Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – سرانه ورزشی شهرستان ری کمتر از میزان استاندارد است تا جایی که تیم فوتسال لیگ برتری شهرری سالن ورزشی در اختیار ندارد و سالن ورزشی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) که سال گذشته محل میزبانی تیم فوتسال راگا از سایر تیم‌های کشور بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، تاکنون نیمی از میزان سرانه ورزشی شهرستان ری محقق شده و در حال حاضر اداره ورزش و جوانان این شهرستان سالن ورزشی مناسبی برای برگزاری مسابقات در اختیار ندارد و به گفته رئیس این اداره در صورت لزوم برای برگزاری مسابقات از سالن ورزشی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) کمک گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سال گذشته شهر 8 هزارساله ری موفق شد برای نخستین بار یک تیم در لیگ برتر فوتسال داشته باشد و بر اساس هدف‌گذاری‌های صورت گرفته برای ماندن در لیگ به‌خوبی تلاش کرد اما حالا برای احقاق اهداف سال دوم در لیگ برتر تیم راگا حتی سالن برای تمرین در اختیار ندارد و سالن ورزشی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) نیز تاکنون رضایت به همکاری با ورزشکاران این شهرستان نداشته است.

تیم راگا شهرری در فصل پیش با کمترین توجه و امکانات و با استفاده از 80 درصد ظرفیت های بومی در کادر فنی و بازیکنان، شایستگی‌های خود را به خوبی به نمایش گذاشت و در اولین حضور خود نتایج خوبی در لیگ برتر کسب کرد حالا و در یک شرایط عجیب و غریب برای تمرین کردن پیش از شروع فصل جدید، یک سالن ورزشی در اختیار ندارد و سالن ورزشی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) که سال گذشته محل میزبانی تیم فوتسال راگا از سایر تیم‌های کشور بود حمایت خود را از این تیم بومی به پایان برده و حاضر به همکاری نیست!

تیم لیگ برتری فوتسال قم سرمربی خود را شناختتیم‌های صعودکننده به لیگ برتر فوتسال مشخص شدندآماده‌سازی تیم ملی فوتسال برای جام جهانی با صف‌آرایی مقابل کوزوو و موزامبیک/ «جام جهانی کوچک»؟

حسین یوسف‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ری با اشاره به سرانه ورزشی موجود شهرستان ری اظهار داشت: سرانه ورزشی شهرستان ری در حال حاضر به ازای هر فرد 53 صدم مترمربع است که در بخش‌های مختلف شهرستان متفاوت است و میزان استاندارد آن به ازای هر فرد باید به یک مترمربع افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه 3 طرح نیمه‌تمام ورزشی در شهرستان ری نیازمند اعتبار لازم است بیان کرد: 3 طرح نیمه‌تمام ورزشی در قلعه‌نو، حسن‌آباد فشافویه و قیامدشت داریم و با توجه به اتمام عمر دولت طرح‌های با پیشرفت فیزیکی بیش از 70 درصد تأمین اعتبار شده تا به بهره‌برداری برسد اما برای این طرح‌های ورزشی که با پیشرفت 30 درصدی روبه‌رو هستند اعتباری در نظر گرفته نشده و نیازمند کمک فرمانداری بوده و همچنین می‌توان با واگذاری به بخش خصوصی از طریق ماده 48 این طرح‌ها را تکمیل کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ادامه داد: مجموعه ورزشی قیامدشت براساس جلسه با شورا و شهرداری به شهرداری این شهر واگذارشده و نیازمند اعتبار 12 میلیارد تومانی برای تکمیل فاز نخست این مجموعه است که شهرداری می‌تواند از طریق فروش اموال این مجموعه را تکمیل کند.

یوسف‌زاده با اشاره به کمبودهای تیم راگا در بخش فوتسال گفت: امتیاز این تیم برای شهرستان خریداری شده که افتخاری بزرگ برای این شهرستان است لذا باید حمایت لازم از سوی مسئولان و فرمانداری انجام شود؛ زیرا که تیم فوتسال راگا در اولین سال حضور در لیگ برتر فوتسال در لیگ ماندگار شد اما در حال حاضر با مشکل تأمین سالن تمرین مواجه است.

وی تأکید کرد: سال گذشته سالن ورزشی آستان حضرت عبدالعظیم (ع) جهت میزبانی و تمرین به تیم راگا اختصاص داده می‌شد اما در سال جاری با وجود نیاز تیم تاکنون از تحویل زمین خودداری کردند لذا طبق هماهنگی‌های انجام‌شده با فرماندار شهرستان ری و مکاتبه با تولیت آستان حضرت عبدالعظیم (ع) در پی حل این مشکل هستیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با بیان اینکه اداره ورزش زیرساخت و زمین استاندارد لازم جهت برگزاری مسابقات را ندارد بیان کرد: در فصل گذشته یک ماه سالن طالقانی را برای تمرین تیم راگا اختصاص دادیم و اداره ورزش به دلیل نداشتن سالن استاندارد برای برگزاری مسابقات سالن آستان حضرت عبدالعظیم (ع) را مدنظر دارد.

