Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا بیات پور فرماندار ویژه شهرستان مرودشت در جلسه ستاد کرونای شهرستان مرودشت، نسبت به پیک پنجم کرونا هشدار جدی داد و گفت: برای پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس، نیروی انتظامی از ورود خودرو‌های غیربومی به داخل این شهر جلوگیری خواهد کرد.

او افزود: به شهروندان نیز توصیه می‌شود که سعی کنند در این مدت در خانه بمانند و از خروج‌های غیرضروری از منزل خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیات پور ادامه داد: همگان باید توجه داشته باشند که خطر وضعیت جدید پیش رو ناشی از همه‌گیری کرونا بسیار از آنچه که در مراحل قبل بود، وحشتناک‌تر و شرایط وخیم‌تر است.

فرماندار ویژه شهرستان مرودشت با بیان اینکه شهرستان‌های جنوبی استان و برخی شهرستان‌های همجوار مرودشت وارد وضعیت قرمز کرونایی شده‌اند، گفت: چنانچه شرایط روز‌های آینده جدی گرفته نشود و چاره اندیشی‌های لازم برای آن نباشد روز‌های بسیار سخت و سیاهی پیش رو خواهد بود.

او افزود: شرایط کرونایی شهرستان مرودشت فوق العاده و بحرانی است چرا که هجوم رو به گسترش نوع جدید ویروس کرونا بدلیل داشتن سرعت انتقال بسیار بالاتر و علائم پنهان و دیگر تفاوت‌های وسیعی که از لحاظ کمی و کیفی دارد شرایط بحرانی جدی را ایجاد کرده است.

بیات پور ادامه داد: ناگزیر هستیم ۱۰ روز آینده بطور جدی برای مهار شرایط خطرناک ناشی از ورود این ویروس جدید که موسوم به نوع آفریقایی و هندی است تمام تلاش و امکانات و روش‌های پیشگیری موجود را بکار بگیریم.

او بیان کرد: به منظور کنترل و مهار تلفات و عوارض موج پنجم و کاهش تجمع و تردد، از امروز یکشنبه تنها اصناف ضروری شامل نانوایی‌ها، سوپرمارکت ها، گوشت و مرغ فروشی‌ها، میوه فروشی‌ها، فروشگاه‌های زنجیره ای، تعمیرگاه ها، داروخانه‌ها و عطاری‌ها از هشت صبح تا ۲۱:۳۰ اجازه فعالیت دارند و بقیه اصناف تنها از ساعت ۱۳ تا ۲۱:۳۰ می‌توانند فعالیت کنند.

بیات پور گفت: باشگاه‌های ورزشی، آموزشگاه‌ها و تالار‌های برگزاری مراسم طی ۱۰ روز آینده اجازه فعالیت ندارند، همچنین برگزاری هرگونه مراسم جمعی اعم از عروسی، عزاداری، میهمانی‌های جمعی، مسابقات ورزشی، همایش و ... ممنوع است.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ممنوعیت ورود خودرو خودروهای غیربومی فرماندار مرودشت کرونا ویروس شهرستان مرودشت بیات پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت

محمد رفیعی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان مرودشت اظهار کرد: امروز جمعه ۷ اردیبهشت ماه، با اعلام گزارشی مبنی بر سقوط فردی از ارتفاعات کوه در کیلومتر ۶۵ جاده مرودشت به اقلید در منطقه تفریحی تیره باغ بلافاصله یک تیم تخصصی امداد و نجات کوهستان تخت جمشید مرودشت به محل حادثه اعزام شد.

او با بیان اینکه در این حادثه مرد ۳۹ ساله جان خود را از دست داد، ادامه داد: نجاتگران فرد فوت شده را با بسکت به پایین دامنه کوه انتقال و تحویل عوامل مربوطه دادند.

همچنین محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس با تائید این خبر اظهار کرد: برای امدادرسانی به فرد حادثه دیده یک دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

در این عملیات عوامل اورژانس، نیروی انتظامی و نیرو‌های محلی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مافیای خودرو؛ مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور!
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • فوت مرد ۳۹ ساله بر اثر سقوط از کوه در مرودشت