Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@13:22:36 GMT

آمار متناقض حقابه هورالعظیم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۰۶۲۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، شرایط سخت و کم آب تالاب هورالعظیم باعث نابودی حیات وحش منطقه شده است در حالی مسئولان آمارهای متناقضی از میزان آبگیری این تالاب ارائه می‌کنند.

کد خبر 5250728.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: محیط زیست خوزستان تالاب هورالعظیم دشت آزادگان سازمان آب و برق خوزستان ویروس کرونا کرمانشاه شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر ایلام خطبه های نماز جمعه گرگان انتخابات 1400 اراک اردبیل عکس استانها مجلس شورای اسلامی واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۰۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالاب حله جانی تازه گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحمن مرادزاده صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سرازیر شدن سیلاب‌های حوزه آبریز رودخانه حله باعث سیلابی شدن این رودخانه و جاری شدن آب در اراضی تالاب حله شد.

وی اضافه کرد: بر اثر نزول بارش‌های رحمت الهی در چند روز اخیر و اقدامات اصلاحی در مناطق مختلف تالاب حله، شاهد جاری شدن آب و مشروب شدن این تالاب هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر خاطرنشان کرد: لایروبی انهار داخلی حله و ایجاد ظرفیت آبگیری بالا در این تالاب سال گذشته و برای اولین بار در دولت مردمی ایران قوی و با حمایت و تأمین اعتبار از دفتر تالاب‌های سازمان انجام شد.

وی افزود: این اقدامات اصلاحی باعث شده است که میزان آبگیری تالاب افزایش یافته و پهنه وسیع‌تری از تالاب مشروب گردد و امیدواریم با تخصیص اعتبار جهت تکمیل این اقدامات، به ظرفیت واقعی آبگیری تالاب حله دست یافته و شاهد کارکرد حداکثری اکولوژیکی آن باشیم.

کد خبر 6096892

دیگر خبرها

  • جلوگیری از هدر رفت آب با مسدود کردن یکی از دهنه های خروجی در تالاب بامدژ
  • مواضع متناقض سران غربی در برابر اتفاقات اخیر آمریکا + فیلم
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • تالاب حله جانی تازه گرفت
  • تالاب پرآب شیرین سو
  • ۵۰ درصد تالاب هامون آبگیری و مرطوب شده است
  • قایق هایی که پس از سالها در کنار کوه خواجه سیستان به آب افتاد
  • آخرین وضعیت تالاب بندعلیخان
  • تخم‌گذاری پرنده کشیم بزرگ در تالاب بین‌المللی انزلی + فیلم
  • آبگیری هفت هزارهکتار از تالاب جازموریان