Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید سیفی,مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار، اقدامات خوبی در رابطه با نام‌نویسی طرح مسکن جوانان در استان انجام شده که به زودی عملیاتی می‌شود.

او اظهار داشت: امروزه خواسته مسوولان پیگیری و حل دغدغه‌های اصلی جوانان در حوزه اشتغال، ازدواج و مسکن است و حل این مسایل عزم همگانی را می‌طلبد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در ادامه به زمینه سازی برای تسهیل ازدواج جوانان اشاره و بر نظارت جدی و مستر بر نحوه فعالیت مراکز مشاوره ازدواج در  استان تاکید کرد.

سیفی گفت: عملکرد این مراکز باید به صورت محسوس و نامحسوس تحت بررسی و نظارت قرار بگیرد تا از اهداف و برنامه‌های مدون در این حوزه غفلت نشود.

او با بیان اینکه جوانان برای رشد هرچه بهتر نیازمند امید و انگیزه هستند، اظهار داشت: در حوزه ازدواج باید تلاش کنیم فرهنگ‌ها و سنت‌هایی که جامعه امروزی به لحاظ درآمد‌ها پذیرای آن نیست، برچیده شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ابا اشاره به اینکه باید برای آینده نظام و انقلاب دلسوزانه تلاش کرد، گفت: فرزندان جامعه را باید دختر و پسر خود بدانیم تا بتوانیم با تمام وجود برای آن‌ها وقت بگذاریم.

سیفی با اشاره به اینکه نباید در جامعه بی‌تفاوتی نسبت به یکدیگر حاکم شود، گفت: زوجین و جوانان ما باید به جایگاهی برسند که خود را در قبال یکدیگر مسوول بدانند و در جهت رشد و پیشرفت همه‌جانبه تلاش کنند.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان طرح مسکن جوانان اشتغال و ازدواج استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • در کنار همه مسایل اقتصادی به ابعاد فرهنگی فرزندآوری توجه شود
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است/ روند کاهشی در مرکز استان
  • نرخ جمعیت در قزوین بحرانی است / کاهش جمعیت در مرکز استان
  • طرح آمایش سرزمین با هدف توسعه ورزش در استان اجرا می شود
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • برگزاری جشن‌های مادرانه در مساجد برای ترغیب مادران به فرزندآوری