Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

کنکور سراسری ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز چهارشنبه ۹ تیر ماه با رقابت گروه هنر آغاز شد و امروز، شنبه ۱۲ تیر با رقابت گروه زبان‌های خارجی به پایان رسید.

نتایج اولیه کنکور به صورت کارنامه تا ۱۰ مرداد ماه در سایت سازمان سنجش اعلام می‌شود و انتخاب رشته افراد مجاز نیمه اول مرداد آغاز خواهد شد.

فهرست پذیرفته شدگان نهایی هفته آخر شهریور اعلام می‌شود و کارنامه نهایی انتخاب رشته کنندگان هفته آخر شهریور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدول زمان بندی اعلام نتایج کنکور سراسری

اعلام نتایج اولیه انتخاب رشته مجازین اعلام پذیرفته شدگان نهایی کارنامه نهایی انتخاب رشته کنندگان ۱۰ مرداد ماه نیمه اول مرداد هفته آخر شهریور هفته آخر شهریور

گفتنی است، در کنکور سراسری ۱۴۰۰ یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۸۱۸ نفر شرکت کردند که از این تعداد ۶۶۲ هزار و ۱۱۴ نفر زن (۵۹.۵۵ درصد) و ۴۴۹ هزار و ۷۰۴ نفر (۴۰.۴۵ درصد) مرد بودند.

نظام قدیمی ها در این آزمون شرکت نکردند و این آزمون طبق روال هر سال برگزار شد و تغییری در شیوه پذیرش آن اعمال نشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کنکور کنکور سراسری هفته آخر شهریور انتخاب رشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

تراکتور- مس رفسنجان

چادرملو - آلومینیوم اراک

گل‌گهر - هوادار

 ملوان - سپاهان

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی سپاهان و ملوان با برنده بازی گل‌گهر و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین برنده بازی تراکتور مس رفسنجان با برنده بازی چادرملو و آلومینیوم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • فرصت یک‌هفته‌ای داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ برای مشاهده و تایید سوابق تحصیلی
  • برگزاری ماراتن کنکور در کرمانشاه با پیشتازی بانوان
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • پزشکی به شرط کسب درآمد
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال؛ صعود سپاهان، حذف پرسپولیس