Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت‌‎های هواپیمایی امارات اعلام کردند پرواز‌های خود به عربستان را به حالت تعلیق در می‌آورند. خبرگزاری میزان – شرکت‌‎های هواپیمایی امارات روز یکشنبه، ۱۳ تیر، اعلام کرد پرواز‌های خود به عربستان را تا اطلاع ثانوی متوقف می‌کند.   به گزارش «الجزیره»، پس از اعلام خبر توقف پرواز‌های عربستان به ۴ کشور در پی تشدید شیوع بیماری «کرونا» در این کشورها، شرکت‌های هواپیمایی «اتحاد ایرویز» و «امارات»، اعلام کرد پرواز‌های خود را به عربستان از ۴ جولای (۱۳ تیر) تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق در می‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  شرکت‌های مذکور دلیل این تصمیم خود را بخشنامه دولت عربستان برای محافظت در برابر شیوع کرونا اعلام کردند. بیشتر بخوانید: پرواز‌های امارات به عربستان، کویت و عمان متوقف شد پرواز هواپیما‌های جان اف کندی نیویورک متوقف شد پیشتر ریاض پرواز‌ها به «امارات»، «اتیوپی»، «ویتنام» و «افغانستان» را به حالت تعلیق درآورده و در تمامی ورودی‌های خارجی از کشور‌های مذکور محدودیت‌های جدی اعلام کرده بود.   از ۳۰ می (۹ خرداد)، مسافران ۱۱ کشور از جمله امارات، آلمان، آمریکا، ایرلند، ایتالیا، پرتغال، انگلستان، سوئد، سوئیس، فرانسه و ژاپن اجازه ورود به عربستان را داشتند.
انتهای پیام/ برچسب ها: حوادث بین الملل عربستان امارات کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حوادث بین الملل عربستان امارات کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۳۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند

۱۰ خلبان اوکراینی که اکثر آنها هرگز پرواز نکرده‌اند، برای گذراندن دوره‌های آموزشی جامع مطابق با استانداردهای نیروی هوایی وارد فرانسه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، این آموزش در پایگاهی در جنوب غرب فرانسه برگزار می‌شود و مقامات فرانسوی به دلایل امنیتی اطلاعاتی در مورد مکان خلبانان اوکراینی فاش نکردند.

به نقل از لیبراسیون، بااین‌حال، آنها که بین ۲۱ تا ۲۳ سال سن دارند، باید بعد از کریسمس سکان جنگنده اف-۱۶ آمریکایی را در دست بگیرند.

قبل از عزیمت به فرانسه، خلبانان اوکراینی سه ماه را در بریتانیا گذراندند و زبان انگلیسی را آموختند، زبانی که خلبانان ناتو از آن استفاده می‌کنند.

در مجموع، خلبانان اوکراینی دوره ۸۰ ساعت پرواز و ۵۰ جلسه شبیه‌سازی را خواهند گذراند. این آموزش سریع نصف طول دوره نیروی هوایی فرانسه است، اما کی‌یف چاره‌ای ندارد زیرا نیروی هوایی این کشور از آغاز جنگ تمام‌عیار روسیه آسیب‌دیده است و نیاز به بازسازی فوری دارد.

انتظار می‌رود اف-۱۶های آمریکایی در تابستان امسال وارد اوکراین شود. پس از اتمام دوره آموزشی خود در فرانسه، خلبانان اوکراینی، بعد از یک دوره سازگاری چهار ماهه در رومانی، از این جنگنده‌ها استفاده خواهند کرد.

سه جنگنده دیگر اف-۱۶ از هلند اخیرا به مرکز آموزشی اروپا در نزدیکی شهر فاتستی رومانی وارد شده‌اند. در حال حاضر هشت فروند اف-۱۶ در این پایگاه وجود دارد که ۳۲ فروند دیگر از نروژ وارد این پایگاه می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر راه و شهرسازی به توسعه ناوگان هوایی ایران
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • تاکسی هوایی امارات تا پایان 2025 به راه می افتد
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • راه‌اندازی اکوسیستم تاکسی هوایی الکتریکی در ابوظبی
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!