات پایانی مهدی ترابی با حرکتی انفرادی و با سرعت توپ را جلو برد و به قلب دفاع حریف زد، سپس با یک و دویی که با گولسیانی داشت در موقعیت گلزنی قرار گرفت، اما ضربه نهایی‌اش را با نوک پا و به بالای دروازه زد.

ترابی در نواختن ضربه نهایی انتخاب اشتباهی داشت و در صورتی که می‌توانست با یک ضربه فنی به زاویه مخالف دروازه نیازمند را باز کند با نوک پا به زیر توپ ضربه زد و این موقعیت را به راحتی از دست داد.

ترابی در ادامه دیگر هرگز نتوانست نفوذی این‌چنینی به قلب دفاع حریف داشته باشد یا موقعیتی برای ضربه زدن پیدا کند و حالا باید افسوس هدر دادن این شانس بزرگ گلزنی را بخورد.

ترابی در دقیقه 79 این بازی تعویض شد و جای خود را به وحید امیری داد و اولین تعویضی تیمش بود.

دیگر خبرها

  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • معرفی تنیسور‌های مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی ساحلی کیش
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • ترابی و افسوس بزرگ: کجا زدی ستاره
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو