Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@00:10:26 GMT

وب کم فوق دقیق و هوشمند تولید شد

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۳۴۷۶۹

وب کم فوق دقیق و هوشمند تولید شد

وبکم هایی که برای استفاده اینترنتی تولید می‌شوند، معمولاً کیفیت و وضوح تصویری بالایی ندارند، اما شرکت دل برای حل این مشکل محصولی با کیفیت بالا عرضه کرده است.

وب کم جدید شرکت دل که التراشارپ نام دارد، تصاویر را با کیفیت فوق دقیق یا ۴K در دسترس کاربران قرار می‌دهد. دل امیدوار است وب کم یادشده به خصوص در شرایط شیوع ویروس کرونا و دورکاری با استقبال مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وب کم به عنوان یک ابزار ویدئوکنفرانس نیز قابل استفاده بوده و با کیفیت بالایی که دارد پیشبرد امور شغلی را نیز تسهیل می‌کند. وب کم یادشده دارای سه پایه آلومینیومی ۳.۵۴ اینچی و یک دوربین کروی شکل به قطر ۴ سانتیمتر است.

دوربین یادشده با نرم افزارهای مایکروسافت تیمز، زوم، اسکایپ، گوگل میت، هنگ اوت، اسلک و غیره سازگاری دارد. در این دوربین از حسگر بصری ۸.۳ مگاپیکسلی STARVIS سونی استفاده شده و تعدادی لنز نیز برای تهیه تصاویر فوق دقیق ویدئویی با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه قابل استفاده هستند. همچنین می‌توان تصاویری با دقت ۱۰۸۰ یا ۷۲۰ پیکسل با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه را از این طریق تهیه کرد.

یک سیستم پردازشگر بصری برای ارتقای کیفیت تصاویر، بهبود نور و رنگ و حذف نویز در این دوربین در نظر گرفته شده است. در دوربین مذکور از هوش مصنوعی نیز برای قرار گرفتن کاربر در مرکز تصویر به طور دائمی استفاده شده است. حداکثر قدرت زوم این دوربین ۵ برابر و قیمت آن ۲۰۰ دلار است./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا

دیدار حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال گلی در پی نداشت. این در حالی بود که سرخپوشان پایتخت در صورت برد در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل صدر جدول را از استقلال می‌گرفتند. با این نتیجه همچنان آبی‌ها با یک امتیاز بیشتر از پرسپولیس صدرنشین و به ادامه فصل امیدوار ماندند.

دریافت 85 MB

     

     

دیگر خبرها

  • تجهیز صنایع کشور با ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی
  • هوشمند سازی در سند تحول جهت تسریع خدمت‌رسانی به مردم است
  • تولید میکروقطره‌هایی که برای تشخیص دقیق بیماری استفاده خواهند شد
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • چین دقیق‌ترین اطلس ماه را منتشر کرد
  • دیدار پرسپولیس و سپاهان از دریچه دوربین ایسنا
  • اولین دور فروش خودرو‌های وارداتی در ۱۴۰۳ + زمان دقیق
  • چرا ارتش‌ها نمی‌توانند به هوش مصنوعی اعتماد کند؟
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • چرا ارتش‌ها نمی‌تواند به هوش مصنوعی اعتماد کند؟