Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@07:26:36 GMT

تیم فوتبال «بادران» را باید با ۳ گل می بردیم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۱۹۳۰

تیم فوتبال «بادران» را باید با ۳ گل می بردیم

داریوش هرمزی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: می‌دانستیم مقابل بادران بازی سختی داریم و این تیم با یک نیمکت قوی برای گرفتن جواز صعود به شیراز آمده بود که توپ را به حریف دادیم و چشم به ضدحملات داشتیم که بازیکنان ما با غیرتی مثال زدنی، سه امتیاز حساس این بازی را در شیراز نگه داشتند و اگر دقت بیشتری داشتیم، با نتیجه ۳ بر صفر پیروز می‌شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مصاف ما با بادران جدال صعود و سقوط بود و همین امر باعث تنش در بازی و دریافت دو اخطار فنی از جانب بازیکنان ما بود که باعث شد تیم ما ده نفره شود اما ما برای آرمان‌های خود جنگیدیم و ما امروز خوشحالیم و استان فارس باید به داشتن چنین تیمی به خود ببالد.

سرمربی تیم شهدای قشقایی در خصوص نحوه قضاوت داور بازی و تعداد کارت‌های زرد و قرمزی که داده شد بیان داشت: نحوه قضاوت آقای ترابیان بسیار خوب بود و با وجود اینکه تیم ما را ده نفره کرد و چند کارت زرد و قرمز به ما نشان داد اما توانست بازی را به خوبی مدیریت کند.

هرمزی همچنین به موضوع تبانی در مسابقات جام آزادگان اشاره کرد و اظهار داشت: ما از کمیته انضباطی انتظار داریم در مقابل تیم‌هایی که تبانی آنها قطعی شده به شکل فوری برخورد کند و باتوجه به میان آمدن بحث تبانی، در این هفته‌های پایانی مسابقات عیار فدراسیون مشخص خواهد شد و من معتقدم عدم وجود یک ناظر و داور قوی در بازی‌ها، بدتر از تبانی در فوتبال است.

تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز در هفته سی و دوم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، شامگاه یکشنبه در ورزشگاه پارس شیراز و در یک بازی پرتنش با تک گل دقیقه ۳۶ رضا مرادی مقابل تیم مدعی و رده دومی بادران به یک پیروزی ارزشمند دست یافت و با ۳۸ امتیاز در مکان چهاردهم جدول رده بندی مسابقات ایستاد.

کد خبر 5250853

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال قشقایی شیراز فوتبال داریوش هرمزی ویروس کرونا شیوع کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه گرگان ایلام انتخابات 1400 اراک عکس استانها اردبیل مجلس شورای اسلامی اقامه نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: مرحله نهایی مسابقات جام پرچم شهرستان شهرکرد، تیم امید مرغملک با نتیجه ۲ بر ۱ تیم شهدای روستای خوی را شکست داد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و به مسابقات استانی راه یافت.

دیگر خبرها

  • تعلیق تمام مسابقات «لیگ 2 تهران» به دلیل ضرب و شتم داور
  • تعلیق تمام مسابقات لیگ ۲ به دلیل ضرب و شتم داور
  • عواقب کتک زدن داور در تهران؛ یک لیگ تعلیق شد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • تیم مرغملک قهرمان مسابقات مینی فوتبال جام پرچم
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • حسینی: پرسپولیس را بردیم ولی اتفاق خاصی نیفتاده
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم