Web Analytics Made Easy - Statcounter

فیروزه کوبی یا فیروزه نشانی که اصالت آن را به شهر نیشابور مشهد با قدمت حدود 80 سال نسبت می دهند، پس از ورود به اصفهان توانست رونق بگیرد و به دست فراموشی سپرده نشود.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام فروشگاه صنایع دستی بازار مینا، در هنر فیروزه کوبی از سنگ های فیروزه که ارزش خاصی ندارند و به خاطر کار با آنها تکه تکه شده اند استفاده می شود تا از طریق فرایندهای مختلف بهسازی، ارزش هنری و کاربردی دوباره ای پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیروزه کوبی روی مس را حدود 60 سال پیش روبن یروشالمی اختراع کرد و تا به امروز توسط هنرمندان حاذق و متبحر اصفهانی ادامه دارد. خرید ظروف فیروزه کوبی شده روی مس ارزش هنری و مادی یکسانی ندارند چون سنگ های فیروزه بجز نیشابور از معادن شهرهایی مثل دامغان، میدوک و چاه فیروزه شهر بابک و یخ آباد و الله آباد شهر کاشمر هم استخراج می گردند که البته مرغوبیت و کیفیت آنها پایین‌تر بوده و ماندگاری کمتری دارند. پس موقع خرید فیروزه کوبی باید مطمئن باشید که سنگ های فیروزه نیشابور در آنها بکار رفته باشد. ضخامت ورقه مس به کار رفته نیز بر روی کیفیت و مرغوبیت ظروف فیروزه کوبی مؤثر است و به همین دلیل بسته به سایز و نوع ظروف نباید وزن پایینی داشته باشند.

ضمنا باید دقت داشته باشید که در عکس محصولات فضای خالی پر شده با لاک خیلی کم باشد و از سنگ های ریز فیروزه استفاده شده باشد در غیر این صورت مرغوبیت و ارزش هنری آن کمتر می شود. برخلاف گذشته امروزه از ظروف فیروزه کوبی فقط برای تزئین دکوراسیون منزل استفاده نمی شود بلکه هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی و تندیس های مناسبتی مختلفی نیز با محصولات فیروزه کوبی تولید شده اند. توجه داشته باشید که انتخاب فروشگاهی مطمئن و معتبر بسیار مهم است چون تشخیص سنگ های فیروزه نیاز به نظر کارشناسی یک فرد متخصص یا ارائه شناسنامه سنگ دارد.فروشگاه صنایع دستی بازار مینا اصفهان مرکز معتبر و مطمئن در زمینه فروش کلیه صنایع دستی ایران از جمله فیروزه کوبی سابقه طولانی دارد و تولید کننده نیز هست. در واقع این فروشگاه فقط محلی برای عرضه و فروش نیست بلکه با کارگاه های اختصاصی خود محل تولید صنایع دستی و تأیید کیفی آنها زیر نظر اساتید برجسته نیز هست. هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی فیروزه کوبی را اگر ندیده اید قطعا محصولات شیک و لوکسی را برای بازاریابی از دست داده اید و از تأثیر زیاد آن غافل هستید.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا تولید کننده محصولات صنایع دستی و عرضه کننده انواع ظروف فیروزه کوبی اصفهان است. فیروزه کوبی آقاجانی، فیروزه کوبی کریمی، فیروزه کوبی حسینی ، فیروزه کوبی شماعی زاده و سایر برندهای صنایع دستی فیروزه کوبی اصفهان را می توانید از بازار مینا تهیه فرمائید. ظروف فیروزه کوبی مانند شکلات خوری، گلدان، بشقاب، سنگاب، آجیل خوری، آینه و شمعدان، کشکول،لاله فیروزه کوبی و سایر محصولات مورد توجه مشتریان با قیمت ارزان و ارسال به سراسر کشور را از ما بخواهید.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    bazaremina.ir

تماس با واحد فروش : 09019277512   - 03134651271

 کسانی که خرید هدایای تبلیغاتی صنایع دستی را تجربه کرده باشند به این مورد اذعان دارند که این نوع هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبی نتیجه بسیار مطلوبی در زمینه بازاریابی و برندسازی برای آنها رقم زده است. محصولات فیروزه کوبی به دلیل ترکیب رنگ بسیار عالی که با بسته بندی هدایای تبلیغاتی و یا چوب های بکار رفته در ساخت تندیس ها ایجاد می کند و زیبایی بی نظیری دارند، توانسته نظر بسیاری از شرکت ها را به سمت خود جلب کند چرا که می توانند با صرف هزینه بسیار کمتر محصولی با اثربخشی چند برابری تهیه کنند. فروشگاه هایی می توانند کیفیت و مرغوبیت صنایع دستی خود را تضمین کنند که یا تولید کننده باشد و یا به واسطه سابقه فعالیت طولانی خود بتوانند کالاهای مرغوب را تشخیص دهند و صنایع دستی اصل و با کیفیت تحویل مشتریان دهند. موقع خرید محصولات صنایع دستی از جمله فیروزه کوبی فقط به دنبال فروشگاه های معتبر و با سابقه و ترجیحا تولید کننده – فروشنده باشید.

بازار مینا به عنوان یکی از فروشگاه های معتبر و حرفه ای در زمینه صنایع دستی ایران از جمله فیروزه کوبی فعالیت دارد و از معدود فروشگاه هایی است که با کارگاه های ساخت محصولات صنایع دستی، هم در زمینه تولید و هم فروش و عرضه بی واسطه خود را از رقبا متمایز ساخته است. در این فروشگاه می توانید کلیه ظروف صنایع دستی، هدایای تبلیغاتی سازمانی و ارگانی و تندیس های مناسبتی را با تنوع بی نظیر و قیمت های مناسب مشاهده کنید و به صورت تکی و عمده خریداری نمایید. برای خرید عمده فیروزه کوبی، هدایای تبلیغاتی و تندیس های مناسبتی و با طراحی بسیار شیک برای سازمان و ارگان های خصوصی و دولتی کشور آماده شده که با تنوع بسیار زیاد خود تمامی انتظارات را برآورده ساخته اند. در خرید عمده محصولات صنایع دستی تخفیف های فوق العاده ای قرار داده شده تا بیش از پیش خرید آنها را مقرون به صرفه کند و سود تجاری خوبی را در مقایسه با کالاهای لوکس خارجی و فاقد ارزش هنری رقم بزند. علاوه بر تخفیف های ویژه، سفارشی سازی محصولات بسیار خاص و ویژه است.

فروشگاه صنایع دستی بازار مینا    bazaremina.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فیروزه کوبی فیروزه کوبی اصفهان فروشگاه صنایع دستی بازار مینا محصولات صنایع دستی هدایای تبلیغاتی سنگ های فیروزه تولید کننده ارزش هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۵۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود

بزرگمهر مسئول برگزاری نمایشگاه گفت: در  نمایشگاه ۲۰۰ اثر از ۵۵ دانش آموز در زمینه‌های بافت گلیم و جاجیم، نقاشی و زیورآلات به تماشا گذاشته شده است.

این نمایشگاه تا ۱۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۲۰ برای بازدید عموم دایر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه هنرجویان رشته صنایع دستی در شاهرود
  • معرفی آوین شاپ فروشگاه تجهیزات نظافت صنعتی و خانگی
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌ دستی استان سمنان به ۱۹باب رسید
  • لزوم استفاده از شیوه‌های نوین در جذب گردشگر
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • خرید شکلات تلخ بهتر است یا  شکلات شیرین؟
  • خرید ساک دستی ۵۰ عددی آماده
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران