Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) با بیان اینکه حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای فردی توانمند در قوه قضائیه است، تصریح کرد: ایشان سابقه و عملکرد خوبی در این قوه دارد.

حجت‌الاسلام سید هادی خامنه‌ای فعال سیاسی اصلاح طلب پیرو انتصاب حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای به سمت ریاست دستگاه قضا از سوی رهبر معظم انقلاب، گفت: ریاست قوه قضائیه را خدمت آقای محسنی اژه‌ای تبریک عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام (ره) با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای فردی توانمند در قوه قضائیه است، تصریح کرد: ایشان سابقه و عملکرد خوبی در این قوه دارد.

خامنه‌ای با تأکید بر اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای کار سختی پیش‌روی خود دارد، اظهار داشت: ان‌شاءالله به یاری خداوند متعال در این سمت هم موفق باشند./فارس

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محسنی اژه ای حجت الاسلام قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی، در جمع طلاب مدرسه علمیه حاجی آباد با اشاره به روایت از حضرت امیرالمومنین (ع) گفت: فرصت همان طوری که ابر می‌گذرد، به سرعت می‌گذرد؛ پس از فرصت‌های نیکو بهره ببرید. همانند این فرصت در روایت مذکور «فرصت سربازی امام زمان(عج) و فرصت جوانی است» که ما باید قدر آن را بدانیم و ارزش آن را بفهمیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با اشاره از هدف اولیه ورود طلبه به حوزه علمیه، این هدف را شناخت خداوند متعال، خودسازی و خدمت به خلق عنوان کرد.
 
وی با بیان اینکه طلبگی، شغل نیست و ما از به کاربردن این تعبیر، پرهیز و احتراز داریم، اضافه کرد: شغل در عرف انصراف به منبع و محل درآمد دارد، طلبگی مسیری برای پول در آوردن نیست، بلکه نقش ویژه‌ای است که روزی پیامبران به آن اهتمام داشتند. از طرف دیگر طلبگی کاری فوق‌العاده جدی است و باید برای آن سرمایه خاص وضع شود در حالی که شغل، زمینه‌ای برای مشغولیت و صرف وقت است.
 
مدیر حوزه علمیه هرمزگان تأکید کرد: پس آینده شغلی طلبه، تداوم کاری است که انبیاء انجام می‌دادند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • وحدت مهم‌ترین رکن جامعه است
  • مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های عدلیه است
  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • رئیس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • محسنی اژه‌ای: باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضین به جان و مال مردم داشت
  • رئیس جدید دادگستری کل استان قزوین منصوب شد
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است