Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایوبی: خانواده بزرگ، کم توقع و پرتلاش فیلم کوتاه ایران به‌رغم همه کمبودها و با نیروی لایزال عشق، به موفقیتی بزرگ دست یافت.

به گزارش برنا؛ ایوبی گفت: خانواده بزرگ، کم توقع و پرتلاش فیلم کوتاه ایران به‌رغم همه کمبودها و با  نیروی لایزال عشق، به موفقیتی بزرگ دست یافت.

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران در پیامی پذیرفته شدن جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به فهرست جشنواره‌های اسکار کوآلیفای را شادباش گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام دکتر ایوبی بدین شرح است:

جناب آقای سید صادق موسوی

رئیس محترم انجمن سینمای جوانان ایران

پذیرش جشنواره فیلم کوتاه تهران به‌عنوان یکی از اندک جشنواره‌های معتبر جهانی برای  ورود به اسکار، خبری شورانگیز، امیدآفرین و مایه مباهات است. خانواده بزرگ، کم‌توقع و پرتلاش فیلم کوتاه ایران به‌رغم همه کمبودها و با نیروی لایزال عشق، به موفقیتی بزرگ دست یافت. این موفقیت ارجمند مرهون پایداری، خوش‌ذوقی و تلاش خستگی‌ناپذیر جوانان این سرزمین و میوه مدیریت درخشان، صبوری و پایمردی شما به عنوان مدیری جوان، با انرژی و با رویاهایی بالابلند برای اعتلای نام ایران اسلامی است. دستیابی به این ره‌آورد گران‌مایه را به شما، مدیران پرتلاشتان و همه دست‌اندرکاران سینمای جوان در سراسر کشور و به‌ویژه به خانواده بزرگ فیلم کوتاه ایران عزیز،صمیمانه تبریک می‌گویم. برایتان آینده‌ای سرشار از کامیابی و موفقیت آرزومندم.

حجت‌الله ایوبی

دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو- ایران

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده ایران جشنواره فیلم کوتاه انرژی ایران اسلامی سینمای ایران اسکار فیلم های کوتاه فیلم کوتاه ایران جشنواره فیلم های کوتاه تهران فیلم کوتاه ایران خانواده بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۳۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، شهربانو و سهیلا منصوریان با کسب نشان‌های طلا و نقره در روز نخست مسابقات قهرمانی آسیا به میزبانی چین دو سهمیه ارزشمند حضور در مسابقات جهانی استرالیا را کسب کردند.

سهیلا منصوریان رئیس هیات ووشو کیش به نشان نقره و شهربانو منصوریان عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش نیز نشان طلا را کسب کردند.

نفرات اول و دوم هر گروه وزنی در این دوره از مسابقات سهمیه حضور در مسابقات جهانی ووشو استرالیا را کسب میکنند.

دیگر خبرها

  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد
  • ۳ جایزه و یک تقدیر از سینمای ایران در جشنواره مسکو
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • راهیابی رئیس و عضو هیئت رئیسه هیئت ووشو کیش به مسابقات جهانی استرالیا
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس