Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، باوجود پیروزی سه بر صفر آرژانتین برابر اکوآدور در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا و راهیابی به نیمه نهایی این تورنمنت، کاپیتان آلبی سلسته معتقد است که به دست آوردن این نتیجه به آسانی آنچه روی اسکوربرد ورزشگاه نقش بسته، نبوده است.

وی در خصوص این بازی گفت: بازی بسیاری دشواری بود؛ می‌دانستیم که رقیب چقدر سرسخت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا قبل از به ثمر رساندن نخستین گل، یک جنگ تمام عیار داشتیم و بعد از آن بازی کمی آشفته شد با این حال مهمترین موضوع این است که به مرحله بعدی راه پیدا کردیم.

مسی افزود: برای رسیدن به فینال، به تنها یک برد دیگر نیاز داریم و امیدوارم بتوانیم این برد را به دست آوریم. سعی کردیم فوتبال خوبی به نمایش بگذاریم اما در برخی زمان های بازی این کار مقدور نبود و زمین بازی کار را سخت می‌کرد. از دیدار سختی گذر کردیم. هدف ما رسیدن به جمع چهار تیم برتر بود و حالا باید کمی استراحت کنیم.

مسی سومین گل آرژانتین را در این دیدار به ثمر و مجموع گل‌های خود را تا ایجای تورنمنت به عدد چهار ساند؛ وی هم اکنون برترین گلزن کوپا آمریکای سال جاری است.

فوق ستاره تیم ملی آرژانتین ادامه داد: همواره گفته ام که دستاوردهای انفرادی، در درجه دوم اهمیت قرار داشته و ما برای هدفی دیگر اینجا جمع شده‌ایم. از مجموعه تیم بابت تلاش سخت و انرژی که می‌گذارند، سپاسگزارم؛ روزهای زیادی است که از خانواده‌هایمان دور هستیم. هدفی داریم و تنها به آن فکر می‌کنیم.

وی در خصوص شرایط مرتبط با ویروی کرونا نیز تاکید کرد: ما تنها تیمی هستیم که حباب قرنطینه را نشکسته‌ایم.

آرژانتین با این پیروزی حالا باید در نیمه نهایی در برازیلیا به مصاف کلمبیا برود. در دیگر دیدار نیمه نهایی، برزیل رقیب پرو خواهد بود.

برچسب‌ها کلمبیا لیونل مسی برازیلیا ایالات متحده آمریکا تیم ملی آرژانتین اکوادور کوپا آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلمبیا لیونل مسی برازیلیا کلمبیا لیونل مسی برازیلیا ایالات متحده آمریکا تیم ملی آرژانتین اکوادور کوپا آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۶۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد

مهاجم پاری سن ژرمن از آمادگی بالایی خود برای دیدار با بوروسیا دورتموند سخن به میان آورد و به هواداران تیمش قول داد که شکست در دیدار رفت را جبران کنند.

به گزارش ایسنا ، پاری سن ژرمن در حالی خود را آماده بازی برگشت برابر بوروسیا دورتموند در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا می‌کند که در دیدار رفت با یک گل شکست خورده است.
به نوشته لوپاریزین، ام‌باپه که امید نخست پاریسی‌ها برای درخشش در این بازی است به هواداران تیمش قول داد که راهی فینال شوند.
او گفت: می دانیم که فشار بسیار بالا است و این طبیعی است چرا که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هستیم و رقابت در چنین مرحله‌ای بسیار سخت است. اطمینان داریم که می‌توانیم شکست دیدار رفت را جبران و راهی فینال شویم. ما به فینال صعود خواهیم کرد.
او ادامه داد: من روز سه‌شنبه با نهایت آمادگی به میدان خواهم رفت.‌ می‌خواهم بهترین بازی خود را به نمایش بگذارم و برابر هواداران خود جشن صعود به فینال را برگزار کنیم.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • کاوه: برخی‌ها دوست ندارند کشتی موفق باشد/ بروکس حریف آسانی نیست +فیلم
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • با بردن پرسپولیس به هواداران استقلال هدیه می‌دهیم
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG  را راحت کرد
  • ده‌روسی: برای بردن لورکوزن با آلگری مشورت کرده‌ام!
  • میلان ۳-۳ جنوا: روسونری بردن را فراموش کرده!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم