Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحیم آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: این آتش سوزی در منطقه‌ای میان شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان واقع است و به علت صعب العبور بودن این منطقه شاهد حضور بالگرد آتش نشان نیز در منطقه‌ایم.

وی اضافه کرد: یک دستگاه بالگرد آتش نشانی به منطقه اعزام شده و علاوه بر اینکه نیروهای را به منطقه اعزام می‌کند وظیفه اطفای حریق را نیز بر عهده دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بحران استانداری فارس ادامه داد: این آتش سوزی در جریان است و بیش از ١۵٠ نیروی آتش نشان، محلی و امدادی در منطقه حضور داشته و در تلاش اند تا نسبت به مهار آتش اقدام کنند.

گفتنی است این آتش سوزی که امروز روی داده است در منطقه‌ای میان شهرستان‌های مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان واقع است.

کد خبر 5249544

منبع: مهر

کلیدواژه: رحیم آزادی استانداری فارس آتش سوزی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا گرگان ایلام بوشهر شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه انتخابات 1400 عکس استانها اردبیل کنکور سراسری خشکسالی اراک آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۴۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان

به مناسبت هفته سلامت، بیمارستان تخصصی صحرایی شهدای عملیات حاج عمران با حضور پزشکان متخصص در رشته های قلب، چشم پزشکی،دندانپزشک و پزشک عمومی، داخلی، اطفال، اورولوژی، پوست، مغز و اعصاب، متخصص تغذیه، جراح عمومی،با همکاری سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان، سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دلفان، دانشگاه علوم پزشکی لرستان، بسیج جامعه پزشکی استان، شبکه بهداشت و درمان، هلال احمر و بخشداری میربگ، برای ارائه ی خدمات تخصصی به مردم شریف این منطقه شد.در این مراسم سردار باقری فرمانده سپاه لرستان هم حضور داشتند به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075308 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • آتش سوزی در پتروشیمی آبادان مهار شد
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • برپایی بیمارستان صحرایی در روستای فرهاد اباد دلفان-لرستان
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