Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@21:01:46 GMT

غایبان تراکتور برابر استقلال ۹ نفر شدند

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۴۰۴۶

غایبان تراکتور برابر استقلال ۹ نفر شدند

خبرگزاری میزان – شاگردان فیروز کریمی در حالی فردا (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی تهران مقابل استقلال صف‌آرایی خواهند کرد که تراکتور با تعداد زیادی از بازیکنان مصدوم و محروم مواجه است.

اکبر ایمانی، مهدی تیکدری، میلاد فخرالدینی و میثم تیموری؛ محرومان تراکتور در دیدار مقابل استقلال هستند و محمدرضا خانزاده  و حمید بوحمدان نیز به دلیل مصدومیت قادر به همراهی شاگردان فیروز کریمی نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید واسعی هم که به دلیل مسائل انضباطی در زمان خطیبی مدتی از تمرینات دور بود و با تازگی به جمع شاگردان کریمی پیوسته است به نظر می‌رسد به دلیل دور بودن از شرایط مسابقه به این دیدار نخواهد رسید. از سوی دیگر اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم مدتهاست که در تمرینات تراکتور حضور ندارند.

دیدار استقلال – تراکتور در هفته بیست‌وششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۴۵ سه‌شنبه هفته جاری برگزار می‌شود. بیشتر بخوانید: کریمی: مقابل استقلال دست‌مان خالی است / به تراکتور ایمان کامل دارم

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می‌شود که در صورت پیروزی آبی‌ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می‌رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین هفته تا حدودی مشخص شود.

این دیدار، پنجمین مصاف تاریخ دو تیم در اردیبشهت ماه است و جالب آنکه هر ۴ دیدار قبلی دو تیم در دومین ماه سال، بازی‌های جذاب و پرگلی از آب درآمده است.

اولین مصاف اردیبهشتی دو تیم در سال ۱۳۷۸ برگزار شد. دیداری که در پایان استقلال موفق به برتری پرگل ۳ بر ۲ مقابل مهمان خود در آزادی شد.

دومین مصاف دو تیم در ارديبهشت ماه ۱۶ سال بعد در سال ۱۳۹۴ و باز هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بار تراکتور بود که با نتیجه عجیب ۴ بر ۱ مقابل آبی‌ها به برتری رسید.

درست یک سال بعد از آن دیدار بود که باز هم دو تیم در اردیبشهت ماه به مصاف هم رفتند و این بار نیز تراکتوری‌ها بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ تهران را با سه امتیاز ترک کردند.

و سرانجام ارديبهشت ماه سال قبل بود که آخرین مصاف دو تیم در این ماه برگزار شد و در پایان آبی‌ها با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی ۷ بر ۱ تراکتور را در هم کوبیدند تا روند بازی‌های پرگل دو تیم در ارديبهشت متوقف نشود.

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • عکس| مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • مهمترین چالش استقلال در جدال تبریز (عکس)
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • پرش شش‌گام؛ آخرین قدم‌های استقلال برای قهرمانی، زیر ذره‌بین
  • بازی پرسپولیس - سپاهان جنگ واقعی است/ نکونام کار بزرگی کرده است
  • پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان
  • استقبال اندک هواداران تراکتور از دیدار برابر ذوب آهن