Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، «نسیم راوند» فعال اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی با اشاره به موفقیت سید ناصر حسینی‌پور در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی چنین آورده است: عاقبت دوره رقابت نفسگیر انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت به پایان رسید و سید ناصر حسینی‌پور با رای مردم به نمایندگی از آنها بر صندلی سبز بهارستان تکیه زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیک می‌دانیم گچسارانی‌ها مردمانی فرهنگ دوست دارای روحیه بالای اجتماعی و البته همواره آشنا با عرصه سیاست بوده‌اند که موید آن فعالیت نخستین دفتر حزب جمهوری اسلامی در کل استان و شاید در خطه جنوب در این دو شهرستان بوده که از ابتدای شکل‌گیری انقلاب در راستای تقویت نظام و در سایه سار ولایت همواره پشتیبان جمهوری اسلامی بوده‌اند.

مردانی نیک و بزرگ همچون مرحوم حاج محمدعلی نبی‌زاده و حجت‌الاسلام و المسلمین مرحوم متقی کاشانی و در شهر باشت با مردانی چون سیدقدرت الله حسینی بحرینی و مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین سید یعقوب موسوی حسینی که در عرصه دفاع از آرمان‌های نظام هیچگاه پا پس نکشیدند.

بزرگان امتحان پس داده و سیاسی گچساران باشت را نمی‌توان در همین چند نام خلاصه کرد که ده‌ها و صدها سیاسی مبارز دیگر در این شهرستان از ابتدای انقلاب اجازه ندادند که آب خوش از گلوی بدخواهان نظام پایین رود.

بعد از انتخابات میان‌ دوره‌ای مجلس نوبت به سید ناصر حسینی‌پور آزاده و جانباز و خالق اثر ملی پایی که جا ماند رسیده تا با تدبیر و اندیشه نو و بیان ادیبانه و عقبه فکری ریشه در جهاد و دفاع مقدس این بار در مجلس شورای اسلامی برای مجد و آبرومندی کشور و استان و شهرستان خود نقش آفرینی کند.

سید ناصر حسینی‌پور که پیروزی و موفقیت او در انتخابات آن هم در فرصت اندک ۹ روزه و در میان همه حواشی و موضع‌گیری‌های ۸ سال اخیر جریان رقیب حاصل شد این توانمندی را دارد که در مجلس به عنوان یک نماینده فعال، ناطق و پویا نقش آفرینی کند.

حسینی‌پور که در سال‌های بعد از اسارت هیچ‌گاه از مطالعه و تحلیل و تفسیر در عرصه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و سیاسی و امور بین‌الملل غافل نبوده یقیناً با این اندوخته ارزشمند در تراز یک نماینده انقلابی و موفق که اسیر زد و بندهای رایج نخواهد شد در خانه ملت همچون دوره اسارت بزرگی خواهد کرد.

دوستداران و هواداران سید ناصر حسینی‌پور و البته قاطبه مردم استان و شهرستان منتظرند تا از تریبون و صحن مجلس شاهد هنرنمایی برگزیده خود در همه عرصه‌ها باشند و فریادگر مردم مظلوم و محروم استان کهگیلویه و بویراحمد شده و علاوه بر وظایف استانی و شهرستانی در تراز ملی نیز با موضع گیری‌های به موقع، نطق‌های شیوای همیشگی و مخالفت‌ها و موافقت‌ها و پیشنهادهای به جا و نقطه‌زنی در مقابله با فساد، حماسه دیگر از جنس پایی که جا ماند این بار نه در زندان‌های مخوف بعثیون بلکه در خانه ملت خلق کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس انتخابات کهگیلویه و بویراحمد سید ناصر حسینی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است. ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

سید محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است.

وی افزود: ممکن است اختلاف نظر‌هایی بین آن‌ها وجود داشته باشد، اما در مجموع از جبهه انقلاب هستند.

حسینی اظهارداشت : امیدواریم همکاری و تعامل سازنده بین مجلس و دولت در این دوره بیشتر باشد.

وی افزود: مرحله دوم انتخابات در تهران بسیار مهم است، زیرا ۱۶ نفر دیگر باید انتخاب شوند.

حسنی ابراز داشت : نمایندگان تهران به دلیل وقت آزادتر، می‌توانند بیشتر روی وظایف اصلی مجلس تمرکز کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : انتخاب هیئت رئیسه مجلس و رؤسای کمیسیون‌ها از اهمیت بالایی برخوردار استو در استان‌ها و شهرستان‌ها، انتخاب نمایندگان به دلیل تعداد کاندیدای کمتر، آسان‌تر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد شهید ناصر پیروی در رشت
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است
  • بجنورد میزبان جشنواره ملی نوا‌های رضوی
  • تلفیق هنرنمایی طبیعت با فناوری نوین، نجات کشاورزی کم بازده دیم
  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • انتظار ۹ ساله تمام شد/ پرواز حجاج استان سمنان در آسمان سرزمین وحی
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند