Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «سیکو هاشیموتو» گفت: ممنوع کردن همه طرفداران از بازی‌های المپیک توکیو هنوز هم یک گزینه است. این اعلامیه می‌تواند یک عقب‌نشینی در مقابل تصمیمی که ۱۰ روز پیش توسط برگزارکنندگان اعلام شده بود تلقی شود.

چندی پیش مسئولان کمیته برگزاری و دولت ژاپن اعلام کردند که به تعداد محدودی از طرفداران محلی، حداکثر ۱۰ هزار نفر اجازه می‌دهد برای تماشا در ورزشگاه‌ها حضور یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 از سوی دیگر ورود و حضور تماشاگران خارج از ژاپن نیز بدلیل احتمال افزایش خطر ابتلا، قبلا ممنوع شده بود.  

هاشیموتو در جلسه توجیهی اظهار داشت: وضعیت عفونت تغییر می‌کند و چگونگی بروز آن هنوز مشخص نیست. اما از دیدگاه توکیو ۲۰۲۰، ما همچنین گزینه‌ای برای نداشتن تماشاگر داریم.

تصمیم دیگر در مورد هواداران می‌تواند هفته آینده پس از جلسه کمیته بین‌المللی المپیک، برگزارکنندگان محلی، دولت ژاپن، مقامات فرمانداری توکیو و کمیته بین‌المللی پارالمپیک اعلام شود.

این بازی‌ها به دلیل شیوع کرونا با یک سال تاخیر اول مرداد ماه ۱۴۰۰ – ۲۳ جولای ۲۰۲۱ به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود. ژاپن بیش از این میزبان المپیک ۱۹۶۴ بوده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک توکیو ژاپن المپیک توکیو ژاپن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۳۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری انا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در وزارت فرهنگ گفت: کار بازسازی حریم تئاتر شهر بدون وقفه در حال انجام است؛ بودجه لازم تزریق شده و کار‌ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: صبح امروز در همین رابطه جلسه داشتیم و د رآن جلسه هم تأکید شد که  کارها بدون یک روز توقف تا اتمام پروژه جلو برود.

وی خطاب به خبرنگار آنا گفت: شما هرزمان متوجه شدید سر وصدای ساخت و ساز حریم تئاتر شهر به گوش نمی‌رسد، به من خبر دهید!

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • اگر ساخت و ساز حریم تئاتر شهر خوابید به من خبر دهید!
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی با استقبال ویژه تماشاگران
  • فرزام: باید شرایط آمادگی استاندارد را در روئینگ داشته باشیم
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن
  • جریمه یک میلیاردی خیبر خرم آباد در کمیته انضباطی