Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@03:28:14 GMT

بازار مرغ خراسان شمالی اشباع شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۳۱۷۰

بازار مرغ خراسان شمالی اشباع شد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، حسین قاسم زاده رئیس اتحادیه صنف لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد گفت:اگرچه نسبت به میزان نیاز استانی که روزانه به دلیل تاخیر چند روز جوجه ریزی کمبود‌های ناچیزی حدود ۱۰ تا ۱۵ درصدی وجود دارد، ولی با مدیریت مصرف این مشکل نیز تا حدودی بر طرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

نیاز غیر واقعی تنظیم بازار مرغ را بر هم زده

قاسم زاده افزود: در شرایط فعلی قیمت مرغ نیز در این استان با نرخ تنظیم بازار ۲۴۹ هزار ریال در هر کیلوگرم در حال توزیع است و مشکلی از لحاظ قیمتی نیز در بازار این مواد پروتینی در سطح استان به خصوص بجنورد که بیشترین مصرف مرغ را دارد، وجود ندارد.

او  اظهارکرد: با ورود مرغ جدید تولیدی استان خراسان شمالی به بازار در روز جاری، کمبود‌های اندک پیش بینی ناشی از افزایش تقاضا نیز از اوایل هفته بر طرف می‌شود و مردم نگرانی بابت کمبود و یا افزایش قیمت نخواهند داشت.

 رئیس اتحادیه صنف لبنیات، قصابان و مرغ فروشان بجنورد افزود: با وجود اینکه در این استان مرغ به قیمت تنظیم بازار عرضه می‌شود، اما در سایر استا‌ها این امر رعایت نمی‌شود که باعث می‌شود تا حدودی گوشت مرغ نیز از این استان خارج شود.

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گوشت و مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران

نعمت الله حاتمی معاون سیاسی و امنیتی فرماندار دهلران در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: گشت‌های مشترک بازرسی ستاد تنظیم بازار شهرستان در قالب سه تیم به صورت روزانه برای نظارت بر قیمت‌ها و برخورد با متخلفان در شهرستان فعال شده است.

حاتمی با تأکید بر اینکه نظارت و بازرسی بازار و رصد قیمت‌ها ادامه دارد، افزود: برای حفظ حقوق مصرف کنندگان و ممانعت از افزایش غیرقانونی قیمت‌ها و دیگر تخلفات، انجام گشت‌های مستمر و حضور همیشگی بازرسان در سطح بازار ضروری است.

وی افزود: مسئولان شهرستان باید وضعیت عرضه کالا‌های اساسی را رصد کنند و اجازه سودجویی را به متخلفان ندهند.

حاتمی با اشاره به تقسیم کار صورت گرفته بین دستگاه‌های متولی، تصریح کرد: نظارت در سطح شهرستان باید تقویت شود و مصوبات ستاد تنظیم بازار باید اجرایی شوند

وی به راه اندازی دوشنبه بازار و جمعه بازار برای عرضه برخی محصولات و کالا‌های اساسی مورد نیاز خانواده‌ها با قیمت عمده و پایین‌تر از نرخ بازار در شهرستان خبر داد و گفت: جهاد کشاورزی و شهرداری باید به قید فوریت مکانی برای این بازار جانمایی کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه شهرستان دهلران گفت: مسئولان باید برابر مسولیت که پذیرفته‌اند پای کار باشند و مطالبات به حق مردم در حوزه‌های مختلف را پیگیری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد