Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیفی رئیس اداره پست شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار داشت: در سه ماهه نخست امسال ۱۰۷ هزار و ۵۸۸ مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا شده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۶۰ درصد افزایش نشان می‌دهد.

او افزود: از این تعداد ۹۶ هزار و ۳۵۶ مرسوله به صورت پیشتاز، ۹ هزار و ۸۹ مورد سفارشی، دو هزار و پنج مرسوله ویژه و ۱۳۸ مرسوله هم با پست عادی قبول و ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیفی گفت: ترافیک جابجایی مرسولات و افزایش خرید‌های اینترنتی شهروندان در پی شیوع ویروس کرونا از عوامل افزایش مرسولات پستی در این شهرستان است.

او با بیان اینکه در سه ماهه سال گذشته بیش از۶۳ هزار مرسوله پستی در مهاباد جابجا شده بود، تصریح کرد: امسال همچنین ۳۱۶ مرسوله پستی بین مهاباد و خارج از کشور تبادل شده که از این تعداد ۱۲۸ مرسوله پستی وارد و ۱۸۸ مرسوله خارج شده است.

رئیس اداره پست شهرستان مهاباد اضافه کرد: بیشترین تبادل پستی مهاباد با کشور‌های خارجی به ترتیب با کشور‌های آلمان، سوئد، نروژ و کانادا انجام شده است.

سال گذشته ۳۱۲ هزار و ۱۸ مرسوله پستی داخلی و خارجی در این شهرستان جابجا و تحویل مشتریان شد که در مقایسه با سال پیش از آن افزایش دو برابری را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اداره پست مرسولات پستی کرونا ویروس مرسوله پستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۲۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت

 معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با بیان اینکه کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت گفت: سطح زیر کشت زعفران در این استان نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافت و نسبت به ۱۰ سال گذشته نیز رشد چشمگیری دارد.چ

معاون باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: کم‌آب‌بر بودن این گیاه مزیت مهمی است که با شرایط آب و هوایی استان مرکزی سازگاری دارد و در شهرستان‌هایی مانند کمیجان یا خمین که در سال گذشته به دلیل کم‌آبی ۱۵۰ حلقه چاه آب در این شهرستان خشک شد فرصت مناسبی است.

اسدی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون شهرستان خمین در تولید زعفران استان مرکزی رتبه اول را دارد و با این کشت به نحوی با تنش‌های آبی مقابله شده است و جایگزین مناسبی برای گیاهان آب‌بر محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • ◄ سهم 8 درصدی راه آهن در جابجایی بار
  • طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری شهرستان بردسکن اجرا می‌شود
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • افزایش ۱۰۰ درصد کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • کشت زعفران در استان مرکزی ۱۵ درصد افزایش یافت
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت
  • قم در ارائه خدمات مکان محور رتبه نخست کشور را در اختیار دارد