یوسف‌زاده تصریح کرد: در صورت مناسب بودن شرایط تیم راگا ورزش فوتبال و فوتسال در بخش پایه تقویت می‌شود و همچنین وجود این تیم کمک به بهبود زیرساخت‌های ورزشی شهرستان خواهد کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در پایان با بیان اینکه حضور افرادی مانند محمد کشاورز کاپیتان تیم ملی فوتسال کنار تیم باعث استفاده از ظرفیت و تجارب این افراد می‌شود ابراز داشت: وجود این افراد در تیم راگا باعث پیشرفت تیم می‌شود و هدف‌گذاری این تیم در سال اول ماندن در لیگ برتر فوتسال است و در سال آینده با برنامه‌ریزی، تعیین چشم‌انداز و حمایت مسئولان سعی در کسب رتبه‌های برتر داریم و می‌توان در این راه از تجارب فرزندان ری مانند محمد کشاورز استفاده کرد.

تیم راگا شهرری سال گذشته با وجود محدودیت‌ها و کمبودها در رقابت‌های لیگ خوش درخشید و امید و اعتماد را در فوتبال دوستان شهرستان ری زنده کرد لذا امید داریم مسئولان شهرستان ری با حمایت و فراهم کردن سالن ورزشی و امکانات برای این تیم با انگیزه گام مهمی در راستای الگو سازی این تیم برای نسل آینده ورزشی شهرری بردارند.

 انتهای پیام/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان اختیار ندارد برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتسال ورزشی شهرستان سرانه ورزشی لیگ برتر تیم فوتسال شهرستان ری سال گذشته تیم راگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مهمترین اخبار و رویداد‌های ورزشی جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ را در بسته زیر بخوانید.

 

دو و میدانی جوانان قهرمانی آسیا نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰ متر با مانع دختران نازنین فاطمه عیدیان بانوی دونده کشورمان در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا امروز موفق شد ضمن کسب نشان طلای مسابقات، حدنصاب جدیدی را برای کشورمان در ماده ۴۰۰ متر با مانع به ثبت برساند.   حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران تیم آلومینیوم اراک در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران با برتری مقابل پرسپولیس راهی مرحله یک چهارم پایانی مسابقات شد.    جام ملتهای فوتسال آسیا؛ صعود تیم ملی فوتسال ایران به دیدار پایانی تیم‌ ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا در ضربات پنالتی ازبکستان را شکست داد و به دیدار پایانی صعود کرد.   قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی چهل و چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی جام تختی روز‌های ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و تیم‌های ارمنستان، سوریه و عراق در سالن شهرک نفت اهواز برگزار شد.   قهرمانی دختران ایران در تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا پرونده رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ غرب آسیا با قهرمانی تیم دختران ایران بسته شد.   فوتبال زیر ۱۸ سال کافا؛ پیروزی پرگل دختران ایران برابر تاجیکستان تیم فوتبال دختران کشورمان در مسابقات زیر ۱۸ سال آسیای میانه برابر تاجیکستان با ۵ گل پیروز شدند.   تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند تیم تنیس کمتر از ۱۲سال پسران ایران با قبول شکست برابر عربستان از حضور در فینال غرب آسیا بازماند.   صعود دانش‌آموزان والیبالیست ایران به جمع چهار تیم برتر جهان تیم والیبال دانش‌آموزی ایران با برتری مقابل ایتالیا به جمع چهار تیم برتر جهان راه پیدا کرد.   اسکواش قطر جونیورز؛ پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز اسکواش‌بازان کشورمان با کسب یک نشان نقره و یک برنز به کار خود در رقابت‌های بین المللی قطر جونیور پایان دادند.   نشان نقره تیم تپانچه بادی مختلط ایران در جام جهانی پاراتیراندازی تیم تپانچه بادی مختلط ایران متشکل از محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی موفق به کسب نشان نقره جام جهانی پاراتیراندازی شد.

 

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • افزایش سرانه ورزشی دانش آموزان گنبدکاووس با افتتاح یک زمین چمن مصنوعی
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳/ سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد
  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • آخرین وضعیت خرید شمش در حراج مرکز مبادله | خرید شمش افزایش یافت
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • آرسنال چلسی را تحقیر کرد و در هم کوفت